Kärtsy Euroopan kiertue yöketju

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
no mä ainakin ajattelin että himmausta olis tullut Kn kotopuolesta, vaikken ole mitää kommenttia kirjoittnutkaan
Tai sit mitään himmausta ei ylipäätään ole, toi oli kahdenkymmenen minuutin live, ei tunnin. Tai jos nyt vaihtoehtoja pyörittelee, K voi itsekin olla se joka epäröi muiden reaktioita, ja säikähtänyt omia eilisiä juttujaan. Ehkä oon vaan väsynyt tähän, kuinka K täytyy aina laittaa johonkin pahiksen rooliin.

vierailija
Tai sit mitään himmausta ei ylipäätään ole, toi oli kahdenkymmenen minuutin live, ei tunnin. Tai jos nyt vaihtoehtoja pyörittelee, K voi itsekin olla se joka epäröi muiden reaktioita, ja säikähtänyt omia eilisiä juttujaan. Ehkä oon vaan väsynyt tähän, kuinka K täytyy aina laittaa johonkin pahiksen rooliin.
En minä ole mihinkään pahiksen rooliin laittanut eikä kukaan muukaan tässä. Koita nyt yrittää päästä niistä pahoista ajatuksistasi itse. Kun en minä tai kukaan ole pahaksi häntä sanonut.

vierailija
mutta se ei kai liity mitenkään siihen, etteikö K ja B olisi tasavertaiset ihmiset.

vierailija
Just näin. Koittakaa lopultakin ankeuttajat ymmärtää.
Tämä on kyllä niin hassua että ihmisillä on ollut keväästä asti aikaa oppia, mitä shippaus tarkoittaa mutta osa ei vieläkään suostu sitä sisäistämään. Annetaan shippaajien ilakoida ja nauttia, elämä on ankeutta täynnä! Jos joku tulkitsee että HHH on Bojan-laulu niin sehän sitä hänelle sitten on. Nyt HHH loopilla yöksi soimaan, hyviä unia kaikki! ❤

vierailija
Ei me kaikki olla surkeina. Mulla on viimeistään nyt prinssin sijaintitietojen paljastuttua täysi luotto siihen, että hän on menossa vähintään Lontooseen brother-and-maybe-something-moreaan katsomaan.

vierailija
Enkä ole surkeana tai näe muidenkaan olevan tässä keskustelussa. Kuten en näe kenenkään myöskään kokevan Käärijää pahaksi tai Bojania hyväksikäytetyksi tai mitä tässä nyt on väitettykään. Aika raskasta tuollainen sanojen suuhun työntäminen

vierailija
Enkä ole surkeana tai näe muidenkaan olevan tässä keskustelussa. Kuten en näe kenenkään myöskään kokevan Käärijää pahaksi tai Bojania hyväksikäytetyksi tai mitä tässä nyt on väitettykään. Aika raskasta tuollainen sanojen suuhun työntäminen
Joo en mäkään ole mitään huonoa nähnyt. Ehkä korkeintaan jonkun kirjoittama et K painostaa Btä oli vähän njäh.

Yhteistyössä