vierailija
Minulla myös. Toivon, että olen väärässäMulla on ikävä tunne jostakin, enkä edes tiedä mistä. Olkaa hyvät vaan tästä analyysistä. Yritän nukkua mutta ei saa rauhaa tältä.
Minulla myös. Toivon, että olen väärässäMulla on ikävä tunne jostakin, enkä edes tiedä mistä. Olkaa hyvät vaan tästä analyysistä. Yritän nukkua mutta ei saa rauhaa tältä.
kannattaa silti levätä vaikka ei kipeeksi tuliskaan voi olla et tää keikkailu ympäri europpaa voi olla rankkaaToivottavasti Kärppy ei ole tulossa kipeäksi tai mitään sellaista
Siis sama, mitä helvettiä.Mulla on ollut tänään samat fiilikset enkä keksi miksi.
Minä en tiedä mistään mouruamisesta yhtään mitään. K sanoo mitä sylki suuhun tuo, eikä mitenkään mourua. Hän lähettää yksityisviestejä B:lle, eikä todellakaan kommunikoi ystävänsä kautta minkään lavaesityksen kautta, jota B ei edes näe.Tuo Bojanin käytös nyt vaan on jollain tavalla omituista. Ajatuksia en voi takana tietää. Ei hänelle voi laittaa viestejään joten tuskin on fanit pommittaneet sosiaalisen median kautta.
Ja jos toinen oli jollain lepolomalla miksi ihmeessä K mourusi leikillään tai tosissaan perään. Kyllä häneltä olisi riittänyt muutakin ohjelmaa keikoille.
Vaikka eittämättä ylitunteellinen Loiri imitaatio Antwerpenissä naurattaa jo ajatustasolla
Värinäkö toimii hyvin yksilöllisesti valaistuksesta riippuen. Asia ei ole silmälääkärin asiaKannattaa varmaan käydä silmälääkärillä. Musta se on.
Ajattelisin, että B saa olla lomansa rauhassa. Sai olla viikon rauhassa, oletti ihmisten luulevan että hän on Thaimaassa. Ehkä hän koki että se riitti.Mutta miksi ensin salaamalla antaa ymmärtää, että Bojan on Thaikuissa ja sitten lähes aggressiivisesti toitottaa, että ei kun Sisiliassa.
Soita yks yks kaks koska tää koppi on tulessa tulessa tulessa tulessa...Vähän sos, että neljällä eri ihmisellä on ikävä tunne jostain.
Mutta että sitten tuuttaa sisältöä näin paljon kerralla? Ihan outo kuvio.Ajattelisin, että B saa olla lomansa rauhassa. Sai olla viikon rauhassa, oletti ihmisten luulevan että hän on Thaimaassa. Ehkä hän koki että se riitti.
No mulla ei ole. Mutta nyt on luovutettava tämän päivän osalta kun Kkaan ei laittanut mitään heti kun palsta meni kiinni.Vähän sos, että neljällä eri ihmisellä on ikävä tunne jostain.
Käy puhumassa lääkärille noista salaliittoajatuksistasi en tiedä niistä mitään. Lääkärillä voi olla apuja paremmin .Minä en tiedä mistään mouruamisesta yhtään mitään. K sanoo mitä sylki suuhun tuo, eikä mitenkään mourua. Hän lähettää yksityisviestejä B:lle, eikä todellakaan kommunikoi ystävänsä kautta minkään lavaesityksen kautta, jota B ei edes näe.
B taas on ollut sukuloimassa, ja on varmaan nyt valmis palaamaan someen. Onko tämäkin nyt jokin suuri salaliitto? Älä mieti liian vaikeasti, usein yksinkertaisin selitys on se oikea.
Olette pettyneitä kun harhanne jäävät toteutumatta.Siis sama, mitä helvettiä.
No, levänneenä. Ja kotoisassa seurassa (perhe).Mutta että sitten tuuttaa sisältöä näin paljon kerralla? Ihan outo kuvio.
