vierailija
Oletko koneella vai mobiililla? Pitäisi olla siinä "uusin julkaisu" -kohdassaääärgh mun spotify ei jostain syystä anna kuunnella hhh vaan sieltä tulee ccc mitäh
Oletko koneella vai mobiililla? Pitäisi olla siinä "uusin julkaisu" -kohdassaääärgh mun spotify ei jostain syystä anna kuunnella hhh vaan sieltä tulee ccc mitäh
Joko koko homma oli vitsi joka meni liian pitkälle ja Bojan on vähän sen takia ollut sivussa tai sitten taustalla tapahtunut jotain ja nyt välteltiin koko aihetta. Tai jotain muuta. Saadankohan ikinä tietääKärtsälle tuli pupu pöksyyn. Vielä eilen oli Bojanista biisi ja lauloi serenadit sun muut. Himmaileeko se sen takia, että B on ilmoittanut ettei ole tulossa kiertueelle (koska sen tulo halutaan pitää yllätyksenä Jerelle)? Plääh...
Juuri näin... En ymmärrä miten biisi kertoisi B:stä vain koska K ja B ovat yhdesti olleet laivassa yhtä aikaa (yleisissä viisujuhlissa). Kaikki suomalaiset ovat olleet Tukholman/Tallinnan laivalla useita kertoja, ainakin jos PK-seudulla asuuOlihan toi nyt selkee ruotsinlaivabiisi koko ajan. Eikä se nyt oikeesti vois tehdä rakkauslaulua toiselle kun seurustelee jonkun (muunkin) kanssa, ennen kuin se olis julkista. Oon aika hämmentynyt, jos jengi tosissaan on aatellut hhh:n kertovan B:sta. Mutta biisi on hyvä, niin nyt luukutetaan. Ja B on ihana ja ehkä pian Lontoossa.
Ei tuosta seurustelustakaan taideta totuutta tietää. Senhän asian tietää vain ne ihmiset itse.Olihan toi nyt selkee ruotsinlaivabiisi koko ajan. Eikä se nyt oikeesti vois tehdä rakkauslaulua toiselle kun seurustelee jonkun (muunkin) kanssa, ennen kuin se olis julkista. Oon aika hämmentynyt, jos jengi tosissaan on aatellut hhh:n kertovan B:sta. Mutta biisi on hyvä, niin nyt luukutetaan. Ja B on ihana ja ehkä pian Lontoossa.
Ei tietenkään tekisi laulua toiselle enkä tajua miten kukaan edes voi kuvitella niin. Mut ehkä ihmiset ei kuitenkaan tosissaan ajatelleet et se kertoo B:sta.Olihan toi nyt selkee ruotsinlaivabiisi koko ajan. Eikä se nyt oikeesti vois tehdä rakkauslaulua toiselle kun seurustelee jonkun (muunkin) kanssa, ennen kuin se olis julkista. Oon aika hämmentynyt, jos jengi tosissaan on aatellut hhh:n kertovan B:sta. Mutta biisi on hyvä, niin nyt luukutetaan. Ja B on ihana ja ehkä pian Lontoossa.
Bojanista puhumista ei kyl kokonaan vältelly.Joko koko homma oli vitsi joka meni liian pitkälle ja Bojan on vähän sen takia ollut sivussa tai sitten taustalla tapahtunut jotain ja nyt välteltiin koko aihetta. Tai jotain muuta. Saadankohan ikinä tietää
Juuri näin! Livenä nuo huudot eivät ole ihan samoja, koska studioversiossa K on voinut oikeasti huutaa ne täysillä äänityksessä, ja äänen voimakkuus voidaan säätää sopivaksi. Livenä ei K voi ääntään suojellakseen ja volyymin vuoksi huutaa samalla tavalla noita "okei okei okei" -kohtia yms.HITTO RAKASTAN K:N ÄÄNTÄ HUUTOKOHDISSA! Tulee "Paidaton Riehuja" mieleen, samantapainen äänenpaino, aaaahhh! Niin hyvä niin hyvä!
Vältteli se. Taisi nimen sanoa vain jossain useamman ihmisen yhteydessä kun oli laitettu ihmiset vastakkain. Mihinkään Bojan kysymykseen ei vastannut.Bojanista puhumista ei kyl kokonaan vältelly.
No ei ole vältellyt, ota iisiä. Niillä all good.Vältteli se. Taisi nimen sanoa vain jossain useamman ihmisen yhteydessä kun oli laitettu ihmiset vastakkain. Mihinkään Bojan kysymykseen ei vastannut.
Toivottavasti B tiesi mihin lähti kun Slovenia taitaa näissä olla erilainen maa kuin Suomi.
Ei vältelly kokonaan viittaa siihen et kuitenkin mainitsi hänet. Ei olis ollu pakko sitä yhtäkään kysymystä poimia sieltä.Vältteli se. Taisi nimen sanoa vain jossain useamman ihmisen yhteydessä kun oli laitettu ihmiset vastakkain. Mihinkään Bojan kysymykseen ei vastannut.
Toivottavasti B tiesi mihin lähti kun Slovenia taitaa näissä olla erilainen maa kuin Suomi.
En itsekään usko ihan kaikkea, voi liittyä myös B:hen ihan hyvin niinkuin tuo aiempi runoilija sanoiKuuntelitko sen koko tarinan ja uskoit kaiken?
Mitä iisiä? En minä ole mistään suuttunut tai hermostunut. Enkä sanonut heillä olevan ongelmia keskenään. Kummia oletuksia.No ei ole vältellyt, ota iisiä. Niillä all good.