Kärtsy Euroopan kiertue yöketju

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Shippausta on yhtä erilaista kuin on shippaajiakin. Ei ole yhtä tapaa. Keskeistä ja kollektiivisesti fandomeissa keskustelussa esiin nostettua on kuitenkin ymmärtää että shippauksen on tarkoitus tuottaa shippaajalle iloa ja että itse ei voi vaikuttaa todellisuuteen muutoin kuin omassa mielikuvituksessa. Shippaus ja fanitus eivät poissulje toisiaan.

Toistan änkyrälle siellä peräpenkissä: shippaus ja fanitus eivät poissulje toisiaan.

vierailija
No jo on ollut tapahtumarikas päivä! Kiitos jälleen kerran ystävät. HHH on aivan loistava! Live nauratti melkoisesti, mutta eipä sitä muuta olisi osannutkaan odottaa, ja hyvä niin. Ja K ja B kelpaavat minulle jokaisessa mahdollisessa kulutusmuodossaan varmasti vielä hyvin pitkään, on nuo kaksi niin aivoihini soluttauteita että ei auttaisi lapiolla kolauttaminen alkuunkaan. 1,5h HHHta nyt kuunneltu, alkaa silmä luppasemaan, aamulla jatkuu! Hyvää yötä 💚❤

vierailija
Sitä olen joskus miettinyt ja tuntuu omituiselta se miten monta puolta hänessä on tai ehkä tuo on joku huumorin
muoto tuossa porukassa joka ei ihan avaudu vieraalle. Se on täysin mahdollista
Onhan tuo täysin luonnoton tilanne jo lähtökohtaisesti, kun nuo crewn jäsenet ovat mykkiä häntä kohtaan. Varmasti vapaa-ajalla täysin erilainen dynamiikka

vierailija
Mun ylitulkinta meni niin pitkälle, että siinä samassa bussissa joku niistä äijistä syystä tai toisesta ois vähän aiheuttanut epävarmuutta tuoda Btä esille. Enkä puhu nyt mistään mustasukkaisuudesta.
Sitäkin mietin. Jotenkin tuntui niin esittämiseltä, että tuli kumma fiilis. Eikä ole ensimmäinen kerta ollut kun on sama tullut mieleen. Härtsä sitä ei tunnu aiheuttavan. Vaikka joskus mietin heidänkin tuota kontaktia.

Mutta mutuahan tämä on kun ihmistä ja ihmisiä ei tunne. Sinänsä tuntemattomien pohdinnat on aina paskanjauhamista enemmän tai vähemmän. Parhaimmillaankin.

Mutta sitä on elänyt aika kauan ja nähnyt monenlaista eikä osaa olla pohtimatta asioita omalla elämän kokemuksella. Vastuu on lukijalla. 🤭 Ei kannata faktana mitään ottaa eikä missään nimessä loukkaantua. Ei ole syytä.

vierailija
Mun ylitulkinta meni niin pitkälle, että siinä samassa bussissa joku niistä äijistä syystä tai toisesta ois vähän aiheuttanut epävarmuutta tuoda Btä esille. Enkä puhu nyt mistään mustasukkaisuudesta.
Voi olla näinkin. Joidenkin tyyppien (ketään siis nimeämättä, mutta ylipäätään) läsnäollessa on luonnollisempaa ja sallitumpaa hempeillä, toisten läsnäollessa äijäillä. Lavalla sen sijaan on sallittua kaikki.

vierailija
Miten voi ne kärtsän viime keikan bojanhöpinät vaan ohittaa. Jotain se tarkoittaa, kun toisen alkkareista pitää taas kertoa ja ikävöinnistä. En tiedä mistä on kyse, mutta eihän tuo ihan normaalia ole. Toisaalta, onhan K tarinoinut B sta aiemminkin, mutta tilanne heidän välillään ei ole mihinkään edennyt. En käsitä, mikä tuota K ta riivaa. Ajattelin, että kyse olisi voinut olla viime keikalla uuden biisin markkinoinnista, mutta nyt jos hän kuitenkin kertoo, että kappaleessa on kyse naisesta, ei sitä voi Bojanilla markkinoida. Ehkä hän sitten vaan ikävöi brotheriaan.
Tai sitten K.lla on jutunaiheet vähissä englanniksi niin pitää kertoa aina B.n kalsareista 😂

Yhteistyössä