vierailija
Upea keikka, maailman paras K, uskomaton yleisö, ihana Lorenzo, mahtava meidän risteilyporukka
t. Vanhapiilo
t. Vanhapiilo
lorenzoxstuermikä se tunnari oli instassa?
Kiitos paljon! <3lorenzoxstuer
Mistä tämä vanhapiilo on tullut? Yritin jo googlettaa mutta ei auttanut.Upea keikka, maailman paras K, uskomaton yleisö, ihana Lorenzo, mahtava meidän risteilyporukka
t. Vanhapiilo
Ok, se on Jan.https://x.com/leopardom_/status/1712107202326991189?s=20
tossa vielä noi janin nykyiset hiukset. nehän on melkein lyhyemmät ku bojanilla!
Joo, nyt ei ollut mitään kylttejä tai huutoja yleistöstä. Eikä edes varmistellut yleisöltö, tiedättekö, kuka Bojan on vaan rupesi vaan selittämään Bojan-juttuja ilman taustoitusta. Ja jotkut vielä sanoo, että noiden kahden shippaus on väärin.Olipahan semmoinen keikka että huhhuh. Melkosta tykitystä ja ihan omasta aloitteestaan se aloitti tuon Bojan höpötyksen. On sillä ikävä poloisella.
Ei kun se sanoi, että or maybe not.Kärtsä puhui huhhahhei:stä, että laivabiisi, story of my Life and maybe more! Töstä ajattelin heti et brothers and maybe more kommenttia Sit se alkoi puhumaan bojanin pyykistä ja sit tulikin se mouruaminen: bojan where are you, I really miss you, I need you.
musta tuntuu että missään ei ole enää mitään järkeä. En mä ainakaan enää tajua mitään. Siitä olen kyllä aika varma että HHH kertoo jollain lailla B:stäMiksi mäkin yhdistän Bojanin Huhhahheihin ihan liika, vaikka samaan aikaan siinä ei oo mitään hitto järkeä. Mut ei kai siinäkään, et K alkaa laulaa jotain serenadeja.
En tajunnutkaan että Janin hiukset on nykyisin noin lyhyet. Hmm. Mä en edelleenkään ole vakuuttunut, että se olisi Jan. B:n hiukset on yleensä tuolla lailla nätisti tyylitellyt, silloin kun se on nähnyt vaivaa, joten kallistun enemmän B:n puoleen. Mutta en sano varmaksi. Yhtä hyvin tuo voisi melkein olla joku ihan ulkopuolinen henkilö, kuten joku opas.https://x.com/leopardom_/status/1712107202326991189?s=20
tossa vielä noi janin nykyiset hiukset. nehän on melkein lyhyemmät ku bojanilla!
No näin mäkin ton tulkitsin, mutta ajattelin olevani ainoa. Silti, toi jatkuva tarve puhua Bojanista kertoo mulle jonkinlaisesta ihastumisesta.Kärtsyn serenadi oli kyllä aika Uuno Turhapuroa. Ihan läpäksi heittää.
Samaa mieltä jokaisesta kohdasta.musta tuntuu että missään ei ole enää mitään järkeä. En mä ainakaan enää tajua mitään. Siitä olen kyllä aika varma että HHH kertoo jollain lailla B:stä
Mä haluan tietää onko B ollut tietoinen tästä biisistä ja jos on niin miten paljon. Miten reagoi. K on ihanan aitoNiin ja mites ois tullut Bojanin pyykit laivabiisin jälkeen mieleen jos ei se story of my life liittyisi vahvasti kyseiseen pyykkien käyttäjään. Saas nähdä minkälaista promoa laivabiisiin liittyy
Kärtsähän on ihan sekasin. Sekasin Bojanista.No näin mäkin ton tulkitsin, mutta ajattelin olevani ainoa. Silti, toi jatkuva tarve puhua Bojanista kertoo mulle jonkinlaisesta ihastumisesta.
No ei ollut taloMä kuulin livessä house?
Totta! Valloittava. Valloittava!!! Sitä nämä meidän molemmat höppeliinit täysin ovat!Toi hymy laulun jälkeen. Maailma on pelastunut <3
Totta kai se vetää sen vitsillä. Mutta kuinka moni heittää vitsillä serenadin "veljestään" lavalla? Oon kanssa sitä mieltä, että jotain siellä vitsin taustalla on.No näin mäkin ton tulkitsin, mutta ajattelin olevani ainoa. Silti, toi jatkuva tarve puhua Bojanista kertoo mulle jonkinlaisesta ihastumisesta.
Sanoiko tänään(kin), että kahdesta? Vai oliko tämä se eilen epäselväksi jäänyt kuultu juttu? Mun nauhoitus alkaa vasta siitä kohdasta, kun sanoo, että (this is a song of?) "My life maybe. Maybe not".Mainitsi se myös sen, että kertoo kahdesta tyypistä laivalla jotka tanssivat.. ehkä kertoo hänen elämästään.
Toki hän nyt tyypittelee naisia ja miehiä