vierailija
Discordissa.Tumpussakin ihmetellään missä tää 2min B-talk video nyt oikein on
Discordissa.Tumpussakin ihmetellään missä tää 2min B-talk video nyt oikein on
Kylla!K höpöttelee mitä sattuu joten tuo yöpymisen vihjailu on todennäköisimmin satuilua. Otatteko te oikeasti kaiken mitä K sanoo tosissaan?
Odotetaa Aito ihan rauhassa se video ensin ja katotaan mikä totuus on. Et varmaan halua NT toisintoa, jossa huutelit ihan puuta heinää kunnes todisteet todisti sun olleen väärässä?K höpöttelee mitä sattuu joten tuo yöpymisen vihjailu on todennäköisimmin satuilua. Otatteko te oikeasti kaiken mitä K sanoo tosissaan?
Voisko joku kaivaa sen sieltä jonnekin muuallekin... Kai tässä on vaan pakko mennä nukkumaan, ehkä joku video on aamuun mennessä löytänyt tiensä jonnekin vapaimmille vesille. Jos jotain tuollaista videota siis oikeasti edes on.Discordissa.
Minä oon Niuvassa.K höpöttelee mitä sattuu joten tuo yöpymisen vihjailu on todennäköisimmin satuilua. Otatteko te oikeasti kaiken mitä K sanoo tosissaan?
Toivottavasti leviää sieltä pian muualle, en pysty nukahtamaan ennen kuin olen nähnyt sen.Discordissa.
Hei, huonetoveri. Etkö sinäkään saa unta?Minä oon Niuvassa.
En ole mikään aito vaan ihmettelen sitä sinisilmäisyyttä millä noi jutut otetaan vastaan. Ei kaikki mitä Kärtsy sanoo ole totta vaan paljon mitä sattuu läppää. Ymmärrän, shippilasit.Odotetaa Aito ihan rauhassa se video ensin ja katotaan mikä totuus on. Et varmaan halua NT toisintoa, jossa huutelit ihan puuta heinää kunnes todisteet todisti sun olleen väärässä?
En mene nukkumaan. En varmaan mee ennen ku oon nähny kusisen videon!Hei, huonetoveri. Etkö sinäkään saa unta?
Aito, sanot aina ton viimeisen lauseen.En ole mikään aito vaan ihmettelen sitä sinisilmäisyyttä millä noi jutut otetaan vastaan. Ei kaikki mitä Kärtsy sanoo ole totta vaan paljon mitä sattuu läppää. Ymmärrän, shippilasit.
Todellakin odotan videota!! Se on ainoa asia, mitä odotan nyt. Huhhahhei.No vaikka sellanen video Tukholmasta olisi missä K puhuu yöpymisestä, ei se silti tee siitä välttämättä tapahtunutta asiaa. Kun tuossa joku sanoi että odotetaan videota.
Mulla ei edes ole shippilaseja, mutta haluan ihan itse nähdä videon ensin ennen kuin muodostan mielipidettä mihinkään suuntaan. Niin paljon on ollut vääriä tulkintoja ihan kaikesta. Silti pidän mahdollisena, että Bojan on yöpynyt K:n luona NT:llä Tavastian jälleen eikä siinä olisi mitään ihmeellistä, koska yöpyihän se siellä kesäkuussakin. Ja molemmilla kerroilla K:n kumppani oli paikalla eli varmasti Bojan on nukkunut ihan vieraspedissä kuten ystävät nukkuu.En ole mikään aito vaan ihmettelen sitä sinisilmäisyyttä millä noi jutut otetaan vastaan. Ei kaikki mitä Kärtsy sanoo ole totta vaan paljon mitä sattuu läppää. Ymmärrän, shippilasit.
Mikä sulla on hätänä ja miks sulla on paljon vaikeampaa kun muilla?No vaikka sellanen video Tukholmasta olisi missä K puhuu yöpymisestä, ei se silti tee siitä välttämättä tapahtunutta asiaa. Kun tuossa joku sanoi että odotetaan videota.
Puhut vähän, mutta asiaa.Siellä missään vieraspedissä oo nukuttu, siellä on sohva rynkytetty paskaksi.
Niin siis, fani sano että B on sen ja Kärppy korjasi että eikä, ku kokonaan minun. Ja sit se ei voinu enää muusta puhua.Mutta miksi hän ihan noin rajuari ruokkisi tätä ahippi meininkiä jos kyse on vain siitä. Siihen riittäisi joku pieni juttu joskus. Nyt menee jo ihan omilla kierroksilla
"Bojan is ALL mine" hieroen haarojaan.
Ja kierrokset lähti totaalisesti käsistä jo NT aikana. Mitä se esiintyminen oikein oli. Ei hän noin ole ennen esiintynyt eikä yksin esiinny. Eikä muiden kanssa
Ei kukaan ole sanonut, että on kahta minuuttia huudatettu BojaniaEi ole kahta minuuttia huudatettu Bojania, vaan höpötelty pitkät pätkät Boitsusta ja sit huudatettu Bojanin nimi myös siellä paikkakuntien keskellä.