• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

Kärtsy Euroopan kiertue yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Voi sinua. Yritä nyt viimeistään opetella että shipissä ei ole mitään kolmansia. Hyvällä sanon.
Mua alkaa kans pikkuhiljaa nyppimään tää jatkuva muistuttelu siitä, että reaalimaailmassa olisi joku toinen ja siksi ei pitäisi B:stä edes puhua tai mitään ns haihatella.

Shippaus on meidän korvien välissä, eikä todellisuus liity siihen. Se on just tasan noin yksinkertaista.

Jos taas haluaa todellisuudessa toivoa pääparin välille jotain, niin se tapahtuu jos on tapahtuakseen. Homogeenisessa suhteessa, avoimessa tai monisuhteessa. Salaa tai julkisesti. Sovitusti tai yllättäen/limittäin. Mikään noista ei kuulu meille ulkopuolisille tippaakaan, joten niitä ei tulisi edes ajatella. Toisaalta ymmärrän vähän näitä todellisuuden huomioivia ja oikeaa suhdetta odottavia, kun kyseessä näyttää olevan ns. unelmapari jonka toivoisi päätyvän yhteen ja saavan vähintään puoli valtakuntaa.
Sanonpa silti vaan, että helpoimmalla pääsee, kun joko unohtaa tosielämän ajattelun tai ajattelee yhdessä sovittua polykuviota, jossa ketään ei petetä. Josta ei tietenkään hiiskahda mitään koskaan kenellekään ja kaikkein vähiten asianosaisille itselleen. Turha kiusata itseään.
 
vierailija
Kiva tietää näin kolmelta aamuyöstä täällä shippaajien keskellä. Kirjoitit kuitenkin ”olen aasi kun hetken uskoin”.
Korjaan: ”kun TAAS hetken uskoin”. Se on sinulle ollut siis säännöllistä toimintaa ajatella että näillä kahdella on jotakin.

Shippaajat ajattelevat samoin - sillä erotuksella että suurin osa tietää ettei saa sitä mistä haaveilee, mutta haaveilee siitä huolimatta koska se tuo heille iloa.
 
vierailija
Hän tuo esiin tunteitaan Bojaniin. Silloin mielestäni niistä voi puhua ja elää mukana.

Hän ei tuo muuta esiin ja silti jopa missä joku väitetysti asuu ja muuta henkilökohtaista levitetäänn putkin Internetiä ja puhutaan totena asioita joista oletettavasti ei itsekään tiedetä mitään ja vaikka tiedettäisiinkin K ei halua puhuttavan. Eikö sitä nyt vaan voi kunnioittaa?
 
vierailija
Itse haaveilen kyllä ihan tosissani tästä parista, enkä pidä ollenkaan mahdottomana asiana, semmoista shippausta minulla
En minäkään pidä mahdottomana ja uskon että heidän välillään on aitoja tunteita, joita ei ole tarpeen nimetä. Ymmärrän myös että minun ajatuksillani tai uskomuksillani ei ole mitään merkitystä. Muuta kuin itselleni, siinä mielessä että ne tuovat minulle hyvää mieltä.
 
vierailija
Kertooko enää. Hehkuttaa Bojania, sitten palaa taas sinne tuttuun kainaloon. Tämä alkaa vähän kyllästyttää jo. Onko niin, että ekalla ulkomaan keikalla B oli helppo aihe ottaa puheeksi ja vähän vihjailla yöpymisistä. Eihän ulkkikset edes tiedä kolmannesta henkilöstä. Aasi olen, kun taas hetken uskoin.
Mitä hvetin nuijoa oikeasti oikein olette.🙄🙄🙄🙄 Se mitään ikinä oo "hehkuttanu" ja sitten "palannu" entiseen kuin mielikuvituksessanne. Fy fan!!
 
