Kärtsy Euroopan kiertue yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
K höpöttelee mitä sattuu joten tuo yöpymisen vihjailu on todennäköisimmin satuilua. Otatteko te oikeasti kaiken mitä K sanoo tosissaan?
Muistaakseni aiemminkin K on saanut aikaan tilanteita, joissa olen jonkun aikaa uskonut, että nyt ne on yhdessä ja sitten jatketaan kuitenkin ihan entiseen malliin. Juuri tällä tavalla, että K hehkuttaa Bojania ja luo odotuksia. En tiedä sitten, kuinka suunniteltua tämä on.
 
vierailija
Muistaakseni aiemminkin K on saanut aikaan tilanteita, joissa olen jonkun aikaa uskonut, että nyt ne on yhdessä ja sitten jatketaan kuitenkin ihan entiseen malliin. Juuri tällä tavalla, että K hehkuttaa Bojania ja luo odotuksia. En tiedä sitten, kuinka suunniteltua tämä on.
Ei K ole saanut aikaan niitä tilanteita, vaan sinä itse luonut ne odotukset. Nautitaan nyt vaan kyydistä, ei tätä tarvitse ottaa liian vakavasti.
 
vierailija
Joko on kyllä todella taitavaa esittämistä tai näemme edessämme aika raa'qlla tavalla jotain sellaista jota ei pitäisi olla julkisesti tai siis, ei se väärin ole, mutta asia on herkkä siihen. Tuli se olo jo siitä videosta Euroviisujen jälkeen ku K kaipasi B julkisesti julkaistussa videossa ja pyysi käymään
 
  • Rakkaus
Reactions: Shippisipriina
vierailija
Joko on kyllä todella taitavaa esittämistä tai näemme edessämme aika raa'qlla tavalla jotain sellaista jota ei pitäisi olla julkisesti tai siis, ei se väärin ole, mutta asia on herkkä siihen. Tuli se olo jo siitä videosta Euroviisujen jälkeen ku K kaipasi B julkisesti julkaistussa videossa ja pyysi käymään
Ne on ystäviä, jotka on läheisiä keskenään ja jotka pilailee toistensa kustannuksella hyväntahtoisesti. K höpöttelee kaikenlaista keikoilla ja enkuksi todennäköisesti vielä lennokkaammin niin ei kaikkea kannata uskoa 100% xD. Totuuden siemen siellä varmasti on joukossa, mutta näistä jutuista kannattaa suodattaa ainakin 75% pois. Paljon törkeämpää on se, että lavan ulkopuolella he ovat läheisiä ja onko siinä ystävyyden lisäksi muuta mukana jää arvoitukseksi.
 
vierailija
Joko on kyllä todella taitavaa esittämistä tai näemme edessämme aika raa'qlla tavalla jotain sellaista jota ei pitäisi olla julkisesti tai siis, ei se väärin ole, mutta asia on herkkä siihen. Tuli se olo jo siitä videosta Euroviisujen jälkeen ku K kaipasi B julkisesti julkaistussa videossa ja pyysi käymään
Ei edes kaivannut, vaan suoraan tunnusti rakkautensa. Oli sitten romanttisessa mielessä tai ei, koska K:n englannin nyanssit on vähän kyseenalaisia. Mun ainakin on tosi vaikea katsoa sitä videota, koska se tuntuu liian henkilökohtaiselta ja intiimiltä, ihan kuin sitä ei olisi tarkoitettu kenellekään muulle kuin B:lle.
 
vierailija
Olen nähnyt pätkiä tuosta Bojan kohdasta. Siinä joku aloitti asian kyltillä jolloin K nappasi aiheesta kiinni ja puhui siitä muutaman minuutin plus huudatti. Huudatus ei ollu kahta minuuttia ainakaan noiden perusteella mitä näin
 
vierailija

Yhteistyössä