Joker Out feat. Kärtsä Nordic Tour Yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä en ainakaan lähde mihinkään, missä pitää nimimerkillä kirjoittaa. Sen tietää että se johtaa pian keskustelun laimenemiseen tai riitelyyn.
Lisäksi en jaksa selittää mielipiteitäni tosikoille, jotka eivät tajua sitä, että mielipiteet samaltakin kirjoittajalta voivat välillä olla hyvinkin ristiriitaisia.
Täällä toinen samanlainen. Jopa tässä peukutusten puuttumisessa on puolensa, en vaan osaa selittää miksi. Harmi tosin että täällä ei voi galluppeja tehdä.
 
vierailija
Teoriassa Bojan saattaa hehkua jonkun ihan muun ihmisen takia, josta emme edes tiedä. Kyllähän rakastunut ihminen hehkuu, vaikka ihastus ei just vieressä olisikaan. K kun kuitenkin on varattu, luulisi sen tosiasian vaimentavan hehkut kellä tahansa. Ei käy järkeen, jos K ei sitten esim. ole lupaillut jotain. En saa tähän hehkuun tolkkua.
No, mutta siinä K:n seurassa se nyt vaan aina tapahtuu, eikä nyt esimerkiksi tuolla heidän isossa konsertissaan, minä en usko muuhun henkilöön nyt
 
vierailija
Mikäköhän yksityiskeikka K:lla on keskiviikkona, ja saadaankohan me mitään klippejä paikalla olevilta katsojilta... eikös nyt ole jo toinen somehiljaisuuspäivä K:lta? Vai postailiko se eilen jotain?
 
vierailija
Et oo yksin. Mäkin jaksan toivoa, vaikka osaan elää sen kanssa, että niin ei käy. NT antoi mille jotenkin tosi helpottuneen olon monessakin mielessä. 1. He ovat varmempia toistensa seurassa ja heillä on edelleen se ihana vibe siinä olemisessa. 2. K vaikuttaa olevan lähes rakastunut Bojaniin, B:n toiminta taas menee hyvin tyypistä, joka ymmärtää antaa toisen olla(/päättää) parisuhteesa. 3. He näyttävät osaavan elää sen kanssa, etteivät seurustele (halusivat tai vaikka eivät. Jos eivät edes haluaisi, silloinhan se varsinkin ois helppoa. Mutta sitä etteivät edes haluaisi vaikka tilanteet ois mitkä mun on vaikea uskoa )
Täällä myös yksi, joka on sun kanssa pitkälti samoilla linjoilla 😊
 
vierailija
Voi kuule, kävi jo mielessä et on päättänykin lähtee K:n mukaan Eurooppaa kiertämään Laitetaan nyt vielä perään et ihan läppää oli ettei nyt vahingossakaan kukaan aattele et oon tosissani
Musta on inhottavaa, et joutuu ees kirjoittamaan perään, että läppä oli. Pitäis pystyä heittämään tämmöstä ihan ilman, että sieltä tulee kukaan nyrkit pystyssä.
 

Yhteistyössä