Kärtsy Euroopan kiertue yöketju

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ibizalla käyneenä voin sanoa, että onhan siellä niitä rauhallisempi mestoja saarella ja sit on myös niitä nuorison biletyspaikkoja kuten San Antonio. Mutta ei siellä hirveästi ihan vanhempaa senioriväkeä ole näkynyt. Periaattessa voisi olla sieltä mut itse kallistun siihen että toi oli vaan ironisesti laitettu.

vierailija
Ibizalla käyneenä voin sanoa, että onhan siellä niitä rauhallisempi mestoja saarella ja sit on myös niitä nuorison biletyspaikkoja kuten San Antonio. Mutta ei siellä hirveästi ihan vanhempaa senioriväkeä ole näkynyt. Periaattessa voisi olla sieltä mut itse kallistun siihen että toi oli vaan ironisesti laitettu.
Mäkin kallistun läpän puolelle. Ibiza kun on niin hyvä vertauskuva 😅

vierailija
Mä oon 95-prosenttisen varma, että viime viikko lomailtiin mummulassa ym (se Jokereiden auto tulossa oikeasta suunnasta) ja nyt risteillään, koska äidin 50 v, isän 60 v tai joku vastaava erityinen syy. Se ohittaa helposti kavereiden kanssa reissaamisen Thaimaahan tai Britteihin. En todellakaan usko B:n yrittävän jotain huijauksia sekoittaakseen ihmisiä. Luulen että alun perin oli aikonut olla täydellisessä some-hiljaisuudessa, mutta kuten täälläkin aiemmin todettiin, muille alkoi tulla niin paljon kyselyitä, että laittoi nuo päivitykset.

Ainoa mikä tossa hämää, on toi K:n mourunta, joka kieltämättä on ollut tollasta vain silloin, kun tapaaminen B:n kanssa on ollut lähellä.

Toivon kovasti olevani väärässä.
Tästä synttäri-perhelomajutusta vaan sen verran että sehän olisi ollut tiedossa jo keväällä että semmoiset on nyt. Silloin B oli kuitenkin vielä menossa Thaimaahan.

Aikuisten oikeasti minua ei kiinnosta pätkääkään missä B on mutta kun te leikitte sherlokkia niin minunkin täytyy. Kummalliseksi on elämä mennyt.

vierailija
Voi kuulkaa kyllä se Boitsu menee Kärtsää katsomaan ja tapaamaan. Älkää nyt näin vähästä lannistuko! Tää on niin outoa toimintaa häneltä et pakkohan tässä on jokin suunnitelma olla taustalla. Ehkä se on ylläri synttärisankarille, ehkä ei, mut sinne se menee. Muistakaa 7.6 coming ja Tavastia 1.0. Voimia.
Ei hitto että naurattaa tuo voimientoivotus. Meille. 😂

Jaksuhalit kaikille!

vierailija
Risteily ja kortin pelaaminen mummojen kanssa kuulostaa joltain Antti Holman unelmalomalta. Juuri mikään ei kuulostaa more gay minun korvaan kuin tuo. Ihan vaan tälleen ohiksena. Yritän ajatella, että ihanaa kun B viettää laatuaikaa perheensä kanssa, jaksaapahan sitten touhuta taas kun tapaa tonttu-sielunveljensä. Kyllä tämä taas iloksi muuttuu😊

vierailija
Tästä synttäri-perhelomajutusta vaan sen verran että sehän olisi ollut tiedossa jo keväällä että semmoiset on nyt. Silloin B oli kuitenkin vielä menossa Thaimaahan.

Aikuisten oikeasti minua ei kiinnosta pätkääkään missä B on mutta kun te leikitte sherlokkia niin minunkin täytyy. Kummalliseksi on elämä mennyt.
Joo, samaa mieltä. Thaimaan loma oli jo sovittu, ja jostain syystä suunnitelmat B:n osalta muuttuivat viime hetkellä. Syy ei siis voi olla mikään ennalta tiedossa oleva, kuten äidin viisikymppiset.

Ja kaikki saa kyllä väkipakolla nyt Sherlockin hatun päähän tässä tilanteessa, nyt on niin oudot vibat täällä että kaikki näkökulmat kelpaa.

Yhteistyössä