Kärtsy Euroopan kiertue yöketju

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Prkl kun heräsin muutaman tunnin unien jälkeen, ja päässä soi HHH ja mielessä pyörii K ja B. Millä tästä hulluudesta pääsee eroon?

Mua ei puhuttele muut paritukset, ei myöskään Käkka. Jotenkin toi pusu tai kiehnäyskin oli mennyt multa ohi, vaikka liveä katoinkin. Enkä kyllä pitänyt sitä kuumana noiden videoiden perusteella. Mut mulla onkin vain K&B-shippauslasit enkä näe niillä mitään muuta 😂

Melkein toivon, et Kärtsän eurotour olisi jo ohi, niin ei tarvitsisi pähkäillä, missä B luuraa ja miksi 😄#tähänontultu

vierailija
Älkää nyt tuomiskelko Käkkaa noin dramaattisesti eikä se oikeastaan tarvitse edes mitään paritusnimeä, kun ei ole mikään shippi. Se oli lyhyt kuuma M+M akti lavalla ja K näyttää niin hemmetin kuumalta aina kiemurrellessaan miesten kanssa.
Mulle kelpasi oikein hyvin -Annaliisa7

vierailija
Tässä siis yöketju ja varaketju Käärijän Euroopan kiertueen seuraamiseen. Avataan tämä muutama päivä etuajassa koska vaavii-puolella sivusto takkuilee hieman, ja saatetaan tarvita paikka myöhäisiltojen viettoon jo nyt.
Pyritään pitämään ilmapiiri suunnilleen samantyyppisenä kuin Vauvalla "Kääria - some ja keikat" ketjussa, Käärijään liittyvistä asioista saa keskustella myös.
Huh

Hän on kyllä aika onneton artisti ja hämmästyttää tämä viestien määrä näin lyhyessä ajassa!

vilpitön kysymys: mitä ihmeen hyvää te näette hänessä?

vierailija
Älkää nyt tuomiskelko Käkkaa noin dramaattisesti eikä se oikeastaan tarvitse edes mitään paritusnimeä, kun ei ole mikään shippi. Se oli lyhyt kuuma M+M akti lavalla ja K näyttää niin hemmetin kuumalta aina kiemurrellessaan miesten kanssa.
Mulle kelpasi oikein hyvin -Annaliisa7
Totta tämäkin, olin vaan kärttyinen kun heräsin turhan varhain, ja univelkaa on kertynyt ennestäänkin. Kyllähän M+M-toiminta lavalla on aina poikaa 🤪

T. Aasi

vierailija
En ole tästä aiheesta ennen kirjoittanut ja ehkä kannattaisi vaan pitää suu kiinni, eikä reagoida trollien kirjoituksiin mitenkään. Tämän aamuisten vauvan trollien asenne on vaan tosi halveksuva ja havahduin taas eilisen ihanan Käärijän keikan jälkeen siihen kylmään tosiasiaan, että meidänkin yhteiskunnassa on paljon vielä työnsarkaa, jotta saataisiin kitkettyä niitä ennakkoluuloja ja asenteita. Noidenkin trollien asenne on just sellainen, että menkää seksuaalivähemmistöt takaisin kaappiin, ette saa näkyä, ettekä haaveilla. Sitäkin enemmän kiinnitin huomiota siihen, että minkälaista kuraa ja vähättelyä ketjun naiskirjoittelijat saa niskaansa, aina se trolli jaksaa mainita ketjun heterot naiskirjoittajat ja heidän harhat. No se on trollin vakio settiä ja siihen ollaan jo totuttu. Olen kuitenkin ylpeä laivan matkustajien asenteesta, olette rautaa. Teitä ei näytä pienet tuulet, eikä suuret tornadot haittaavan. Eikun vaan eteenpäin.

vierailija
Muistattehan, miten onnelliselta B vaikutti täällä kuukausi sitten. Minusta on ihan selvää, että jos vaan hänen on mahdollista mennä K:n luo nyt pariksi päiväksi, hän menee. Iso keikka ja synttärit. Veikkaan, että Thaimaan väliin jättäminen on ollut B:lle selvää jo kesällä. Kyllä, saatte kutsua deluluksi.
Onko Käärijä siis hånppelsson?

vierailija
Facebookissa osui silmään Newsner uutinen siitä Käärijän lippukohusta ja luin niitä suomalaisten kommentteja. Ihan ahdistaa miten tyhmää porukkaa tässä maassa asuu!!! Täällä ja Ms Loverpoolilla on ollut niin kivaa porukkaa. En halua lukea täällä tai vauvalla minkään trollien tai FBssä ihan omalla naamalla kirjoittelevien negatiivista ilkeää paskaa.
Toivottavasti huomenna seilataan taas täysillä kohti Dublinin rakkauden satamaa 💚❤🔥

vierailija
Mä pidän täysin selviönä et lauantain K&B viettävät viimeistään yhdessä. Ellei B Enkuissa ole jo. Hyvin mahdollista et on eilen tai tänään päässyt Enkkuihin ja huvikseen laittelee noita lomavideoitaan. Toi on muutenkin ihan älyvapaa et Sisilia eilen, Ibiza tänään. En osta tätä nyt. Ja mitä ihme kortinpeluuta. Bilesaaren kuumassa yössä. Ei välttämättä edes ole Ibiza, vaan vitsi. Sisiliassa lomaillut perheen kanssa ja loma loppunut jo. Mut siis toi 'vanhusten' jorailukin, ehkä vaan viittas et meno on ku Ibizalla. Melkosen ketku kaveri. Vaikka saahan se olla mitä vaan ikinä haluaa, sillä nassulla, ja seksikkäillä muuveillaan ...
taitaa lauantaipäivä mennä matkustamisessa Skotlannista Irlantiin7

vierailija
Joo, samaa mieltä. Thaimaan loma oli jo sovittu, ja jostain syystä suunnitelmat B:n osalta muuttuivat viime hetkellä. Syy ei siis voi olla mikään ennalta tiedossa oleva, kuten äidin viisikymppiset.

Ja kaikki saa kyllä väkipakolla nyt Sherlockin hatun päähän tässä tilanteessa, nyt on niin oudot vibat täällä että kaikki näkökulmat kelpaa.
En usko tähän viimehetken peruuntumiseen. Silloinkin olisivat kai voineet muut postailla normaalisti Thaikuista. Se, että B:n poissaoloa salailtiin vaikutti pitemmän aikavälin suunnitelmalta.

vierailija
K on hyvin todennäkösesti baarissa myös ja ehkä haluaa olla vapaalla ilman kuvaamista. Taustalla kuuluu useamman suomalaisen puhetta, niitä on siellä iso porukka ja vaan muutama näkyy kuvissa.

Yhteistyössä