vierailija
Tuota, ei kannata etsiä sitä K paidan repimisvideota näin keskellä yötä.. Näin sen.
Jerppa, ethän pelkääkkään tätä maailmaa. Ihmiset suhtautuu hyvin eikä ihmisten reaktioilla ole muutenkaan mitään väliä. Oo kuka oot ja tee mitä teet. Rakasta ketä rakastat. Ei voi taaksepäin enää astua, kun on rakkauden laiva tulossa jo alle vuorokauden päästä.
Kävelen Niuvaan, en tarvitse kyytiä.
NÄYTÄ MINULLEKINTuota, ei kannata etsiä sitä K paidan repimisvideota näin keskellä yötä.. Näin sen.
Sama. Todella vahvat Loiri-vibat.Miks mulle tuli vahvat Loiri-vibat tosta B-serenadista Joku siellä livessäkin kirjoitti Loirista
Tarkoitan ettei uransa takia tarvitsisi. Tunteidensa takia ehkä kyllä. Uransa takia ei. Vaikka osa väittää niinTarvitsee jos on epävarma ja haluaa nähdä ihmisten reaktioita. Tai sit vaan ihan tohkeissaan.
Oletko nyt ihan varmaNÄYTÄ MINULLEKIN
Juu yleisössä toki olikin hieno meininki mutta lähinnä kun se tietää että klipit lähtee leviämään niin kyllähän ne sometilaa valtaa.Einpä usko. Hyvä meininki oli ilmankin.
Herranjestas, miten sitkeä olet ollut !Tämä B&K hullutus on kestänyt niin pitkään ja koska loppua ei näy, niin nyt minäkin alistuin ja loin instatilin ihan pelkästään sitä varten, että voin sillä jatkossa seurata Kärtsän ja Joksujen livenä.
Olen.Oletko nyt ihan varma
Juu, nuori Loiri-reinkarnaatio ilmestyi Belgiaan.Miks mulle tuli vahvat Loiri-vibat tosta B-serenadista Joku siellä livessäkin kirjoitti Loirista
Koska K vetää aina kaikki tunteelliset Loirina. Joku kumma juttu sillä siinäMiks mulle tuli vahvat Loiri-vibat tosta B-serenadista Joku siellä livessäkin kirjoitti Loirista
Joo käyttää käyttää, mutta kyllä mä sanoisin että tässä tapauksessa on liikaa vihjeitä siihen suuntaan että kyse on juuri siitä mitä ajatellaankin. Ois voinut sanoa vaikka two people tms myösHitto, kun tästäkään voi päätellä mitään. K käyttää naisista ja miehistä käsitettä ”guy”.
Just samoin ajattelen, että tuon ns. vitsin varjolla on varmasti suuria tunteita pelissä. Ja ihan hemmetin haastava tilanne, eli helppoja ratkaisuja ei ole. Toivottavasti rakkaus ja rohkeus voittaa.Moni nyt ihmettelee täällä, miksi K heittää vitsiä B:stä. Mun mielestä tää on ihan selvä juttu.
Keväällä kun ne tapasi ja tutustuivat toisiinsa prepartyillä ja Euroviisuissa, niillä ei tainnut olla juurikaan kahdenkeskistä aikaa, vaan lähes koko ajan oli paljon silmäpareja ympärillä, sekä niille tuttuja että tuntemattomia. Koska ne kuitenkin heti ihastuivat toisiinsa niin, etteivät pystyneet sitä hullaantumistaan kätkemään, siitä tehtiin K:n johdolla jo silloin tietynlainen vitsi, jonka varjolla voitiin ne todelliset tuntemukset häivyttää muiden näkyviltä. Ainakin osittain tai niin, ettei kukaan voinut olla ihan varma, mistä on oikeasti kyse.
Tässä välillä ovat pitäneet yhteyttä keskenään ja saaneet paremmin tutustua ja ovat entistä rakastuneempia, mutta edelleenkään julkisesti eivät ole voineet sitä rakkautta tuoda esiin ihan siinä muodossa kuin itse sen tuntevat. Joten edelleen peitellään todellisia tunteita tekemällä niistä vitsiä, mutta eihän tuo nyt enää ketään hämää. Eihän?
Toivottavasti jotain ratkaisuja on tulossa.
Ei siihen selvyyttä tule, koska ne tahallaan kuvattu niin.Tuliko siihen nyt selvyyttä, onko Markin stoorissa B vai ei? Saako jo mennä nukkumaan vai pitääkö vielä valvoa odottamassa vahvistusta tähän?
Se on ei-Bojan mutta Mark haluaa ehkä kiusata ja meidän valvovan koko yömme miettimällä asiaa.Tuliko siihen nyt selvyyttä, onko Markin stoorissa B vai ei? Saako jo mennä nukkumaan vai pitääkö vielä valvoa odottamassa vahvistusta tähän?
Minäkin haluun nähä sen!Mä valvon sen aikaa että joku kiltti laittaa paidan repimis videon
Joko tämä olisi levinyt muuallekin kuin Markin stooriin? Pitäisi saada itsekin tuijoteltua.Tuliko siihen nyt selvyyttä, onko Markin stoorissa B vai ei? Saako jo mennä nukkumaan vai pitääkö vielä valvoa odottamassa vahvistusta tähän?
Euroopassa on ihmisillä myös silmät päässä! Tää ei ole koskaan ollut vain suomalainen juttu.Joo siis kyllä tää menee sinne oudot yllättävät tapahtumat listalle ehdottomasti. Yksi vetää serenaadia Belgiassa Bojanille (tietääkö ne edes kuka on Bojan, toivottavasti ) ja yleisö, myös miehet toteaa että AWWW.
No ei siihenkään tuota tarvita. Eilisen jälkeen nousi aika vahva puolustus muutenkin. Ei siihen tarvita mitään valheita kenestäkäänJuu yleisössä toki olikin hieno meininki mutta lähinnä kun se tietää että klipit lähtee leviämään niin kyllähän ne sometilaa valtaa.
Kallistun tähän suuntaan ja siihen, että Jere ja Bojan tapaavat tuolla viimeisellä Lontoon keikalla.Ja siellä olisi matkassa myös muita viisuilijoita, kenties...Jos B oikeasti ilmiintyy jonnekin Lontooseen, niin tästä saadaan sitten kunnon teoria. K-B-mouruntakäyrä. Mitä enemmän K puhuu B:stä, sitä todennäköisempää on B:n ilmestyminen paikalle. Saisko tähän vielä apurahat ja tutkimusryhmän ja koekaniinit, niin voidaan testata ihan käytännössä tän toteutumista? Vaikka erään vantaalaisen räppärin asunnolla. Tai kelpais se Sloveniankin pää.