vierailija
Tässäkin biisissä on Jerpulla kolme kanssakirjoittajaa: Allu, Jukka ja Sonny. Ei varmasti ole mistään yhden risteilijän hengentuotteesta kyse tekstinkään osalta.
No - suurelle /suurimmalle osalle on merkitystä. Ainakin niille, jotka oikeasti välittää kyseisistä artisteista tai ainakin toisesta..Höpönassu. Ei sillä ole shippauksen kannalta merkitystä onko vai ei olemassa.
Miten voi ne kärtsän viime keikan bojanhöpinät vaan ohittaa. Jotain se tarkoittaa, kun toisen alkkareista pitää taas kertoa ja ikävöinnistä. En tiedä mistä on kyse, mutta eihän tuo ihan normaalia ole. Toisaalta, onhan K tarinoinut B sta aiemminkin, mutta tilanne heidän välillään ei ole mihinkään edennyt. En käsitä, mikä tuota K ta riivaa. Ajattelin, että kyse olisi voinut olla viime keikalla uuden biisin markkinoinnista, mutta nyt jos hän kuitenkin kertoo, että kappaleessa on kyse naisesta, ei sitä voi Bojanilla markkinoida. Ehkä hän sitten vaan ikävöi brotheriaan.Sitä täällä yritän itsekin kysellä.
Shippauksessa ei varsinaisesti ajatella, että shippaajat ruokkisivat asiaa niinkin vahvasti kun tässä on tehty. Se on enemmän mielikuvitustason toimintaa. Tässä on kyse hiukan eri asiasta.Tämä on kyllä niin hassua että ihmisillä on ollut keväästä asti aikaa oppia, mitä shippaus tarkoittaa mutta osa ei vieläkään suostu sitä sisäistämään. Annetaan shippaajien ilakoida ja nauttia, elämä on ankeutta täynnä! Jos joku tulkitsee että HHH on Bojan-laulu niin sehän sitä hänelle sitten on. Nyt HHH loopilla yöksi soimaan, hyviä unia kaikki!
En mä ole ainakaan niitä ohittanut. Ne aiheutti hyvän fiiliksen joka vain jatkuu. Ei K käytä ihmissuhteitaan markkinointiin. Hän luultavasti vain halusi puhua Bstä.Miten voi ne kärtsän viime keikan bojanhöpinät vaan ohittaa. Jotain se tarkoittaa, kun toisen alkkareista pitää taas kertoa ja ikävöinnistä. En tiedä mistä on kyse, mutta eihän tuo ihan normaalia ole. Toisaalta, onhan K tarinoinut B sta aiemminkin, mutta tilanne heidän välillään ei ole mihinkään edennyt. En käsitä, mikä tuota K ta riivaa. Ajattelin, että kyse olisi voinut olla viime keikalla uuden biisin markkinoinnista, mutta nyt jos hän kuitenkin kertoo, että kappaleessa on kyse naisesta, ei sitä voi Bojanilla markkinoida. Ehkä hän sitten vaan ikävöi brotheriaan.
KirjoitusvirheShippauksessa ei varsinaisesti ajatella, että shippaajat ruokkisivat asiaa niinkin vahvasti kun tässä on tehty. Se on enemmän mielikuvitustason toimintaa. Tässä on kyse hiukan eri asiasta.
Kukin saa ajatella miten tykkää. Mutta ei nyt muiden ajatuksia tarvitse toiseenkaan suuntaan lytätä noin aggressiivisesti ja jopa tunkea toisen suuhun asioita joita tämä ei ole sanonut. Vähän keskustelutaitoja ja toisten kunnioittamista. Kiitos.
Juurikin näin. Eiköhän ole kaikki pojat risteilyjä kokeneet.Tässäkin biisissä on Jerpulla kolme kanssakirjoittajaa: Allu, Jukka ja Sonny. Ei varmasti ole mistään yhden risteilijän hengentuotteesta kyse tekstinkään osalta.
Näin. Siksi vain "fiilistelen". Ja olen hullaantunut Käärijään. SorryNo - suurelle /suurimmalle osalle on merkitystä. Ainakin niille, jotka oikeasti välittää kyseisistä artisteista tai ainakin toisesta..
Se ns oikea, todellisuudesta välittämätön shippaushan vaatii tiettyä etäisyyttä, että ihmisiin kykenee suhtautumaan vain roolihahmoina.
Ei nämä poissulje toisiaan ollenkaan<3 Minusta tämä kommentti on ns. oikeiden fanien ylentämistä toisten kustannuksella ja turhaa riidan haastamista. Voi olla fani ja shipata todellisuudesta huolimatta samaan aikaan.No - suurelle /suurimmalle osalle on merkitystä. Ainakin niille, jotka oikeasti välittää kyseisistä artisteista tai ainakin toisesta..
Se ns oikea, todellisuudesta välittämätön shippaushan vaatii tiettyä etäisyyttä, että ihmisiin kykenee suhtautumaan vain roolihahmoina.
