Kärtsy Euroopan kiertue yöketju

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Onpa upea uusi kuva Kärsystä Pakkahuoneelta 😍😍

vierailija
Onpa upea uusi kuva Kärsystä Pakkahuoneelta
Tuota nahkatakkia tulee ikävä, mutta siitä on onneksi niin paljon matskua että puutetta ei tule. Ja Kärtsän vakioklassikko-asu "paidaton riehuja" ei onneksi koskaan mene vaihtoon, niin siihen voi kiintyä sydämen kyllyydestä. <3

vierailija
Totta kai biisi voi kertoa Bojanista ihan riippumatta, missä kontekstissa se on alun perin kirjoitettu. Runoilijana olen kirjoittanut monesti runoja niin, että olen tavannut niihin liittyviä hahmoja vasta vuosiakin myöhemmin. :) (Heh, arvuutuksena SANA.)

vierailija
Totta kai biisi voi kertoa Bojanista ihan riippumatta, missä kontekstissa se on alun perin kirjoitettu. Runoilijana olen kirjoittanut monesti runoja niin, että olen tavannut niihin liittyviä hahmoja vasta vuosiakin myöhemmin. (Heh, arvuutuksena SANA.)
Kyllä teillä sitten on tapa vääntää kaikki noin xD Kun sanoo "guy" niin 100% varmuudella kyse B:stä. Jos joku olisi tuon sinun viestisi sanonut, että voisi kertoa naisesta, niin oltaisiin lytätty

vierailija
Kyllä teillä sitten on tapa vääntää kaikki noin xD Kun sanoo "guy" niin 100% varmuudella kyse B:stä. Jos joku olisi tuon sinun viestisi sanonut, että voisi kertoa naisesta, niin oltaisiin lytätty
En väännä mitään, vaan sanoin tämän saman jo toissapäivänä tms Puutarhassa. Useimmat kokeneet kirjoittajat tuntenevat kokemuksen, että kirjoittaa tekstin jonka luulee käsittelevän asiaa X mutta myöhemmin osoittautuu, että se käsitteleekin ihan muuta juttua. :)

vierailija
K on niin pihalla kaikesta että se ei varmaan edes tiedä että osa sen faneista on yhdistäneet sen biisin Bojaniin, eikä tajua että sanomalla "lady" se murskasi läjän haaveita kuin lekalla. Voi söpöliiniä. :')

Yhteistyössä