Kärtsy Euroopan kiertue yöketju

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Nyt pitäis K:n vaan saada toisesta korvasta ulos tuo Twittersonta ja yrittää jättää ne omaan arvoonsa. Toivottavasti huomenna jo parempi päivä, tänään oli selvästi allapäin.

vierailija
Huomenna on jälkipuintia sitten Twitterissa, saa nähdä jatkavatko vielä meuhkaamista ja kaivetaanko K:n menneetkin synnit vielä joita puidaan siellä sitten. Joka tapauksessa, toivottavasti K herää huomenna uuteen päivään ja toteaa että tu mitä paskaa, uusi päivä ja uudet kuviot ja jättää koko tapauksen omaan arvoonsa eikä anna noille meuhkaajille enempää valtaa. Se oli kuitenkin vain Twitterpaskamyrsky ja uutinen Ukrainassa. Jos lehdellä on mitään moraalia niin lisää lisätietoina uutiseen sen mitä K oli sanonut Ukrainasta.

vierailija
Joo kyllä tosta vuorokausirytmistäkin tulee jo mieleen et ei oo enää Thaimaassa. Ei se nyt noin perseelleen voi vetää rytmiään ku keikkarupeama alkaa 10 pvän päästä.
Tähän on nyt pakko ankeuttaa sen verran, että kyllä mäkin yli 50 v. nauta saan jopa ihan parin päivän vapaalla usein heitettyä vuorokausirytmin lähelle tuota, saati sitten pidemmillä lomilla. Ja muistan myös B:n haastattelun, jossa sanoi olevansa "night owl".

Mutta kyllä mäkin silti toivon, että B on jo muualla kuin Thaikuissa tai ainakin vähintään seurannut siellä liveä ja kohta pääsee vielä jutteleen K:n kanssa.

vierailija
Kenties mutta psykologisesti peace and love on toimivampi ja jättää ihmisille positiivisen mielen siinä missä keskarit nostattaa enemmän negatiivisuutta ja vihaa.

Jos PR-mielessä mietitään niin tuolla tavoin ei kellään pitäisi olla mitään mussutettavaa.
K:n yksi hienoimmista piirteistä on että se uskaltaa sanoa asiat niin kuin ne on, ennemin kuin peiteltyä pr-velliä. Tämä on vaan jatkumoa sille että K ei joidenkin saisi puhua kiertueen tappiollisuudesta kun joillekin ulkkareille tuli paha mieli, vaan pitäisi pr-tyylillä vaan peitellä asiaa.
K:ta vastaan on toimittu väärin, hänellä on oikeus ilmaista tunteensa. Kärtsä ei selvästikään ole niin innoissaan ulkomaile suuntamisesta urallaan että se rupeaisi muuttamaan itseään täysin jotta ura sinne aukenisi. Kotimaan yleisö tulee riittämään yllin kyllin, eikä ole tappiollista.

vierailija
Kyl mua edelleen ihmetyttää miksi Bojan olisi rajattu kaikista muidenkin lomakuvista. Jos kaikki samassa paikassa. Bojankin muuten jakaa storyja, vaikka ei lomalta mitään. Tässä alkaa olemaan vain vähän vainoharhainen olo. Olisihan se ihan super siistiä jos Bojan ilmaantuisi paikalle.

vierailija
Toivottavasti tämä ei vie Kärpyllä haluja kiertää ulkomailla jatkossa. On kyllä sattunut paljon sontaa tämän reissun aikana mutta kuten sanottiin, se myös kertoo että hän on tunnettu ja saanut suosiota kun saa osakseen tämmöistä, ei nevöhöödien pikkujutuista kirjoiteta missään lehdissä eikä kukaan jaksa meuhkata. :D

vierailija
Kyl mua edelleen ihmetyttää miksi Bojan olisi rajattu kaikista muidenkin lomakuvista. Jos kaikki samassa paikassa. Bojankin muuten jakaa storyja, vaikka ei lomalta mitään. Tässä alkaa olemaan vain vähän vainoharhainen olo. Olisihan se ihan super siistiä jos Bojan ilmaantuisi paikalle.
Ne on ne delulun ekat oireet. Huomenna olet jo laivan vessassa lainailemassa meiltä niitä pellemeikkejä 😉

vierailija
Itse olen nyt saavuttanut sen apaattisuuden tason että Bojanin olinpaikka ei yllätä mua enää suuntaan tai toiseen, olen niin väsynyt tähän. Sijaintitiedot, puuttumiset kuvista, Jokeriauto Bosniassa, Boitsun kummallinen vuorokausirytmi ja Härtsän stoorit, listaan kertyy vaan asioita enkä enää osaa ees käsitellä niitä. Ihan sama. En kohta enää usko koko Balkanin prinssin olemassaoloonkaan. Pliis näyttäkää nyt vaan mulle yksi kuva Boitsusta, oli se sitten ihan missä päin planeettaa vaan 😭

vierailija
K:n yksi hienoimmista piirteistä on että se uskaltaa sanoa asiat niin kuin ne on, ennemin kuin peiteltyä pr-velliä. Tämä on vaan jatkumoa sille että K ei joidenkin saisi puhua kiertueen tappiollisuudesta kun joillekin ulkkareille tuli paha mieli, vaan pitäisi pr-tyylillä vaan peitellä asiaa.
K:ta vastaan on toimittu väärin, hänellä on oikeus ilmaista tunteensa. Kärtsä ei selvästikään ole niin innoissaan ulkomaile suuntamisesta urallaan että se rupeaisi muuttamaan itseään täysin jotta ura sinne aukenisi. Kotimaan yleisö tulee riittämään yllin kyllin, eikä ole tappiollista.
Tänään oli vastannut jollekin fanille, että saattaisi tulla Tsekkeihin keikalle myöhemmin "jos tämä kiertue menee hyvin". En sit tiedä lasketaanko tää kiertue hyvin menneeksi kaikkine kohuineen ja ongelmineen, ainakin fanit ottaneet K:n hienosti vastaan kaikkialla ja yleisö ollut hyvin messissä, jos ei muuta.

vierailija
Siis jos sitä annaliisan livetietoa on jaettu vähän joka puolelle niin kuin vaavilla sanottiin niin luulisi että siihen on boitsuakin tägätty moneen kertaan kuten vähän kaikkeen esim. tumpussa. Eikös se kuitenkin noista periaatteessa voi saada tiedon. Ei musta mitenkään kaukaa haettua että se voisi salatilillä katella.

Mä uskon edelleen että se on thaikuissa. Siellä prno baarissa ne kuitenkin tanssii läpi yön. :D

Yhteistyössä