Kivaa loppuviikkoa kaikille. Nyt meikä vetää unta palloon.
Ovat fiksuja nuoria ja itsenäistymässäMulla on oudot lapset.
Toinen meinaa aloittaa itsenäisesti uuden kielen opiskelun syyslomalla, itseasiassa aloitti jo tänään, ja toinen meinaa lähteä kickboxingsalille kun omassa lajissa on loma.
Mikä noita nykyajan nuoria vaivaa! Eikö ne osaa edes nukkua puoleen päivään tai potea krapulaa rankan ryyppyreissun päätteeksi. Tai pölliä rahaa ja ostaa pilvee tms.
Kyllä silloin kun minä olin nuori niin…!!!
Täytyypä keksiä jotakin kepposia!Ovat fiksuja nuoria ja itsenäistymässä
Sama!Kivaa loppuviikkoa kaikille. Nyt meikä vetää unta palloon.
Oulun kulmille on ilmestynyt uusi paikka palstataapamisille. @Rätti Väsynyt varmaan on jo käynyt tutustumassa?
Panokone, seksikeinu ja tantratuoli – Tällainen on Jonnan seksimökki Haukiputaalla
Jonna Kurvinen pyörittää Haukiputaalla astetta mausteisempaa majoituspalvelua.www.iltalehti.fiJonna osti miehensä kanssa ihan tavallisen hirsimökin – nyt sen sisällä perheenäidit ja -isät ajelevat panokoneella
Kun kiinteistönvälittäjä Jonna Kurvinen sai viimeisimmän bisnesideansa, hän mietti hetken, että kehtaako.www.is.fi
HYvä että asia etenee.Moikka,syksyinen sää.
Mitäs tänne ?
Sain mä viimein lääkäriajan b -lausuntoa varten 2.11.
Stressasin sitä,että miten pitkään joutuu ootamaan viellä.
Sain kiinni viimein d-hoitajan,ei ollu ehtinyt soittamaan mulle verikokeista ja mitä lääkäri tuumasi. Nyt on resepti Trulicityyn insuliinin lisäksi.
On vaan kallis lääke,ilman kelakorvausta kk 115€ ja 65% kelakorvauksella n 40€ kk
Ensi viikon tiistaina hoitajalle ja käydään läpi pistäminen.
”Blue moon” oli vähän punertava tänä aamuna.
Kroppa on joskus eri mieltäHYvä että asia etenee.
Mä odottelen seuraavaa lääkäriä 25.päivään saakka. Tosin ite jo tuloksista päättelin olevani terve ko pukki.
Jalka on kyllä eri mieltä mut tuskin sitä lasketaan...
Toivottavasti saat nukuttua paremmin tänä yönä. Unettomuus on raskastaMoro
Just mussutan kebabpatonkia iltapalaksi.
Hyvää on
Unetomuus on kyllä pehvasta,
toissa yönä nukuin vaan 2.5 h
kun ei saanut nukuttua.
Onneksi viime yönä nukuin paremmin.
Saa nähdä miten tänä yönä.
Ai hitsi unohdin insuliinin,sen on taas pistämään mentävä.
Mukavia iltoja jokaiselle.
Kiitti, toivottavasti.Toivottavasti saat nukuttua paremmin tänä yönä. Unettomuus on raskasta
Voi ei.🫤Argggg enpä saa trylicity pistoslääkettä, kaikissa kaupungin apteekeista loppu ja tukustakin saa vasta kuukauden päästä.
Joo,en jaksa enkä pysty bussilla lähtee ostamaan kallista lääkettä muualta.Voi ei.🫤
Onko ihan mahdotonta lähteä toiseen cityyn?
Voisitko tilata toisesta kaupungista?Joo,en jaksa enkä pysty bussilla lähtee ostamaan kallista lääkettä muualta.
Tuota minäkin olisin ehdottanut. Lääkettä löytyy kuitenkin aika monesta apteekista ja netin kautta tai puhelimella voi tilata.Voisitko tilata toisesta kaupungista?
Verkkoapteekki tuo lääkkeet kotiovelle
Tiesitkö, että lääkkeet voi tilata lähiapteekin verkkopalvelusta kotiin tai noutoautomaattiin? Jo joka neljäs apteekki palvelee kivijalan lisäksi netissä.www.apteekki.fi
Olivatko omenat oman puun satoa?Joskus ikivanhat reseptit on parhaita. Tein viikonloppuna uuniomenoita fariinisokeri-kaurahiutalemönjällä.
Kylmäsäilytyksen takia ei pysty tilaamaan verkkoapteekista eikä vissiin muista kaupungeistaVoisitko tilata toisesta kaupungista?
Verkkoapteekki tuo lääkkeet kotiovelle
Tiesitkö, että lääkkeet voi tilata lähiapteekin verkkopalvelusta kotiin tai noutoautomaattiin? Jo joka neljäs apteekki palvelee kivijalan lisäksi netissä.www.apteekki.fi
No onpa huonoa palvelua.Kylmäsäilytyksen takia ei pysty tilaamaan verkkoapteekista eikä vissiin muista kaupungeista
Jooh ja monessa apteekissa oli loppu tai että on poistunut valikoimistaNo onpa huonoa palvelua.
Jopa jäätä voi tilata kaupasta kylmäpakkauksessa.