vierailija
Harmi että puhe B:stä olikin taas pitkälti tuota vitsailua haisemisesta. Vaikka se on huumoria niin jatkuessaan muuttuu vain rumaksi. Tuskin kukaan haluaa olla tuollaisen julkisen vitsin kohteena jatkuvasti. Vaikka K:lla näyttäisi olevan ikävä ja tarve puhua hänestä niin toivottavasti keksii jotain muuta välillä.
 
vierailija
Ainoa asia miksi epäilen B ja K juttua on se kun K on kertonut että ei halua suhde juttuja tuoda julkisuuteen vaan suojata niitä. Ja nyt tunkisi rakkauttaan ja himoaan tyyliin yleisön kurkusta alas ja hieroisi aika väkivaltaisesti kasvoihin.

Mutta kai niin voi käydä suunnittelematta? En minä tiedä. Voiko?

Kyllä minä luulen näkeväni heidän välillään vahvaa monen tasoista kipinää. Sitä en niistä
Se puhui siinä n a i s i s t a. Aito rakastuminen tunnesiteen kera on eri asia. (Vaikka ois kyseessä nainenkin).
 
vierailija
Joko on kyllä todella taitavaa esittämistä tai näemme edessämme aika raa'qlla tavalla jotain sellaista jota ei pitäisi olla julkisesti tai siis, ei se väärin ole, mutta asia on herkkä siihen. Tuli se olo jo siitä videosta Euroviisujen jälkeen ku K kaipasi B julkisesti julkaistussa videossa ja pyysi käymään
Mua noi ei ole ikinä vaivaannuttaneet yhtään. Minusta HS-klippi oli ainoastaan ihana, koska siitä saattoi päätellä, ettei kyse ole siitä, että nyt kusetetaan yleisöä. Mitä aidompaa, sen parempaa, eikä minusta olla vielä me yleisö nähty liikaa. Jos sä oikeasti rakastat jotakuta niin miksi sitä pitäisi jotenkin kätkeä? Miksei se voi olla asia, josta on rohkeasti avoin?
 
vierailija
Ei edes kaivannut, vaan suoraan tunnusti rakkautensa. Oli sitten romanttisessa mielessä tai ei, koska K:n englannin nyanssit on vähän kyseenalaisia. Mun ainakin on tosi vaikea katsoa sitä videota, koska se tuntuu liian henkilökohtaiselta ja intiimiltä, ihan kuin sitä ei olisi tarkoitettu kenellekään muulle kuin B:lle.
Mun mielestä taas se on just hyvä video. Näkee, että on niitä tunteita, eikä se ollutkaan vain esitystä suosion vuoksi. Ja ihana katsella rakastunutta miestä.
 
vierailija
Kirjoitin tämän epähuomiossa puutarhaan, vaikka täällähän te kaikki olette. Siispä kopsaan:


Huhhahhei mikä ilta!!
Jos NT toi Bojanista esiin uuden, vapautuneemman puolen, niin samaa voidaan kai sanoa Käärijästä Europe tourilla jo nyt?!!? Klla myös enkuksi vielä vähemmän suotimia kuin suomeksi, jos se nyt on yhtään mahdollista!

Bojan is mine jne. jne. Ja entäs tuo Rallausen laiva sitten, eli siis Huhhahhei… Onhan se nyt ihan selvä Bojan -biisi alusta loppuun. Vauvalla joku oli pettynyt että on ”vain laivapano /biletysbiisi” mutta en näe asiaa ollenkaan niin.

alussa puhutaan discosta, itselleni tulee heti mieleen Madridin preparty ja se poikien tankotanssi… Ja laivaviittaukset on tietysti selviä heti. Kyllä tämä on rakkauslaulu Bojanille ja hänen herättämilleen tunteille!!
Ei ole Bojan-biisi. Se voidaan sellaiseksi toki väännellä, mutta jos suhteen syntymisen silmin katsotaan, niin tätä biisiä ei ole synnytetty Bojanille. Eli suhteen synty kaksikon välille on tämän perusteella yhtä kaukana kuin ilmankin tätä kappaletta.
 

Yhteistyössä