Kärtsy Euroopan kiertue yöketju

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
En tiiä oisko sen Lord of the Lostin Chrisin pitäny olla tuolla (muutama Vauvalla arvuutteli), en kerennyt sinne kommentoimaan että se on flunssassa (tms) ja joutuivat perumaan sen takia oman keikan ainaki pari päivää sitten.
Itse olin se joka kykeni näkemään sen siinä kuvassa mutta oikeasti se oli kyllä melkoista pikselimössöä silmilleni. En ollut ottanut selvää että mikä niiden tilanne tai keikkakalenteri oli.

vierailija
"Aiheutan mielipiteit ja jengi tsiigaa mua kireenä
Älä heitä mua kivellä kohti jos et sä liketä
Jos näät mut livenä poika muistat mun nimen
Se on uhka, jos päästät tän jäbän tääl tänää volaa säätää
Se on uhka, sillä tää jäbä ei tullu tänne asti äänt säästää
Se on uhka, ku absintti, ku mä tuun sillo riski on maksimi
Mulle riski ei aiheuta paniikkii, joten tarraan sen härkää sarvist kii
Se on uhka ku pottatukka plus pikkutakki vihast viestii pukkaa
Älä hyppää mukkaa jos pelkäät junkkaa, mee muualle humppaa
IFK:n paidal fleksaus narrikatsomon laidal
Se on pikkuriski siihen verrattuna että meikäpoika on paikal "

~Käärijä - Fantastista

Eli mikään ei ole muuttunut, isompi yleisö vaan. Tämä kohta kuvaa täydellisesti tätäkin tilannetta:

"Mulle riski ei aiheuta paniikkii, joten tarraan sen härkää sarvist kii
Se on uhka ku pottatukka plus pikkutakki vihast viestii pukkaa"

Tarrasi härkää heti sarvista kiinni, pikkutakin sijaan on vaan tällä kertaa mustaa nahkaa, ja vihaiset viestit tulee uusilla kielillä.

vierailija
No ei varmasti, siellä on katseltu liveä tai ainakin odotettu keikan päättymistä ja jännitetty kullan puolesta.
Itseasiassa sekin on jo aika iso juttu jos B valvoo usea yö thaimaassa kello neljään ja aivan varmasti on seurannut/puhunut K:lle.

Tästä vuorokausirytmistä vahvistuu kyllä myös toisaalta sitäkin että ei välttämättä ole enää thaikuissa…:)

vierailija
Pakko kyllä sanoa et tuntuu niin pahalta Jeren puolesta tämä koko twitter kohu ja vaikken edes tunne Jerppaa niin itelläkin vihlasee sydämestä tällanen. Siis kuinka sekaisin ihmiset voi olla että paisuttaa tällasesta asiasta näin ison ja yrittää täysin lyödä yhden ihmisen alas. Pahalta tuntuu. Mutta niinkuin kaiken kanssa niin kyllä tämäkin varmasti laantuu ja toivon että loppukiertue on ihan parasta aikaa koko crewlle 💚 ja toivon et Jere tosiaan tietää kuinka ihmiset pitää sen puolia tässäkin asiassa ja todellakaan kukaan ei ole sitä "canceloimassa". Pelkkää rakkautta vaan! 💚 yksittäiset möyhöttäjät möyhöttäköön

vierailija
Itseasiassa sekin on jo aika iso juttu jos B valvoo usea yö thaimaassa kello neljään ja aivan varmasti on seurannut/puhunut K:lle.

Tästä vuorokausirytmistä vahvistuu kyllä myös toisaalta sitäkin että ei välttämättä ole enää thaikuissa…
Ja vaikka olisi Thaikuissa, niin tulee mieleen, että ainakin seuraa Kärtsän Eurotouria. B:llä joka ilta yhtä kova liven metsästys kuin meillä vauviksella, ellei sitten ole joku vakilivettäjä paikalla.

vierailija

Tästä vuorokausirytmistä vahvistuu kyllä myös toisaalta sitäkin että ei välttämättä ole enää thaikuissa…
Joo kyllä tosta vuorokausirytmistäkin tulee jo mieleen et ei oo enää Thaimaassa. Ei se nyt noin perseelleen voi vetää rytmiään ku keikkarupeama alkaa 10 pvän päästä.

vierailija
"Aiheutan mielipiteit ja jengi tsiigaa mua kireenä
Älä heitä mua kivellä kohti jos et sä liketä
Jos näät mut livenä poika muistat mun nimen
Se on uhka, jos päästät tän jäbän tääl tänää volaa säätää
Se on uhka, sillä tää jäbä ei tullu tänne asti äänt säästää
Se on uhka, ku absintti, ku mä tuun sillo riski on maksimi
Mulle riski ei aiheuta paniikkii, joten tarraan sen härkää sarvist kii
Se on uhka ku pottatukka plus pikkutakki vihast viestii pukkaa
Älä hyppää mukkaa jos pelkäät junkkaa, mee muualle humppaa
IFK:n paidal fleksaus narrikatsomon laidal
Se on pikkuriski siihen verrattuna että meikäpoika on paikal "

~Käärijä - Fantastista

Eli mikään ei ole muuttunut, isompi yleisö vaan. Tämä kohta kuvaa täydellisesti tätäkin tilannetta:

"Mulle riski ei aiheuta paniikkii, joten tarraan sen härkää sarvist kii
Se on uhka ku pottatukka plus pikkutakki vihast viestii pukkaa"

Tarrasi härkää heti sarvista kiinni, pikkutakin sijaan on vaan tällä kertaa mustaa nahkaa, ja vihaiset viestit tulee uusilla kielillä.
En ole lukenut tuon biisin lyriikoita aiemmin, tajusin vasta nyt että siinähän mainitaan ...Jokerit. :p (MRS=3)

vierailija
Jos ukrainalaiset eivät halua ymmärtää mistä oli kyse, he onneksi voi lopettaa Käärijän kuuntelun. Kukaan ei edes huomaa kun ne on painunut vittuun. Byeeee! Ei tuu ikävä 🫡

vierailija
Ovela veto oli anna-liisalta (jos oli tarkoituksellista) jatkaa vielä liveä. Sitten meitä oli enää pari sataa. Meinasi tosin mennä itseltänikin ohi kun rauhassa vaan luin kertyneitä viestejä.

Yhteistyössä