Joker Out feat. Kärtsä Nordic Tour Yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Nace instassa:
I have never really felt like I belonged somewhere, that I was really a part of something… till I joined Joker Out. Everything feels like a dream and words can’t describe how much I love everyone that is a part of the new wave. ❤
 
vierailija
Tuntuu kyllä jotenkin oudolta, että K tykkäilee fanitilin postauksista, mutta ei Jokerien omista julkaisuista.
Mä vähän veikkaan, että se seuraa niin paljon juttuja Instassa, että iskee sen sydämen aika lailla mitään ajattelematta, kun jokin kiva juttu osuu kohdalle. Ei välttämättä ole edes kiinnittänyt huomiota Joksujen omaan julkaisuun. Itse seuraan alle 50 tiliä, ja mulla meinaa mennä ohitse kaikki julkaisut. K seuraa 1100 tiliä, mun pää räjähtäisi tuollaisesta määrästä.
 
vierailija
Kiitoksia minunkin puolestani sille, joka vinkkasi Nacen instasta. Luin sieltä myös edellisen postauksen, ja siinä keskustelussa joku kysyi Nacen bassonmerkkiä, ja Nace kertoi, että sama basso on ollut hänen rinnallaan 9 vuotta ja sen nimi on Pinci.
Suloista!
 
vierailija
Mä vähän veikkaan, että se seuraa niin paljon juttuja Instassa, että iskee sen sydämen aika lailla mitään ajattelematta, kun jokin kiva juttu osuu kohdalle. Ei välttämättä ole edes kiinnittänyt huomiota Joksujen omaan julkaisuun. Itse seuraan alle 50 tiliä, ja mulla meinaa mennä ohitse kaikki julkaisut. K seuraa 1100 tiliä, mun pää räjähtäisi tuollaisesta määrästä.
Ja Bojan seuraa yli 2100 tiliä, kun valitellaan, ettei hän aina tykkäile K jutuista.
 
vierailija
Ja Bojan seuraa yli 2100 tiliä, kun valitellaan, ettei hän aina tykkäile K jutuista.
Totta! Ei ihme, että B jossain sanoi (haastattelu? Vai ehkä tää oli jossain Discordin ekstramateriaalissa?), ettei oikeastaan selaa feediään Instassa enää. En mäkään selaisi jos seuraisin noin paljon ihmisiä, eihän se varmaan edes latautuisi kunnolla.
 
vierailija
Ketju menee lukkoon, jos tulee liikaa ilmiantoja. Sillä ei mitä ilmeisimmin ole väliä, mitä ne ilmiannot koskevat. Joten siinä mielessä on harhaanjohtavaa väittää, että aiheesta X keskustelu saa ketjun lukkoon.
 
vierailija
Mitä Nacen instassa on? Kiitos. T: instaton
 
vierailija
Ketju menee lukkoon, jos tulee liikaa ilmiantoja. Sillä ei mitä ilmeisimmin ole väliä, mitä ne ilmiannot koskevat. Joten siinä mielessä on harhaanjohtavaa väittää, että aiheesta X keskustelu saa ketjun lukkoon.
Epäilen kyllä tätä teoriaa. Edes pyllykuvamayheminä ei ketju lukittunut vaikka silloin lähti kaikki. Siis oikeasti tuntui että koko ajan lähti kymmeniä viestejä. Silloin oli semmoinen hullunmylly että siinä ei kyllä perässä pysynyt vaikka kuinka yritti.

Kerran se ketju kyllä lukittui pian sen jälkeen kun joku ilmoitti laittaneensa palautetta asiasta (syytä en kyllä muista) ylläpitoon. Tämä voisi olla parempi teoria.
 
vierailija
Epäilen kyllä tätä teoriaa. Edes pyllykuvamayheminä ei ketju lukittunut vaikka silloin lähti kaikki. Siis oikeasti tuntui että koko ajan lähti kymmeniä viestejä. Silloin oli semmoinen hullunmylly että siinä ei kyllä perässä pysynyt vaikka kuinka yritti.

Kerran se ketju kyllä lukittui pian sen jälkeen kun joku ilmoitti laittaneensa palautetta asiasta (syytä en kyllä muista) ylläpitoon. Tämä voisi olla parempi teoria.
Ja siis sekin, miten viestejä saa poistettua/poistetaan. Joskus jotain solvaavia viestejä ei saa poistettua millään, vaikka monet varmasti ilmiantaa ja sitten jotkut normaalit keskustelut poistuu, kun jotain ei aihe miellytä?
 
vierailija
Ja siis sekin, miten viestejä saa poistettua/poistetaan. Joskus jotain solvaavia viestejä ei saa poistettua millään, vaikka monet varmasti ilmiantaa ja sitten jotkut normaalit keskustelut poistuu, kun jotain ei aihe miellytä?
Kaikki on poistunut mitä itse olen ilmiantanut ,myös testimielessä aikoinaan tehdyt (nykysin en tosin poistata mitään). Joskus kun muut ilmoittivat poistattavansa niin kuluu tunteja ennenkuin lähtevät. Modella viissiin pitempiä taukoja välillä tai muuten muuta tekemistä. Uskon että jokainen ilmiannettu poistuu kyllä vaikka syytä ei olisikaan.
 
vierailija
Epäilen kyllä tätä teoriaa. Edes pyllykuvamayheminä ei ketju lukittunut vaikka silloin lähti kaikki. Siis oikeasti tuntui että koko ajan lähti kymmeniä viestejä. Silloin oli semmoinen hullunmylly että siinä ei kyllä perässä pysynyt vaikka kuinka yritti.

