Moi!Heippa kaikille, täällä vierailijalla kysymys.... Letrozolit nyt ekaa kertaa kp 3-7. Kuukautiset loppui kp 4 ja nyt kp 6 ja 7 on tuhruvuotoa pyyhkiessä. Tämmöinen on hyvin epänormaalia mulle, johtunee noista lääkkeistä. Ei varmaan hyvä asia ollenkaan vuotaminen?
Mulla on aina niin pitkät menkat, että muutenkin tiputtaa vielä viimeisiään tuolloin kp 7 aikaan, joten en itse omassa letro-kierrossani ainakaan tuollaista erottanut normaalitilanteestani, ja lääkkeet vaikuttavat toki eri ihmisiin eri tavoin. Mutta siis kuten sanoit niin luultavasti liittynee sinulla noihin lääkkeisiin. En usko, että pienestä tiputtelusta on mitään haittaa varsinkaan tuossa kohtaa kiertoa, kun edes ovulaatio ei ole vielä mennyt ja tarvitsisi jännäillä mahdollista munasolun kiinnittymistä. Minulle lääkäri sanoi omasta loppukierron tiputtelustani, että kunhan ei ole runsasta ja jatkuvaa, niin ei pitäisi edes siellä luteaalivaiheessa haitata raskautumista.
Mutta mulla ei tosiaan ole ihan tuollaista kokemusta enkä varsinkaan ole mikään ammattilainen, joten tämä nyt vain omaa järkeilyäni.