Joker Out feat. Kärtsä Nordic Tour Yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
No mulla ainakin menee ja poistan ne suhdepakotukset, koska tämä henkilö on kieltänyt shippauksen myöskin
Eli sulla menee tunteisiin. Ootko ajatellut syvällisemmin että miksi? Miksi just tämä jotenkin loukkaa sinua tai miksi kuvittelet että jonkun suomalaisen keskustelupalstan höpinät loukkaisivat heitä itseään? Miksi juuri tämä nostaa sinussa jotain suojelunhalua tms. sellaista vai moderoitko poistoilla kaikkia mahdollisia vauvan keskusteluita?
 
vierailija
Varmaan siksi, kun sitä yritetään suhde pakottaa B:lle, kun ovat lapsuudenystäviä, eikä heistä saa mitään sellaista vaikutelmaa
No ei niitä tarvitse sen takia lähteä poistamaan ja minusta ei kannata lähteä edes vastaamaan niihin viesteihin. Tyynesti vaan ohittaa ne viestit, niin ne hukkuu kohta uuden viestitulvan alle ja tunnin kuluttua kukaan ei edes muista kyseistä aihetta, koska puheenaiheet vaihtuvat niin nopeasti.
 
vierailija
Vaikka en olekaan tykkäyksien kyttääjä (en ainakaan myönnä), mutta sääli jos B ja K ei voi julkisesti kommentoida toistensa päivityksiä sopimuksesta tai mistä syystä tahansa. Tuo B:n päivitys oli niin sydäntä lämmittävä.
Joo siltä näyttää, että on yhteisesti sovittu, ettei toistensa ig postauksia kommentoida eikä tykätä. Yksityisiä viestejä voi sitten lennellä sitäkin enemmän ❤
 
vierailija
Vaikka en olekaan tykkäyksien kyttääjä (en ainakaan myönnä), mutta sääli jos B ja K ei voi julkisesti kommentoida toistensa päivityksiä sopimuksesta tai mistä syystä tahansa. Tuo B:n päivitys oli niin sydäntä lämmittävä.
Mä ymmärrän et ne kommentoinnit jätetään pois, mut vähän jännä ettei voi ees tykätä. Tai jos on sovittu ettei reagoi toistensa juttuihin ni miks K ei vois reagoida Jokereiden postauksiin, ku nyt ei oo niistäkään tykänny. Noh sentään Mikke tykänny B:n postauksesta :D
 
vierailija
Eli sulla menee tunteisiin. Ootko ajatellut syvällisemmin että miksi? Miksi just tämä jotenkin loukkaa sinua tai miksi kuvittelet että jonkun suomalaisen keskustelupalstan höpinät loukkaisivat heitä itseään? Miksi juuri tämä nostaa sinussa jotain suojelunhalua tms. sellaista vai moderoitko poistoilla kaikkia mahdollisia vauvan keskusteluita?
Koska hän on ystävä, joka on kieltänyt shippauksen, en poista niitä, joissa puhutaan ystävyydestä, mutta joissain ollut jotain parisuhde tai avoliittohöpinää. Mutta koen sen ehkä myös uhkana K:lle sitten, koska shippaan K&B ja näissä vähätellään tätä asiaa ja provosoidaan tahallaan. Oon poistellut myös yksityishenkilöihin liittyviä juttuja, ne ei kuulu ketjuun, enkä oo ainoa, joka tekee niin
 
vierailija
Kärtsä tykkäs JO fanivideosta:
 
vierailija
Sitä mä en käsitä, että miksi joku ilmiantaa heinäkuussa kirjoitettuja juttuja? Miksi joku jaksaa nähdä sellaista vaivaa?
No mä luulen, että tänään on hakattu ilmiantoja osin ihan randomilla, että ketju saadaan lukkoon. Tai en tiedä, jos jollain on joku inhokkiaihe ja kaivanut ketjusta esiin kaikki siihen liittyvät kommentit, jotka koittaa poistattaa.
 
