Kärtsy Euroopan kiertue yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Herää kysymys, mitä kaikkea NT:n Suomen osuudella onkaan tapahtunut... Ja koko ajan vahvistuu ajatus, että kostopitsi (ja muut esiintymisvaatteet) todella oli onnistunut valinta Bojanilta 😄
 
vierailija
Ainoa asia miksi epäilen B ja K juttua on se kun K on kertonut että ei halua suhde juttuja tuoda julkisuuteen vaan suojata niitä. Ja nyt tunkisi rakkauttaan ja himoaan tyyliin yleisön kurkusta alas ja hieroisi aika väkivaltaisesti kasvoihin. 🙈

Mutta kai niin voi käydä suunnittelematta? En minä tiedä. Voiko?

Kyllä minä luulen näkeväni heidän välillään vahvaa monen tasoista kipinää. Sitä en niistä
 
  • Tykkää
Reactions: Shippisipriina
vierailija
Mun on pakko painua pehkuihin, kiitos illasta. 💚 Luottavaisin mielin, vaikka ei videoa vielä ole. Näitä raportteja kuitenkin riittää eri twitter ja tumblr tileillä, eiköhän aamulla osu silmiini se videokin.
 
vierailija
Odotetaa Aito ihan rauhassa se video ensin ja katotaan mikä totuus on. Et varmaan halua NT toisintoa, jossa huutelit ihan puuta heinää kunnes todisteet todisti sun olleen väärässä?
En ole mikään aito vaan ihmettelen sitä sinisilmäisyyttä millä noi jutut otetaan vastaan. Ei kaikki mitä Kärtsy sanoo ole totta vaan paljon mitä sattuu läppää. Ymmärrän, shippilasit.
 
vierailija
No vaikka sellanen video Tukholmasta olisi missä K puhuu yöpymisestä, ei se silti tee siitä välttämättä tapahtunutta asiaa. :D Kun tuossa joku sanoi että odotetaan videota.
 
vierailija
Mutta miksi hän ihan noin rajuari ruokkisi tätä ahippi meininkiä jos kyse on vain siitä. Siihen riittäisi joku pieni juttu joskus. Nyt menee jo ihan omilla kierroksilla

"Bojan is ALL mine" hieroen haarojaan.

Ja kierrokset lähti totaalisesti käsistä jo NT aikana. Mitä se esiintyminen oikein oli. Ei hän noin ole ennen esiintynyt eikä yksin esiinny. Eikä muiden kanssa
 
vierailija
En ole mikään aito vaan ihmettelen sitä sinisilmäisyyttä millä noi jutut otetaan vastaan. Ei kaikki mitä Kärtsy sanoo ole totta vaan paljon mitä sattuu läppää. Ymmärrän, shippilasit.
Mulla ei edes ole shippilaseja, mutta haluan ihan itse nähdä videon ensin ennen kuin muodostan mielipidettä mihinkään suuntaan. Niin paljon on ollut vääriä tulkintoja ihan kaikesta. Silti pidän mahdollisena, että Bojan on yöpynyt K:n luona NT:llä Tavastian jälleen eikä siinä olisi mitään ihmeellistä, koska yöpyihän se siellä kesäkuussakin. Ja molemmilla kerroilla K:n kumppani oli paikalla eli varmasti Bojan on nukkunut ihan vieraspedissä kuten ystävät nukkuu.
 
vierailija
Mutta miksi hän ihan noin rajuari ruokkisi tätä ahippi meininkiä jos kyse on vain siitä. Siihen riittäisi joku pieni juttu joskus. Nyt menee jo ihan omilla kierroksilla

"Bojan is ALL mine" hieroen haarojaan.

Ja kierrokset lähti totaalisesti käsistä jo NT aikana. Mitä se esiintyminen oikein oli. Ei hän noin ole ennen esiintynyt eikä yksin esiinny. Eikä muiden kanssa
Niin siis, fani sano että B on sen ja Kärppy korjasi että eikä, ku kokonaan minun. Ja sit se ei voinu enää muusta puhua.
 

Yhteistyössä