Kärtsy Euroopan kiertue yöketju

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Sitä paitsi nuo on 8 päivän risteilyjä. Jos on torstaina lähtenyt niin risteily päättyisi Sisiliaan vain päivää aiemmin kuin Joksuilla on keikka Serbiassa. En oikein usko. Enkä ole nähnyt aikataulua jonka päivät natsaisi B:n postauksiin.

vierailija
Mä oon 95-prosenttisen varma, että viime viikko lomailtiin mummulassa ym (se Jokereiden auto tulossa oikeasta suunnasta) ja nyt risteillään, koska äidin 50 v, isän 60 v tai joku vastaava erityinen syy. Se ohittaa helposti kavereiden kanssa reissaamisen Thaimaahan tai Britteihin. En todellakaan usko B:n yrittävän jotain huijauksia sekoittaakseen ihmisiä. Luulen että alun perin oli aikonut olla täydellisessä some-hiljaisuudessa, mutta kuten täälläkin aiemmin todettiin, muille alkoi tulla niin paljon kyselyitä, että laittoi nuo päivitykset.

Ainoa mikä tossa hämää, on toi K:n mourunta, joka kieltämättä on ollut tollasta vain silloin, kun tapaaminen B:n kanssa on ollut lähellä.

Toivon kovasti olevani väärässä.
Jos K on onnistunut siinä luokseen saamisessa kerran ja yrittää nyt uudestaan samaa keinoa?

vierailija
On tämäkin. Ensin pitää deluluilla, onko B Thaimaassa. Nyt pitää deluluilla, onko se oikeasti Ibizalla. Seuraavaksi varmaan pitää deluluilla, onko se Lontoossakaan, kun kukaan ei enää usko mihinkään havaintoihin B:stä, vaikka olisi lavalla Kärdeä pussaamassa.

vierailija
Mua väsyttää tämä saatanan seilaus. Just kun ehti taas innostua, pitää heittää se innostus viemäriin. Itsehän teen tän itselleni, mutta hemmetin slovenialaiset laulajat ja vantaalaiset räppärit. Miksi mä kiinnyinkin noin pahasti noiden kahden ihmeelliseen maybe something more suhteeseen. Ääh. Ehkä aamulla kaikki näyttää paremmalta. Ehkä B laittaa keskellä yötä stoorin, että surprise!! olenkin jo Dublinissa. Ihan sama tässä vaiheessa.
Tismalleen samat fiilikset! 😩

vierailija
Voi kuulkaa kyllä se Boitsu menee Kärtsää katsomaan ja tapaamaan. Älkää nyt näin vähästä lannistuko! Tää on niin outoa toimintaa häneltä et pakkohan tässä on jokin suunnitelma olla taustalla. Ehkä se on ylläri synttärisankarille, ehkä ei, mut sinne se menee. Muistakaa 7.6 coming ja Tavastia 1.0. Voimia.

• Tykkää
Reactions: Shippisipriina
vierailija

Tää Sisilian rantavideo on postattu tumppuun torstaina 18.46. Yleensä tonne tulee heti kun kun julkaistu, pieni viive toki on. Montakos tuntia tästä nyt siis on? Väsyttää liikaa miettiä jotain aikaleimoja nyt enempää.

vierailija
No en nyt usko mihinkään riitaan ollenkaan, juurihan K lauloi serenadia ja höpötti Bojanista puolet keikoista. Siihen uskon, että minulla ja muutamalla muullakin on varmaan univelkaa, kun huomaan itsellänikin menevän tunteisiin Bojanin bingoristeily 😂 (Voi muuten niitä mummoja siellä, ovat varmaan onnesta sykkyrällä kun nuori komistus ilmestyy iltamiin.)
Awww, totta muuten, et siellä on hiton onnekkaita mummoja, jotka saa risteillä Boitsun kanssa 🤩

vierailija
Jos niille on tullut joku tyhmä riita jostain niinkuin rakastavaisille tuppaa joskus tulemaan? Ja kumpikin liian ylpeä ottaakseen ensimmäisen askeleen kohti sovintoa?

muuten on vaikea ymmärtää miksi Bn piti olla piilossa sen ekan viikon.
No otetaan nyt kuplan ulkopuolelta se todellisuuskin huomioon. Yksityiselämä, perhe. Someton kausi kiertue-elämän vastapainoksi. Ei B ole Kärpän tapainen some-eläin joka kuvaa kaikki hotlan sängyllä pötkötykset

vierailija
Jere joka ei uskonut elävänsä kolmekymppiseksi täytti kolmekymmentä. 😭💚
Mites nää menee kun ollaan eri aikavyöhykkeillä... niin tosiaan, syntymämaan ajan mukaan lasketaan, kun ei se ikä vähene tunnilla kun siirrytään toiselle aikavyöhykkeelle. Eli 30 se nyt on, vaikka siellä skoteissa ei vielä ole päivämäärä syntäreiden puolella.

Yhteistyössä