En usko ikävän tunteeni nyt oikeastaan liittyvän shippiin, et se siitä teoriasta.Olette pettyneitä kun harhanne jäävät toteutumatta.
Sinähän tässä olet kehittämässä outoja salaliittoja siitä miksi B jakaa nyt sijaintinsa. Ei siihen kuule ole mitään sen syvällisempää syytä. Hän oli tänään Sisiliassa, ja on varmaan vieläkin. Ei siinä sen kummempaa. Synttäriyllätystä ei ollut ja huomenna jatkuu K:n kiertue. B lomailee normaalisti ja se siitäKäy puhumassa lääkärille noista salaliittoajatuksistasi en tiedä niistä mitään. Lääkärillä voi olla apuja paremmin .
Minusta vaan omituista huudella toisen perään jos tämä haluaa olla rauhassa miten kaipaa ja missä toinen on jne. Nykyaikana mikään missään lavalla pysy. Sen huutelun jälkeen alkoi tuo kummallinen sijainnin kertominen somessa
Siis sinulla on Kärtsään liittyvä ikävä tunne, mikä ei liity mitenkään hänen ja Bojanin väleihin?En usko ikävän tunteeni nyt oikeastaan liittyvän shippiin, et se siitä teoriasta.
Joo. Onneks täällä ollaan anonyymejä, heh. Muuten vois vähän hävettää.Siis sinulla on Kärtsään liittyvä ikävä tunne, mikä ei liity mitenkään hänen ja Bojanin väleihin?
Sitten hänen on jatkettava lomaansa mahdollisimman pitkäänB ei kyllä näytä kovin levänneeltä noissa tän päivän storyissa.
mun mielestä kärtsä tekee ihan oikein ja lepää ja valmistautuu seuraavaan keikkaan. niinkuin hän haastiksessa sanoi ennen kiertuetta että jaksaa paremmin kun lopettanut bilettämisen ja juomisen.Mulla on kyllä yllättävän rauhallinen olo. Joo, toivon tietysti, että B olisi jo siellä K:n seurana, mutta ihan realistisesti ajateltuna en usko siihen. En vain näe missään B:n touhuilussa nyt järkeä. Olisiko nyt niin, että tarvitsee lomaa niin bändistä kuin kaikesta bändihommiin liittyvästä ja silloinhan ei tietysti tule K:n keikoille. Oma loppuvuoden keikkaputki alkaa vajaan viikon päästä eli ehkä kerää voimia siihen.
Mutta toivoisin kyllä, että tänään tulisi edes yksi kuva K:sta nauttimassa olostaan, istumassa kaveriporukassa nauramassa tai syömässä synttärikakkua tai jotain sellaista kotoista ja mukavaa. Tuntuu vähän ikävältä, että nököttää yksinään siellä bussissa, kun muu crew bilettää. Huomenna ei ole aikaista herätystä, kun ovat jo keikkapaikalla, joten ihan hyvin voisi ottaa tämän illan rennosti kaveriporukassa.
Sallittakoon se hänelle. Taitaa vaan jatkaa lomaansa pohjoisemmassa.Sitten hänen on jatkettava lomaansa mahdollisimman pitkään
Mitä ihmeen salaliittoja? En ole puhunut mistään salaliitosta kyllä sanaakaan. En minä sellaisia epäilen hyvä tavaton.Sinähän tässä olet kehittämässä outoja salaliittoja siitä miksi B jakaa nyt sijaintinsa. Ei siihen kuule ole mitään sen syvällisempää syytä. Hän oli tänään Sisiliassa, ja on varmaan vieläkin. Ei siinä sen kummempaa. Synttäriyllätystä ei ollut ja huomenna jatkuu K:n kiertue. B lomailee normaalisti ja se siitä
Ei näytä vaan kärsineeltäB ei kyllä näytä kovin levänneeltä noissa tän päivän storyissa.