Kärtsy Euroopan kiertue yöketju

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tän illan yleisö oli jotenkin super kunnioittava ja kannustava, miten ne lauloi syntymäpäiväonnittelut ja melkein joka biisin välissä yltyi huutamaan K:ta. Ihan itekin siinä melkein liikuttui vaan liveä seuratessa 🥲
Minä olin kuolla nauruun ccc aikana ja ennen kun liven pitäjältä kuului kaikkia uulalaaa ja yes yes ja ties mitä. Huipputyypiltä vaikutti ja lauloi niin hyvin mukana. Välillä näkyi vielä itsekin tarkoituksella livessä. Samoin kun kuvasi yleisöä niin siinä lähellä oli muutama niin onnessaan olevan näköinen että olin itsekkin että ooh. Kerrassaan viihdyttävä live!

vierailija
Jan se on mustakin, ei Bojan. Olennaista on, et ne haluaa meidän arvuuttelevan sitä. Eniten tässä siis edelleen hämmentää se, MIKSI sieltä Thaikuista julkaistaan tollasta materiaalia. MIHIN ne pyrkii?
Mä oon jo sitä mieltä et ne on ottanu jonku randomin tohon istumaan joka muistuttaa Bojania ja Jania takaapäin, mut ei oo kumpikaan niistä :D Hemmetin turhauttavaa touhua! :D

vierailija
Se voi olla hyvin randomia jollekin joka ei ole tätä koko keissiä seurannut että kuka on Bojan ja kelle lauletaan serenadia :D
Siellä yleisössä tosin melkein kaikki taisi viitata kun K kysyi et kuka katsoi viisuja niin kyllähän suurin osa yleisöstä tuon BK-kuvion tietää. Vähän kaksijakoset fiilikset kun toisaalta K saattaa yrittää häivyttää noilla tempauksilla lippukaustia. Toisaalta uskon aika varmaksi että se vihjaa B:n tulevan Lontooseen.

vierailija
Siellä yleisössä tosin melkein kaikki taisi viitata kun K kysyi et kuka katsoi viisuja niin kyllähän suurin osa yleisöstä tuon BK-kuvion tietää. Vähän kaksijakoset fiilikset kun toisaalta K saattaa yrittää häivyttää noilla tempauksilla lippukaustia. Toisaalta uskon aika varmaksi että se vihjaa B:n tulevan Lontooseen.
Einpä usko. Hyvä meininki oli ilmankin.

vierailija
Tää serenadi oli kyllä mulle ehkä vähän too much, en tiiä vielä mitä ajatella.. Eikö se Bojan-juttu lähtenyt siitä kun se joku ei halunnut sitä revittyä paitaa takaisin ja K sanoi, että antaa sen sitten Bojanille?

vierailija
Tämä B&K hullutus on kestänyt niin pitkään ja koska loppua ei näy, niin nyt minäkin alistuin ja loin instatilin ihan pelkästään sitä varten, että voin sillä jatkossa seurata Kärtsän ja Joksujen livenä.

vierailija
Jerppa, ethän pelkääkkään tätä maailmaa. 💚 Ihmiset suhtautuu hyvin eikä ihmisten reaktioilla ole muutenkaan mitään väliä. Oo kuka oot ja tee mitä teet. Rakasta ketä rakastat. Ei voi taaksepäin enää astua, kun on rakkauden laiva tulossa jo alle vuorokauden päästä.
Kävelen Niuvaan, en tarvitse kyytiä.

vierailija
Joo on kyllä jo kumma jos ei B ilmesty jollekkin jäljellä olevista keikoista, onhan se ennenkin nähty että kun Kärtsyn Boitsupuheet kiihtyy niin pian näkevät
Jos B oikeasti ilmiintyy jonnekin Lontooseen, niin tästä saadaan sitten kunnon teoria. K-B-mouruntakäyrä. Mitä enemmän K puhuu B:stä, sitä todennäköisempää on B:n ilmestyminen paikalle. Saisko tähän vielä apurahat ja tutkimusryhmän ja koekaniinit, niin voidaan testata ihan käytännössä tän toteutumista? Vaikka erään vantaalaisen räppärin asunnolla. Tai kelpais se Sloveniankin pää.

vierailija
Muistan kesällä sen hirveen spekulaation tuleeko B vai eikö B tule Tavastialle. Ja tulihan se :D Toki erona oli se että siitä oli puhuttu etukäteen, ja K oli jopa heitellyt päivämääriä.

Yhteistyössä