Tuossa menee jollain tavalla nyt yli. Olettaisin. En oikein ymmärrä mitä koko sotkulls on haettu vai oliko tuo nyt jokin tosi omituinen korjausliike syystä x.Miten voi ne kärtsän viime keikan bojanhöpinät vaan ohittaa. Jotain se tarkoittaa, kun toisen alkkareista pitää taas kertoa ja ikävöinnistä. En tiedä mistä on kyse, mutta eihän tuo ihan normaalia ole. Toisaalta, onhan K tarinoinut B sta aiemminkin, mutta tilanne heidän välillään ei ole mihinkään edennyt. En käsitä, mikä tuota K ta riivaa. Ajattelin, että kyse olisi voinut olla viime keikalla uuden biisin markkinoinnista, mutta nyt jos hän kuitenkin kertoo, että kappaleessa on kyse naisesta, ei sitä voi Bojanilla markkinoida. Ehkä hän sitten vaan ikävöi brotheriaan.
Olen 100% eri mieltä. Fanitus ja shippaus eivät poissulje toisiaan millään tavalla.No - suurelle /suurimmalle osalle on merkitystä. Ainakin niille, jotka oikeasti välittää kyseisistä artisteista tai ainakin toisesta..
siis tarkoitin, että tuon kommentin mukaan joku muu ajattelisi, että B on ressukka. Johon alun perin kommentoin, että himmaus nimenomaan ei ole mitenkään välttämättä (kenenkään mielestä) tullut Bn puolelta, vaan Kn crewn puolelta tai muilta läheisiltä tai mikä jottei tosiaan ihan itseltään, jos himmaamista ylipäänsä on.Tossahan sanotaan, että he on..?
Sitä olen joskus miettinyt ja tuntuu omituiselta se miten monta puolta hänessä on tai ehkä tuo on joku huumorinKärtsä on aika aggressiivisen ja levottoman oloinen kaveri noissa mieskaveriporukoissaan.
Shippaaminen on minusta aivan kummallinen asia. Olen ihmetellyt, miten on mahdollista olla välittämättä todellisuudesta. Mutta sinä sen sanoit, shippaajat eivät oikeasti välitä näistä artisteista. Siksi he voivat vaikka vaihtaa kesken kaiken toisen shipattavan. Eikö heille koskaan tule vastaan artistia, joka on heille oikeasti tärkeä, vai eivätkö välitä kenestäkään.No - suurelle /suurimmalle osalle on merkitystä. Ainakin niille, jotka oikeasti välittää kyseisistä artisteista tai ainakin toisesta..
Samoin. Olen itse enemmän Kärpän fani, mutta shippaan täysillä. Mun fanitusta ei shippaus estä ja vice versa.Olen 100% eri mieltä. Fanitus ja shippaus eivät poissulje toisiaan millään tavalla.
Ei minusta kyse ole siitä, että olisi ressukka. Etkö koskaan ole tehnyt asioita jotka on menneet hieman yli sen mitä on ajateltu alunperin? Tai eikö mikään tilanne ole mennyt jonkun muun toimesta yli sen mitä olet ajatellut alunperin?siis tarkoitin, että tuon kommentin mukaan joku muu ajattelisi, että B on ressukka. Johon alun perin kommentoin, että himmaus nimenomaan ei ole mitenkään välttämättä (kenenkään mielestä) tullut Bn puolelta, vaan Kn crewn puolelta tai muilta läheisiltä tai mikä jottei tosiaan ihan itseltään, jos himmaamista ylipäänsä on.
Niin p aska puhetta kuin vain voi olla. Minä olen kulkenut Kärpän keikoilla ja kuljen jatkossakin ja shippaan.Shippaaminen on minusta aivan kummallinen asia. Olen ihmetellyt, miten on mahdollista olla välittämättä todellisuudesta. Mutta sinä sen sanoit, shippaajat eivät oikeasti välitä näistä artisteista. Siksi he voivat vaikka vaihtaa kesken kaiken toisen shipattavan. Eikö heille koskaan tule vastaan artistia, joka on heille oikeasti tärkeä, vai eivätkö välitä kenestäkään.
No, hän on Käärijä. Ei Jere. Varmasti aivan eri asia kameran ollessa kiinni.Kärtsä on aika aggressiivisen ja levottoman oloinen kaveri noissa mieskaveriporukoissaan.
Tätähän me emme voi tietää, eri mielipide minulla ja tunnelmat oikein hyvät shipin suhteenMenkää oikeasti eteenpäin ihmlset Mitään Käärijän ja Bojanin bubbling under and waiting just right moment - suhdetta ei ole olemassakaan.
Ei varmasti olekaan. Tuskin se kerrottu tarina oli totta sekään. Sehän alkoi jollain ihan hölmöllä Häärijä jutulla joka tuntui huvittavan Häärijää.Tässäkin biisissä on Jerpulla kolme kanssakirjoittajaa: Allu, Jukka ja Sonny. Ei varmasti ole mistään yhden risteilijän hengentuotteesta kyse tekstinkään osalta.
Jonkun pitäisi tulla sen lähelle. Ottaa syliin ja sanoa, että voit takoa pikku käsilläsi rintalihaksiani ja päästää pahan olon pois. Sitten laittaa se hellästi seinälleKärtsä on aika aggressiivisen ja levottoman oloinen kaveri noissa mieskaveriporukoissaan.
Joo, ja säkin voit kuunnella: https://www.youtube.com/watch?v=nU0OPiGNQNU&t=262sKuuntelitko myös sen tarinan alun?
Kärtsä on vähän semmonen, kuuluu hänen juttuihinsa. Jere on taas herkkä mut käy satasella tunteella.Kärtsä on aika aggressiivisen ja levottoman oloinen kaveri noissa mieskaveriporukoissaan.