Kärtsy Euroopan kiertue yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ei edes kaivannut, vaan suoraan tunnusti rakkautensa. Oli sitten romanttisessa mielessä tai ei, koska K:n englannin nyanssit on vähän kyseenalaisia. Mun ainakin on tosi vaikea katsoa sitä videota, koska se tuntuu liian henkilökohtaiselta ja intiimiltä, ihan kuin sitä ei olisi tarkoitettu kenellekään muulle kuin B:lle.
Tämä juuri. Yritin tulkita mahdollisimman laimeasti, mutta itse ilmeitä, ääntä ja sanoja myöten tulkitsin ihan kuten sinäkin ja Kivistö melkein sydämestä silloin kun en ole edes suhteessa kokenut tuollaista ikinä
 
vierailija
Ai että mä rakastan tötä yhteisöä :D Olin Tampereen keikalla ja oli pitkä päivä takana (ja rankka viikko), niin nukahdin jo ennen yhdeksää. Heräsin keskiyön jälkeen ja nyt ihan hädissäni plärännyt tätä läpi reilu tunnin, että mistä kaikesta Bojanjutuista oon jäänyt paitsi kun vaan sammahdin kuin saunalyhty. No ei nukuta enää. xD
 
vierailija
Mikke puhuu storyssa että jotakin älytöntä säätöä oli merch-myynnin suhteen tänään juuri ennen h-hetkeä. Kertoo siitä huomenna lisää. Ehkä se viivästytti keikan alkua?
 

Yhteistyössä