Kärtsy Euroopan kiertue yöketju

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mulle on sama kenestä kertoo eilen se lauloi serenadia Boitsulle omasta aloitteestaan ja se riittää mulle. Biisi on huippu!! Kärtsä livessä ihana mussukka ja kiertue mennyt hyvin. Hyppäsin tuolta livestä ihanan Didin liveen jolta tuli myös biisi just ulos.
Nyt voi hyvillä mielin mennä nukkumaan. Aamulla taas mayhemit jatkuu. K&B Forever and Never stop the madness.
💚❤💚❤

vierailija
Oli joku Loiri vitsi se serenadi.

Taisi olla tarkoituksella kun kyseinen paikka on sateenkaariväen suosiossa. Asuu paljon heitä siellä, erityisesti homoja
No ihan tähän asti ei ehkä kannata spekulaatioissa mennä, ei K omasta lavapersoonastaan huolimatta ole sellainen, et loukkaisi tai käyttäisi muita hyväkseen (B). Tai tekisi myöskään mitään vaan miellyttääkseen yleisöä.

vierailija
Tää biisi kertoo yhden yön jutusta laivalla. Promoamisessa on hyödynnetty shippausta koska totta kai sillä saa lisättyä fanien innostusta. Isolle yleisölle tää on silti tarkoitettu ja teksti on geneerinen et ihmiset voi samastua siihen. Kellä nyt ei ois ollu yhden yön juttua jossain laivalla tai diskossa (joo joo kaikilla ei oo that's not the point)? En nyt olis kovin huolissani siitä ettei Kärtsä tehnykään rakkauslaulua Bojanista/-lle. Kyllä se rakkaus silti siellä on.

vierailija
Joo autotunee vähemmälle, niin pystyy ehkä jopa kuuntelemaan tulevia biisejä. Muuten toi raskaampi suunta
Mä tykkään tän tyylisestä. En tiedä miksi sitä kutsutaan, onko jotain reivi-hyperpoppia, mutta sen alun metallisesti ylituunattua soundia käytetään niissä paljon. Ei tietty ole kaikkien mieleen, mutta mä tykkään siitäkin soundista.

vierailija
Tää biisi kertoo yhden yön jutusta laivalla. Promoamisessa on hyödynnetty shippausta koska totta kai sillä saa lisättyä fanien innostusta. Isolle yleisölle tää on silti tarkoitettu ja teksti on geneerinen et ihmiset voi samastua siihen. Kellä nyt ei ois ollu yhden yön juttua jossain laivalla tai diskossa (joo joo kaikilla ei oo that's not the point)? En nyt olis kovin huolissani siitä ettei Kärtsä tehnykään rakkauslaulua Bojanista/-lle. Kyllä se rakkaus silti siellä on.
Juuri näin. Viimeisen lauseen voisin tatuoida.

vierailija
Kiva oli kuulla , et K ottanut tipattoman tosissaan, edelleen juomatta. Jaksaa varmaan keikkaillakin paremmin, kun paremmassa kunnossa. Taitaa olla B&K molemmilla kuntokuuri ja terveemmät elämäntavat hakusessa. Tässä voivat ainakin tsempata ja tukea toisiaan. 💚

vierailija
No ihan tähän asti ei ehkä kannata spekulaatioissa mennä, ei K omasta lavapersoonastaan huolimatta ole sellainen, et loukkaisi tai käyttäisi muita hyväkseen (B). Tai tekisi myöskään mitään vaan miellyttääkseen yleisöä.
Enhän minä mitään tuollaista olettanutkaan eli menet liian pitkälle itse oletuksissasi. Minä en voi olla vastuussa niistä ajatuksistasi joita saat. 🤷

En minä usko Jeren ketään loukkaavan tahallaan. Käärijä saattaa niin joskus tehdäkin. Toivon vaan, että jos asia on ollut pelkkää vitsiä Bojan on miettinyt loppuun asti kun Slovenia ei vieläkään ole niin avoin maa kuin me noissa asioissa. Bojan on kuitenkin vielä tosi nuori. 4

vierailija

Haha. Ton HHH:n taustat kuulostaa ihan yks yhtern tältä Frederikin Tsingis Khanilta 😂😂🙈

vierailija
Kuuntelitko myös sen tarinan alun?

Yhteistyössä