Kärtsy Euroopan kiertue yöketju

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kyllä se edellisessä, mut olikin todella, todella isossa univajeessa.
On kuitenkin kun kielsit ensin.

No. Ei tästä sen suurempaa mayhemia kuitenkaan minun puolelta kunhan vaan tuli ajatuksia tuosta livestä. En minä kappaleesta mitään lemmenluritusta odotanutkaan kun johan sanat on kuultu aiemmin. Ei sillä.

Ja en nyt ihan tuotakaan tarinaa täysin uskonut. Käärijän jutut ei ole kovin luotettavia olleet sellaisissa ei vakavissa asioissa ennenkään

vierailija
Heh heh. Saavuttiin just hotellille ja luulin että olisin joutunut odottelemaan uutta biisiä vielä reilut puoli tuntia (koska täällä oli klo vielä 23:30), mutta onneksi olivat laittaneet visualizerin Suomen aikaan YouTubeen. Suoratoistopalveluista ei vielä löydy biisiä 😁

T. Lomaileva Sisilia jota kyllä hieman kyrsii että B on nyt siellä kotinurkilla... Mutta toivon kuitenkin että lähtee nyt pikimmiten jonnekin ihan muille saarille eikä ole siellä enää ensi viikon alussa kun mennään takaisin

vierailija
On kuitenkin kun kielsit ensin.

No. Ei tästä sen suurempaa mayhemia kuitenkaan minun puolelta kunhan vaan tuli ajatuksia tuosta livestä. En minä kappaleesta mitään lemmenluritusta odotanutkaan kun johan sanat on kuultu aiemmin. Ei sillä.

Ja en nyt ihan tuotakaan tarinaa täysin uskonut. Käärijän jutut ei ole kovin luotettavia olleet sellaisissa ei vakavissa asioissa ennenkään
En ole kieltänyt, täällä kirjoittaa useampi.

vierailija
Ylitulkinnasta öitä! Täälläkin ollaan tietysti yötöissä tänään. Kyllä nyt oli laitettu kolli koppaan ettei se niin kovasti mouruaisi. Liekö Kärppy itse tajunnut vähän rajoittaa sitä prinssistään puhumista vai onko tullut noottia, että nyt vois riittää. Ai niin, mähän olen ylitulkinnasta. Italiasta on ilmoitettu, että äläpä myy uutta bileralliasi noin häpeilemättömästi meidän todellisilla tunteilla. Vaikka sua ei mikään hävetä niin mua alkaa jo vähän hävettää. Sit on kerrattu englannin persoonapronomineja ja Kärde on kiltisti luvannut höpöttää jostain ladystä biisin taustatarinana.

vierailija
Mun mieliala vaihtelee kyllä tosi paljon tuon Kn ja Bn väleistä jatkuvasti. Välillä olen vakuuttunut, että ovat vaan ystäviä, välillä se on se something more ja joskus uskon niiden jopa päätyvän yhteen. Tällä hetkellä ajattelen että se on jotain rakkautta joka on ystävyyttä ja vähän jotain romantiikkaa mutteivät ehkä kuitenkaan halunne yhteen koskaan. Sopisivat niin hyvin toisilleen.

vierailija
Ylitulkinnasta öitä! Täälläkin ollaan tietysti yötöissä tänään. Kyllä nyt oli laitettu kolli koppaan ettei se niin kovasti mouruaisi. Liekö Kärppy itse tajunnut vähän rajoittaa sitä prinssistään puhumista vai onko tullut noottia, että nyt vois riittää. Ai niin, mähän olen ylitulkinnasta. Italiasta on ilmoitettu, että äläpä myy uutta bileralliasi noin häpeilemättömästi meidän todellisilla tunteilla. Vaikka sua ei mikään hävetä niin mua alkaa jo vähän hävettää. Sit on kerrattu englannin persoonapronomineja ja Kärde on kiltisti luvannut höpöttää jostain ladystä biisin taustatarinana.
Kolli koppaan ja listalle 🤣

Heh heh. Saavuttiin just hotellille ja luulin että olisin joutunut odottelemaan uutta biisiä vielä reilut puoli tuntia (koska täällä oli klo vielä 23:30), mutta onneksi olivat laittaneet visualizerin Suomen aikaan YouTubeen. Suoratoistopalveluista ei vielä löydy biisiä

T. Lomaileva Sisilia jota kyllä hieman kyrsii että B on nyt siellä kotinurkilla... Mutta toivon kuitenkin että lähtee nyt pikimmiten jonnekin ihan muille saarille eikä ole siellä enää ensi viikon alussa kun mennään takaisin
tsemppii odotelluun oli se meillekin pitkä aika odotella XD

vierailija
Niin. Jos siellä totta oli pohjalla alunperinkään voi olla, että taustajoukot muutenkin rajoittaneet. Eihän ne voi lavalla kun seistä paikallaan perusilme naamalla tmv 🤭

vierailija
Eikö NT vieläkään opettanut ihmisille, että K ja B on tasavertaiset ihmiset? B ei ole se rassukka jonka yli K jyrää ja varmasti tietävät keskenään parhaiten, mikä on ok ja mikä ei.

Yhteistyössä