Toivottavasti olette sen jälkeen siinä kunnossa, että kotitökkiminen illalla onnistuu..Ollaan siis molemmat asmulla tökittävinä.
Toivottavasti olette sen jälkeen siinä kunnossa, että kotitökkiminen illalla onnistuu..Ollaan siis molemmat asmulla tökittävinä.
Mä selvisin yhdellä käsivarrella.Molemmat kädet piikitetty ja ootelen bussia kotiin.
Viellä on 25 minuuttia ooteltava
Tuollainen harhailu olisi minulle painajainen. Miksi edes mennä kauppaan, jos ei tarkasti tiedä mitä on hakemassa.Mä selvisin yhdellä käsivarrella.
Ja sit tulin Jumboon. Tunnin oon kävellyt mutta en löytänyt mitään mitä edes harkitsisin ostaa.
Kun ei ole vaimoa niin en voi syyttää häntä painajaisistani.Tuollainen harhailu olisi minulle painajainen. Miksi edes mennä kauppaan, jos ei tarkasti tiedä mitä on hakemassa.
Tuon takia en juuri koskaan ole "ostoksilla" vaimon kanssa.
Tuollainen harhailu olisi minulle painajainen. Miksi edes mennä kauppaan, jos ei tarkasti tiedä mitä on hakemassa.
Tuon takia en juuri koskaan ole "ostoksilla" vaimon kanssa.
eikö viimetalvinen takki ole enää muodissa?Eikun tarvitsisin puuvillaisen takin ja kävely/vaelluskengät.
Sovitin ainakin kolmiakymmeniö kenkiä, mikään ei ollut hyvä jalassa. Ja takit... no, talvi tulossa ja mä tarvitsen kesätakin
Ehkä oon kerrankin muodinmukainen ja käytän flanellipaitaa tulevana talvena takkina.
Eiku edellis-edellis-edellis-edellis-kesäinen.eikö viimetalvinen takki ole enää muodissa?
okei, saat synninpäätön kun oot pitäny nuin monta vuottaEiku edellis-edellis-edellis-edellis-kesäinen.
Oon värjännyt sen kahdesti uudelleen mutta väri on kaukana mustasta mitä se pitäisi olla. Vetoketjukin hajoaa iha just.
Olet varmaan leveäräpyläinen kuten niin moni suomalainen. Osta kotimaiset kengät, joissa on tilaa varpaille.Eikun tarvitsisin puuvillaisen takin ja kävely/vaelluskengät.
Sovitin ainakin kolmiakymmeniö kenkiä, mikään ei ollut hyvä jalassa. Ja takit... no, talvi tulossa ja mä tarvitsen kesätakin
Ehkä oon kerrankin muodinmukainen ja käytän flanellipaitaa tulevana talvena takkina.
Sitä varten ohut rautalanka on keksitty, jos vetoketju hajoaa.Eiku edellis-edellis-edellis-edellis-kesäinen.
Oon värjännyt sen kahdesti uudelleen mutta väri on kaukana mustasta mitä se pitäisi olla. Vetoketjukin hajoaa iha just.
No en oo. toisinpäin. Mun jalka on kapea. Hölskyy eestaas sivusuunnassa noin 98% kengistä.Olet varmaan leveäräpyläinen kuten niin moni suomalainen. Osta kotimaiset kengät, joissa on tilaa varpaille.
Takin vetoketju pitää muistaa voidella parafiinilla silloin tällöin.
Sitä varten ohut rautalanka on keksitty, jos vetoketju hajoaa.
Oon aina luullut, että olet tekniikkaan taipuvainen
v1ttuako tässäMitäs juntit
Kyllä se oli tällä viikolla jossain ketjussa.v1ttuako tässä
e7 vissiin laittanu jonku körilään ku ei oo näkynnä aikoihin
No en oo. toisinpäin. Mun jalka on kapea. Hölskyy eestaas sivusuunnassa noin 98% kengistä.
Hieno juttuKävinpä kurkkimassa jo tulleita verikoetuloksia.
Ja voin ilokseni todeta, että kolesteroliarvot ovat parantuneet omatoimisesti, pelkän ruokavalion avulla Hiukka vielä lisää liikuntaa, kunhan nää kintut tulisivat kuntoon ja kaikki ovat normaalitasolla. Tai no, hyvä kolesteroli on jo nyt, ylikin toivotun arvon.
Mut sit ne kaikken kutkuttavimmat ja pelottavimmat tuloset, niitä pitänee odottaa ensi viikkoon. Kaikenmaailman vaskuliitit ja polymyalgia rheumaticat ehtivät siis kummitella päässä viikonlopun yli...
Rättis käy vain Koitelinkoskella ja kirpputoreilla.Oulun kulmille on ilmestynyt uusi paikka palstataapamisille. @Rätti Väsynyt varmaan on jo käynyt tutustumassa?
Panokone, seksikeinu ja tantratuoli – Tällainen on Jonnan seksimökki Haukiputaalla
Jonna Kurvinen pyörittää Haukiputaalla astetta mausteisempaa majoituspalvelua.www.iltalehti.fiJonna osti miehensä kanssa ihan tavallisen hirsimökin – nyt sen sisällä perheenäidit ja -isät ajelevat panokoneella
Kun kiinteistönvälittäjä Jonna Kurvinen sai viimeisimmän bisnesideansa, hän mietti hetken, että kehtaako.www.is.fi