Yhteiskeskustelu 2023. Vanha.

Tuollainen harhailu olisi minulle painajainen. Miksi edes mennä kauppaan, jos ei tarkasti tiedä mitä on hakemassa.
Tuon takia en juuri koskaan ole "ostoksilla" vaimon kanssa.
Kun ei ole vaimoa niin en voi syyttää häntä painajaisistani.
Kuitenkin kirjakaupassa kulkiessani usein huomaan mielenkiintoisen kirjan, jota en edes tiennyt olevan olemassakaan,
Samoin ruokakaupassa huomaan, että tarvitsen hiivaa, vaikka en edes sitä varten kauppaan mennyt
Algomalle sattuu usein vastaavaa.
 
Tuollainen harhailu olisi minulle painajainen. Miksi edes mennä kauppaan, jos ei tarkasti tiedä mitä on hakemassa.
Tuon takia en juuri koskaan ole "ostoksilla" vaimon kanssa.

Eikun tarvitsisin puuvillaisen takin ja kävely/vaelluskengät.

Sovitin ainakin kolmiakymmeniö kenkiä, mikään ei ollut hyvä jalassa. Ja takit... no, talvi tulossa ja mä tarvitsen kesätakin :D

Ehkä oon kerrankin muodinmukainen ja käytän flanellipaitaa tulevana talvena takkina.
 
Eikun tarvitsisin puuvillaisen takin ja kävely/vaelluskengät.

Sovitin ainakin kolmiakymmeniö kenkiä, mikään ei ollut hyvä jalassa. Ja takit... no, talvi tulossa ja mä tarvitsen kesätakin

Ehkä oon kerrankin muodinmukainen ja käytän flanellipaitaa tulevana talvena takkina.
Olet varmaan leveäräpyläinen kuten niin moni suomalainen. Osta kotimaiset kengät, joissa on tilaa varpaille.

Takin vetoketju pitää muistaa voidella parafiinilla silloin tällöin.
 
Kävinpä kurkkimassa jo tulleita verikoetuloksia.


Ja voin ilokseni todeta, että kolesteroliarvot ovat parantuneet omatoimisesti, pelkän ruokavalion avulla :) Hiukka vielä lisää liikuntaa, kunhan nää kintut tulisivat kuntoon ja kaikki ovat normaalitasolla. Tai no, hyvä kolesteroli on jo nyt, ylikin toivotun arvon.


Mut sit ne kaikken kutkuttavimmat ja pelottavimmat tuloset, niitä pitänee odottaa ensi viikkoon. Kaikenmaailman vaskuliitit ja polymyalgia rheumaticat ehtivät siis kummitella päässä viikonlopun yli...
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Mulla näkyi eilen aamupäivällä omassakannassa osa tuloksista mutta hävisi johonkin iltapäivällä eikä näy enää ollenkaan. Ei oo hoitaja vielä soittanut.
 
Kävinpä kurkkimassa jo tulleita verikoetuloksia.


Ja voin ilokseni todeta, että kolesteroliarvot ovat parantuneet omatoimisesti, pelkän ruokavalion avulla Hiukka vielä lisää liikuntaa, kunhan nää kintut tulisivat kuntoon ja kaikki ovat normaalitasolla. Tai no, hyvä kolesteroli on jo nyt, ylikin toivotun arvon.


Mut sit ne kaikken kutkuttavimmat ja pelottavimmat tuloset, niitä pitänee odottaa ensi viikkoon. Kaikenmaailman vaskuliitit ja polymyalgia rheumaticat ehtivät siis kummitella päässä viikonlopun yli...
Hieno juttu 👍
Harmi kun muita joutuu ootamaan yli viikonlopun . Halauksia
 
Oulun kulmille on ilmestynyt uusi paikka palstataapamisille.;) @Rätti Väsynyt varmaan on jo käynyt tutustumassa?
 
  • Haha
Reactions: Lispetti
Oulun kulmille on ilmestynyt uusi paikka palstataapamisille. @Rätti Väsynyt varmaan on jo käynyt tutustumassa?
Rättis käy vain Koitelinkoskella ja kirpputoreilla.

T. tietäjä
 
  • Tykkää
Reactions: Rätti Väsynyt
Mulla on oudot lapset.
Toinen meinaa aloittaa itsenäisesti uuden kielen opiskelun syyslomalla, itseasiassa aloitti jo tänään, ja toinen meinaa lähteä kickboxingsalille kun omassa lajissa on loma.

Mikä noita nykyajan nuoria vaivaa! Eikö ne osaa edes nukkua puoleen päivään tai potea krapulaa rankan ryyppyreissun päätteeksi. Tai pölliä rahaa ja ostaa pilvee tms.🙄
Kyllä silloin kun minä olin nuori niin…!!!🙄
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja KalaMies

Yhteistyössä