vierailija
Twitter ja Ukraina puhe.
Näinpä!No jos jotain positiivista niin Käärijä herättää tunteita ihmisissä, mikä kertoo että hänestä on tullut jo jonkinverran kuuluisa ja merkityksellinen hahmo joka herättää tunteita Saanut jalansijaa ulkomailla. Ei kenestäkään nevöhöödistä meuhkata tuollalailla!
Ei pidä valitettavasti ilmeisesti paikkaansa. Itsekin olen ilmiantanut niitä somesta kymmeniäJospa siihen mennessä laantuu,, melkein viikko jäljellä ja biisin julkaisu välissä, jospa ne muutaman päivän jälkeen kyllästyy. Ja ehkä saksassa ollaan varovaisempia näitten turvajuttujen kanssa kuin Englannissa.
Paitsi että tietyssä piirissä se tulee vaan paisumaan. Ja silti Jere teki just niinku piti.Minun mielestäni oli hyvä ottaa kantaa asiaan, ettei se vain paisu ja paisu Twitterissä jossa jotkut lietsovat vihaa. Parempi katkaista huhuilta siivet heti asappina.
Suuri paikallinen sanomalehti. Ei mikään paskalehti.Nuo Twitterviestit voisi jättää kyllä ihan omaan arvoonsa ja Kärppy olisi voinut olla kommentoimatta koko asiaa. Pieni myrsky Twitterissä ja jossain ukrainalaisessa skalehdessä. Toki K tunteellisena ihmisenä varmasti reagoi jos saa joltain ukrainalaisilta negaviestejä.
Tappouhkaukset sun yksityisviesteissä ei oo pieni myrsky Twitterissä.Nuo Twitterviestit voisi jättää kyllä ihan omaan arvoonsa ja Kärppy olisi voinut olla kommentoimatta koko asiaa. Pieni myrsky Twitterissä ja jossain ukrainalaisessa skalehdessä. Toki K tunteellisena ihmisenä varmasti reagoi jos saa joltain ukrainalaisilta negaviestejä.
Joo, ei. Käärijä on jäänyt legendaksi. Luulen jopa että jos vaikka Alessandralle, jolla on suurinpiirtein samankokoinen some- ja kuuntelijakunta kuin Kärpällä, sattuisi tuommoista jollain keikalla niin tuskin kukaan ensinnäkään laittaisi klippiä nettiin, ja jos laittaisi niin ei lähtisi kiertoon kun se ei herätä samalla tavalla tunteita.No jos jotain positiivista niin Käärijä herättää tunteita ihmisissä, mikä kertoo että hänestä on tullut jo jonkinverran kuuluisa ja merkityksellinen hahmo joka herättää tunteita Saanut jalansijaa ulkomailla. Ei kenestäkään nevöhöödistä meuhkata tuollalailla!
Ei se livessä ollut. Livenä on eri asia. (Juu, olen delulu ja aasissa Kolme vokaalia)B postaa instaan vain hetki sen jälkeen kun K live loppuu ja kello Thaikuissa jo vaikka miten paljon - sattumaako?
No ei varmasti, siellä on katseltu liveä tai ainakin odotettu keikan päättymistä ja jännitetty kullan puolesta.B postaa instaan vain hetki sen jälkeen kun K live loppuu ja kello Thaikuissa jo vaikka miten paljon - sattumaako?
Se se olisikin kun B olisi ilmestynyt anna-liisan liveen. Silloin olisi Niuvassa tunkua.Ei se livessä ollut. Livenä on eri asia. (Juu, olen delulu ja aasissa Kolme vokaalia)
Joku crewsta on kuvannut Boitsulle oman liven <3No ei varmasti, siellä on katseltu liveä tai ainakin odotettu keikan päättymistä ja jännitetty kullan puolesta.