Kärtsy Euroopan kiertue yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Se on okei, niin kauan kuin ymmärretään että nämä odotukset ja toiveet on itse luotuja, ei heistä lähtöisin, eivätkä nämä kaksi ole meille velkaa mitään.
Voisitteko nyt v…u lakata jankuttamasta tätä joka kerta, kun joku ihan tosissaan näiden suhteesta keskustekeva ilmoittaa törmänneensä arkielämän realiteetteihin!!!!! Se ilmoitus ei kerro mistään velkaa olemisesta yhtään mitään.
eri
 
vierailija
Mitä hvetin nuijoa oikeasti oikein olette.🙄🙄🙄🙄 Se mitään ikinä oo "hehkuttanu" ja sitten "palannu" entiseen kuin mielikuvituksessanne. Fy fan!!
Kyllä mäkin koen, että on. Että noin on toimittu. Se on siis sanojan (ja minun) oma kokemus, koita tajuta tämä. Et sä voi sitä kumota, millainen kokemus tämä on minäkin hetkenä (hehkuttava / vanhaan palaava) toisille. Kyse on asioiden kokemisesta. Jokainen kokee tavallaan, katsos.
 
vierailija
Mitä sä siis toivot tai mitä haet näiltä palstoilta?
Fiilistelyä. Mulla fiilistely perustuu todellisuuteen. Ja suurin osa täällä shippaajistakin uskoo noiden suhteeseen katsottuaan ryhmähypnoosissa hidastusten hidastusten toistoja, mutta tehdäkseen pakkomielteestään salonkikelpoista, hokevat virallisesti "täähän on hei vaan mielikuvitusta"
 
vierailija
Fiilistelyä. Mulla fiilistely perustuu todellisuuteen. Ja suurin osa täällä shippaajistakin uskoo noiden suhteeseen katsottuaan ryhmähypnoosissa hidastusten hidastusten toistoja, mutta tehdäkseen pakkomielteestään salonkikelpoista, hokevat virallisesti "täähän on hei vaan mielikuvitusta"
Sä voit fiilistellä sitten kommentoimatta shippiä ollenkaan.
 
vierailija
Fiilistelyä. Mulla fiilistely perustuu todellisuuteen. Ja suurin osa täällä shippaajistakin uskoo noiden suhteeseen katsottuaan ryhmähypnoosissa hidastusten hidastusten toistoja, mutta tehdäkseen pakkomielteestään salonkikelpoista, hokevat virallisesti "täähän on hei vaan mielikuvitusta"
”Jos tää ei ole musta kivaa, niin kenenkään muunkaan mielestä se ei saa olla kivaa” 🤪
 
vierailija
Huoh. Jäi tuolla vauvalla kommentti juuri ja juuri aikajanan väärälle puolelle. Olin siis tulossa sanomaan että Jesse saa itse riisua bokserinsa käytävällä jos tahtoo.
Ja näin asiayhteydestään irroitettuna tää kommentti saattaa näyttää aika pahalta. Toki saattaa se siltä näyttää vaikka asiayhteyskin olisi tiedossa.
 
vierailija
Halusin tulla tänne vaan tunnustamaan et haluaisin panna herra 112 ja olen ollut tosi levoton koko päivän enkä ole edes Imatra. En kehdannut kirjoittaa tätä tonne toiseen ketjuun.
 

Yhteistyössä