Palasin tässö muutaman videon avulla kevään tunnelmiin, kun tähän pääpariin tutustuin, ja oli kyllä hyvin erilaiset mielikuvat heistä kuin nykyään. Muistan myös sen tyrmistyksen, kun luin ensimmäistä kertaa muiden mielipiteitä B/K väleistä vauvalta joskus toukokuussa, koska omat mielikuvani olivat hyvin erilaiset kuin monilla muilla.
Olin siis varma, että B oli kansainvälinen sydäntenmurskaaja, johon vähän hupsu suomalaisjörrikkä on mennyt ihastumaan. Tuolloin kohistiin kovasti B/Conor-pususta ja aina kun katsoin jonkin videon B:stä, oli flirttaamassa jonkun kilpailijan kanssa, ja muistan vain koko ajan toivoneeni, että K ei mene ihan rakastumaan kyseiseen gigoloon ja että ihastuskin menisi nopeasti ohi. Dinner date -videossa olin niin onnellinen, että Mikke oli mukana, kun ajattelin, että B pysyy sitten kurissa eikä viekottele meidän pikkuista hulkkia turmioon. Olin myös tässä videossa ekaa kertaa huomaavinani, että B oli vähän hämmentynyt B:n hyvin avoimesta ihastuksesta ja tajusi, että pitää vähän himmailla, jotta toinen ei ihan noin avoimesti mene luovuttamaan sydäntään hänelle.
Oli melkoinen yllätys joskus Black box -keikan aikoihin löytää tieni vauvalle ja tajuta, että muilla tämä suhde oli vähän niin kuin päinvastoin eli B on ihastunut ja K vain vitsailee. En vieläkään ole tuosta samaa mieltä, koska muodostin alkuperäisen mielikuvani pelkästään videoiden enkä muiden kommenttien perusteella, mutta toki olen tästä ääripäästä tullut huomattavasti keskemmälle ja ymmärrän, että ei se B mikään viekottelija ollut (vaikka kyllä flirttaileekin varmaan jopa hautakivien kanssa).