Kerran se ketju kyllä lukittui pian sen jälkeen kun joku ilmoitti laittaneensa palautetta asiasta (syytä en kyllä muista) ylläpitoon. Tämä voisi olla parempi teoria.
Kaikki tai löhes kaikki ketjun lukkiutumiset ovat tapahtuneet viimeisen kuukauden tms aikana, mikä viittaa siihen, että algoritmiin tai sääntöihin on ehkä tullut muutoksia.
 
vierailija
Kaikki tai löhes kaikki ketjun lukkiutumiset ovat tapahtuneet viimeisen kuukauden tms aikana, mikä viittaa siihen, että algoritmiin tai sääntöihin on ehkä tullut muutoksia.
Itse veikkaan edelleenkin sitä että joku laittaa palautetta ja ketju lukkoon kunnes ovat tutkineet asiaa. Monesti ei edes lähde paljoakaan viestejä lukituksen aikana.

Tuolla on lukossa nyt myös tuo 5 ihmistä kuoli Vantaalla. Huomioko kukaan lukittautuiko samaan aikaan? Jos mode on estynyt tekemään hommiaan niin laittavat ongelmaketjut lukkoon siksi aikaa?
 
vierailija
Pitäs. K&B fiilistely OFFICIAL2
Veikkaan että lähtee sekunnissa, jos tuolla nimellä tekee, tai jos emoketju on vielä pystyssä. Yritin tehdä useammankin ketjun silloin ensimmäisen lukituspaniikin aikaan, ja kaikki lähti. Eivät taida sallia samantyyppistä ketjua niin kauan, kun emoketju on olemassa eikä sitä olla lopullisesti poistamassa/lukitsemassa.
 
vierailija
Itse veikkaan edelleenkin sitä että joku laittaa palautetta ja ketju lukkoon kunnes ovat tutkineet asiaa. Monesti ei edes lähde paljoakaan viestejä lukituksen aikana.

Tuolla on lukossa nyt myös tuo 5 ihmistä kuoli Vantaalla. Huomioko kukaan lukittautuiko samaan aikaan? Jos mode on estynyt tekemään hommiaan niin laittavat ongelmaketjut lukkoon siksi aikaa?
Se voi olla ja viikonloppuisin varmaan vähemmän porukkaa päivystämässä ketjuja.
 
vierailija
Palasin tässö muutaman videon avulla kevään tunnelmiin, kun tähän pääpariin tutustuin, ja oli kyllä hyvin erilaiset mielikuvat heistä kuin nykyään. Muistan myös sen tyrmistyksen, kun luin ensimmäistä kertaa muiden mielipiteitä B/K väleistä vauvalta joskus toukokuussa, koska omat mielikuvani olivat hyvin erilaiset kuin monilla muilla.

Olin siis varma, että B oli kansainvälinen sydäntenmurskaaja, johon vähän hupsu suomalaisjörrikkä on mennyt ihastumaan. Tuolloin kohistiin kovasti B/Conor-pususta ja aina kun katsoin jonkin videon B:stä, oli flirttaamassa jonkun kilpailijan kanssa, ja muistan vain koko ajan toivoneeni, että K ei mene ihan rakastumaan kyseiseen gigoloon ja että ihastuskin menisi nopeasti ohi. Dinner date -videossa olin niin onnellinen, että Mikke oli mukana, kun ajattelin, että B pysyy sitten kurissa eikä viekottele meidän pikkuista hulkkia turmioon. Olin myös tässä videossa ekaa kertaa huomaavinani, että B oli vähän hämmentynyt B:n hyvin avoimesta ihastuksesta ja tajusi, että pitää vähän himmailla, jotta toinen ei ihan noin avoimesti mene luovuttamaan sydäntään hänelle.

Oli melkoinen yllätys joskus Black box -keikan aikoihin löytää tieni vauvalle ja tajuta, että muilla tämä suhde oli vähän niin kuin päinvastoin eli B on ihastunut ja K vain vitsailee. En vieläkään ole tuosta samaa mieltä, koska muodostin alkuperäisen mielikuvani pelkästään videoiden enkä muiden kommenttien perusteella, mutta toki olen tästä ääripäästä tullut huomattavasti keskemmälle ja ymmärrän, että ei se B mikään viekottelija ollut (vaikka kyllä flirttaileekin varmaan jopa hautakivien kanssa).
 
  • Tykkää
Reactions: LadySLO:)

Yhteistyössä