vierailija
Koska hän on ystävä, joka on kieltänyt shippauksen, en poista niitä, joissa puhutaan ystävyydestä, mutta joissain ollut jotain parisuhde tai avoliittohöpinää. Mutta koen sen ehkä myös uhkana K:lle sitten, koska shippaan K&B ja näissä vähätellään tätä asiaa ja provosoidaan tahallaan. Oon poistellut myös yksityishenkilöihin liittyviä juttuja, ne ei kuulu ketjuun, enkä oo ainoa, joka tekee niin
Mutta kai ymmärrät että K & B -shippi on mielikuvitusta muutenkin joten mitään uhkaa ei tarvitse kokea. Edelleen M ei ole kieltänyt shippausta muutenkaan vaan toistat sitä jotta asiasta muuttuisi todeksi.
 
vierailija
Mutta kai ymmärrät että K & B -shippi on mielikuvitusta muutenkin joten mitään uhkaa ei tarvitse kokea. Edelleen M ei ole kieltänyt shippausta muutenkaan vaan toistat sitä jotta asiasta muuttuisi todeksi.
Eri, mutta mä taas näen asian niin, että shippausta tai ei tai oli M kieltänyt sen tai ei, kyseessä on kuitenkin edelleen K&B ketju. Kirjoittamaton sääntö silloin on, että ketjun päähenkilöitä ei shipata muille kuin toisilleen. Eikö nyt tän verran voitaisi pitää yhtä köyttä?
 
vierailija
Minä en pidä siitä, että joku (ilmeisesti täälläkin kirjoitteleva) kokee oikeudekseen päättää, mitä saa pohtia ja mitä ei. Kyllä, loukkaavat ja yksityishenkilöihin liittyvät viestit ansaitsevatkin poiston, mutta ketju ilmeisesti lukittuu vain, jos niitä poistoja on maaninen määrä eli tämä poistelija ei siis tyydy vain väitteidensä mukaan poistamaan muutamaa vaan tykittää poistoja ihan urakalla. Se taas tarkoittaa, että ne muutamat arveluttavat viestit saavat seurakseen paljon pohdintaa, joka ei vain yksinkertaisesti mielllytä kyseistä poistomaanikkoa. Tämä on sensurointia pahimmillaan ja suosittelen naapurivaltioon muuttamista niin ei poiketa virallisesta totuudesta missään.
 
vierailija
Poistajia ei mitenkään voi olla vain yksi, nimimerkillä itsekin joskus jotain ilmiantoja oikeasti asiattomista viesteistä tehnyt. Poistelijoita on pakko olla useampia, mahdollisesti joku heistä sitten on niin fanaattinen, että käy ketjua alkuajoista läpi ja ilmiantaa kaiken haluamansa. Sillä tavalla saa aika äkkiä ketjun lukkoon.
 
vierailija
Eri, mutta mä taas näen asian niin, että shippausta tai ei tai oli M kieltänyt sen tai ei, kyseessä on kuitenkin edelleen K&B ketju. Kirjoittamaton sääntö silloin on, että ketjun päähenkilöitä ei shipata muille kuin toisilleen. Eikö nyt tän verran voitaisi pitää yhtä köyttä?
Sanon vain että kyseessähän ei ole siellä shippiketju vaan fiilistelyketju johon on kuulunut koko ajan valtavasti sivuhenkilöitä. Martin ja Tommy ovat vain ne vihatuimmat koska heidät koetaan jotenkin todelliseksi uhkaksi B&K:n väleihin. Aikuisilta ihmisiltä se että ei kestetä muita ihmissuhteita ketjun päählöille ja heidän kuvitteelliselle suhteelleen on vain outoa.
 
vierailija
Eri, mutta mä taas näen asian niin, että shippausta tai ei tai oli M kieltänyt sen tai ei, kyseessä on kuitenkin edelleen K&B ketju. Kirjoittamaton sääntö silloin on, että ketjun päähenkilöitä ei shipata muille kuin toisilleen. Eikö nyt tän verran voitaisi pitää yhtä köyttä?
Samaa mieltä. Mun mielestä M voidaan mainita, jos hän liittyy esimerkiksi johonkin Jokereiden musajuttuun, kuten Stožicen esiintyminen, mutta kaikki shippaukseen liittyvät kommentit voisi jättää pois, sekä ihmisen omasta toiveesta että ketjun rajaukseen liittyen.
 

Yhteistyössä