Joker Out feat. Kärtsä Nordic Tour Yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kun malttaa irrottaa katseensa päähenkilöistä, huomaa,että tämä on kyllä hyvä ccc, jossa näkee Härtsän ottavan kontaktia Juren ja Krisin kanssa, ja Krisin iloisen osallistumisen. Nacekin niin iloisena. Ystävyys on kyllä vipitöntä kaikkien kesken.
Ihan mahtavasti vetää Härtsä taustalla enkä tosiaan ollut aiemmin huomannut, ihana nähdä kaikki niin iloisina 🤩
 
vierailija
Odotetaan rauhassa huomiseen päivitykseen ja katsotaan sitten miten toimitaan. Voi olla, etteivät nyt aukaise ketjua, koska päivitys on tulossa. Eiköhän se päivityksen jälkeen avaudu. Ollaan sen verran hyviä mainosasiakkaita 😅
 
vierailija
Odotetaan rauhassa huomiseen päivitykseen ja katsotaan sitten miten toimitaan. Voi olla, etteivät nyt aukaise ketjua, koska päivitys on tulossa. Eiköhän se päivityksen jälkeen avaudu. Ollaan sen verran hyviä mainosasiakkaita
Joo ei tässä tosiaan oo enää ku muutama tunti siihen päivityksen alkuun ni voi olla ettei sen takii rupee availemaan enää ketjua. En ois kyl tätäkään päivää uskonu näkeväni et kaipaan jotain vauvan ketjua ja tunnen olevani tuuliajolla ku se on lukittu :D Onneks nyt on kuitenki tää kaksplussanki puoli. Ei oikeen toi vauva varaketju nappaile.
 
vierailija
Joo ei tässä tosiaan oo enää ku muutama tunti siihen päivityksen alkuun ni voi olla ettei sen takii rupee availemaan enää ketjua. En ois kyl tätäkään päivää uskonu näkeväni et kaipaan jotain vauvan ketjua ja tunnen olevani tuuliajolla ku se on lukittu Onneks nyt on kuitenki tää kaksplussanki puoli. Ei oikeen toi vauva varaketju nappaile.
Samoin. Varsinkin kun ennen kevättä en ollut ikinä edes vieraillut vauva palstoilla 😂 Sanoisinko, että "strange things happen"
 
vierailija
En ole katsonut haastista vielä, mutta siis Kris sanoi, että eivät nähneet Kärtsää kolmeen kuukauteen? Mikä oli se sanamuoto? Salamatka Ljubljanaan ei tosiaan liene mahdollinen, niin onkohan se voinut tulla jostain, että Bojan on hokenut tuota 3 kk -lukua ja se on iskostunut hänenkin päähänsä?
 
vierailija
Sama. Ensin oli että tulkaa tänne, meillä on kaikki sallittua paitsi yksityishenkilöt ja nyt kun tultiin niin muusta ei keskustellakaan kuin siitä että toivottavasti poistutte. Ollaan vissiin semmoine pyörremyrsky kun saavutaan että osaa hirvittää.

Joskus ne ajat on ollut parhaimpia siellä pääketjussa kun yhdet keskustelevat yhdestä asiasta, toiset toisesta ja kolmannet vetävät vitsiä välii. Ei aina tiedä että mihin sitä vastaisi ensin.
Just tämä vauvan emoketjun juttujen monimuotoisuus teki ketjusta kiinnostavan ja sai sen tuntumaan kodilta. Siellä sai keskustella laidasta laitaan tai osallistua huumori juttuihin. Itse yritin ohittaa kaikki riitelyt ja tahalliset ankeutukset. Välillä se oli vaikeaa, mutta yritin vaan asennoitua oikein ja keskittyä positiivisiin asioihin. Hyvää jutustelua siellä oli viimeisenä iltana ja todella mielenkiintoisia näkökantoja asioihin, siksi minua ihmetytti sen lukkiutuminen.
 
vierailija
Just tämä vauvan emoketjun juttujen monimuotoisuus teki ketjusta kiinnostavan ja sai sen tuntumaan kodilta. Siellä sai keskustella laidasta laitaan tai osallistua huumori juttuihin. Itse yritin ohittaa kaikki riitelyt ja tahalliset ankeutukset. Välillä se oli vaikeaa, mutta yritin vaan asennoitua oikein ja keskittyä positiivisiin asioihin. Hyvää jutustelua siellä oli viimeisenä iltana ja todella mielenkiintoisia näkökantoja asioihin, siksi minua ihmetytti sen lukkiutuminen.
Tämä. Ja keskustelu oli aktiivista lähes koko päivän. Näkee, että nyt kun porukka on hajallaan, keskustelu tyrehtyy lähes täysin. No ehkä sitä jaksaa odottaa huomiseen, niin näkee missä voidaan jatkaa entiseen malliin (miinus trollit ja ankeuttajat tietty 🤗).
 
vierailija
En ole katsonut haastista vielä, mutta siis Kris sanoi, että eivät nähneet Kärtsää kolmeen kuukauteen? Mikä oli se sanamuoto? Salamatka Ljubljanaan ei tosiaan liene mahdollinen, niin onkohan se voinut tulla jostain, että Bojan on hokenut tuota 3 kk -lukua ja se on iskostunut hänenkin päähänsä?
Kohdassa 7:35 Kris sanoo
”My favourite moment from Finland was, well first of all, meeting up with Käärijä (mumisee) there like three months of not seeing him, and secondly playing ccc live.”
Ajattelisin, että
laskee sen siitä kun Bojan näki hänet.
 
vierailija
Tämä. Ja keskustelu oli aktiivista lähes koko päivän. Näkee, että nyt kun porukka on hajallaan, keskustelu tyrehtyy lähes täysin. No ehkä sitä jaksaa odottaa huomiseen, niin näkee missä voidaan jatkaa entiseen malliin (miinus trollit ja ankeuttajat tietty ).
Mulla on vähän paha aavistus, että jos emoketju pysyy lukittuna ja joudutaan tekemään vauvalle uusi ketju, niin puolet porukasta putoaa pois. Osa ei välttämättä jaksa etsiä edes näitä varaketjuja, vaan käy vain ja ainoastaan satunnaisesti kirjoittelemassa tai lukemassa emoketjua. Kun emoketjuun ei enää voi edes linkata uutta paattia, niin väistämättä jotkut vain lopettavat sitten ketjussa käymisen. Parempi varmasti heille jos tulee muuta sisältöä elämään, mutta itsekkäästi toivon toki, että mahdollisimman paljon kirjoittajia jatkaisi vielä ketjussa. Tulee aika ankeaa, jos siellä on viisi peruskirjoittelijaa ja trollit.
 
vierailija
Minusta tämä on ihana kaikin puolin
Mua harmittaa kanssa kun ihmiset on todella ilkeästi kommentoineet tota kuvaa ja lytänneet sen nyt täällä ja puutarhassa. Mun mielestä se on aivan ihana, aiheutti kyllä ihastuneita huokauksia ja sydämentykytyksiä kun sen näin. Ja mun mielestä molemmat on oikein näköisiään, totta kai tyyliteltyinä! Tuo on kuin Disney-versio meidän rakkaista päähenkilöistä, aivan ihastuttava.
 

Yhteistyössä