Joker Out feat. Kärtsä Nordic Tour Yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mun piti poistua jo täältä, mutta hitto, en vieläkään pääse yli tästä Krisin asusta. Mitä ihmettä tapahtui. Miten. Kris varasti ihan täysin show'n mun silmissä. Ja itse asiassa kun näitä asuja katseli, niin yllättäen järjestys mun mielestä oli:
1. Kris, aivan itseoikeutetusti, täydellinen valinta, no notes
2. Jure, illan yllättäjä, ei näkynyt sieltä rumpujen takaa mutta sitten kun asteli esiin niin huh!
3. Jan, verkkopaidalla ei voi mennä pieleen
4. Bojan, tylsä, mutta ainakin hihat lähtivät jossain vaiheessa
5. Nace, en edes nähnyt kunnolla? Jokin hihaton kai
sama lista mulla. Huh, se Krisin asu ja se mies🥵. Suoraan catwalkille vaan
 
vierailija
Mun piti poistua jo täältä, mutta hitto, en vieläkään pääse yli tästä Krisin asusta. Mitä ihmettä tapahtui. Miten. Kris varasti ihan täysin show'n mun silmissä. Ja itse asiassa kun näitä asuja katseli, niin yllättäen järjestys mun mielestä oli:
1. Kris, aivan itseoikeutetusti, täydellinen valinta, no notes
2. Jure, illan yllättäjä, ei näkynyt sieltä rumpujen takaa mutta sitten kun asteli esiin niin huh!
3. Jan, verkkopaidalla ei voi mennä pieleen
4. Bojan, tylsä, mutta ainakin hihat lähtivät jossain vaiheessa
5. Nace, en edes nähnyt kunnolla? Jokin hihaton kai
Sama. En pääse nyt yli sen. Olen ihastellut Krisiä alusta saakka, koska pidän tuollaisista poikamaisista mallikasvoista ja symppaan myös Hollanti-säiettä, koska perheellämme on tuttavia Hollannissa ja melkein ymmärrän kieltä :p
Ja siis oon joo pitänyt Krisiä ihan kuumanakin, silloin kun sillä on se mallikatse päällä tai näin. Ja siis oon kyllä pohtinut, että sen hillityn olemuksen takana voi piillä kaikenlaista.
Se vaan, että en ollut varautunut tähän!
Ja siis tykkäsin, tykkäsin, tykkäsin, rrrakastan tuollaista slut-meininkiä! Huh! Toivottavasti Kris tykkää myös saamastaan vastaanotosta ja innostuu tulemaan kuorestaan vain enemmän ja enemmän, olemaan rohkea! Emme tarvitse vain aamuviiden kännistä Krisiä, jos voimme saada myös iltakasin selväpäisen Krisin pukeutuneena ihan omalla tyylillään.
 
vierailija
Se oli parasta kun Kris näkyi siinä alussa videon kautta saapumassa lavalle. Siinä jo katsoi että mitä ihmettä minkänäköinen ja liven chätissä kävi kuhina. Todellakin MITÄ IHMETTÄ. 😍
 
vierailija
Hienoa analyysia taas keikasta! Suurin osa puhui vaatteista ja käärijästä. En jaksa teitä.
Osittain siksi koska biiseissä ei tapahtunut niin hirveästi ihmeellistä uutta ja toiseksi piti sitä kännykän ruutuakin tihrustaa, että näki mitä tapahtuu, että ois jotain raportoitavaa. Miksi et ole instassa, vai oletko töissä?? Ei pidä valittaa, jos voisi laittaa instan, muttei laita.
 
vierailija
Osittain siksi koska biiseissä ei tapahtunut niin hirveästi ihmeellistä uutta ja toiseksi piti sitä kännykän ruutuakin tihrustaa, että näki mitä tapahtuu, että ois jotain raportoitavaa. Miksi et ole instassa, vai oletko töissä?? Ei pidä valittaa, jos voisi laittaa instan, muttei laita.
Ihan omalta koneelta katsoin ja tulin tänne fiilistelemään, mutta eihän täällä keikasta tai musiikista puhuta.
 
vierailija
Ihan omalta koneelta katsoin ja tulin tänne fiilistelemään, mutta eihän täällä keikasta tai musiikista puhuta.
No siis itse ainakin puhuin keikkatunnelmista mitä havaitsin pojilla ja omia fiiliksiä Vauvalla, se nyt ei ole ihan musiikista,. mutta sen nostattamista fiiliksistä kuitenkin. Ig-liven kautta laatu oli myös aika huono, vaikea puhua siitä puolesta. Myös esiintyminen oli kuvattu tosi suppeasta kulmasta, saadakseen siitä kunnon selkoa isommassa kuvassa.
Itselle ainakin tässä tärkeintä oli yleisfiilis ja kyllä, poikien katselu livenä, mikäli oli jotain katsottavaa ja nyt ainakin Kris ja Jure toimittivat sitä, Jure toki harmillisen pienen ajan, mutta Kris! 🔥🔥🔥
Millaisen musiikkianalyysin itse kirjoitit. meni multa vissiin ohi?
 
vierailija
Tais tulla aika lailla koko levytetty tuotanto tolla keikalla. Ei mitään suurempia musiikillisia yllätyksiä (sovituksia), puhaltimia oli vähän mukana ja ne sopi hyvin mausteeksi. Soundeista on tosiaan vähän vaikea sanoa mitään rupuisen IG-liven perusteella. :D
 
vierailija
Ihan omalta koneelta katsoin ja tulin tänne fiilistelemään, mutta eihän täällä keikasta tai musiikista puhuta.
Mitä voisi sanoa? Upea keikka musiikin parissa ja sinänsä tuttuja kappaleita jo. Tosin odotin enemmän vierailijoita siis muutakin kuin ex-jäsenet ja ehkä jotain yllätysmomenttia. Tällaisen kuvan sain etukäteishaastatteluista. Ja en puhu nyt K:sta.
 
vierailija
Tais tulla aika lailla koko levytetty tuotanto tolla keikalla. Ei mitään suurempia musiikillisia yllätyksiä (sovituksia), puhaltimia oli vähän mukana ja ne sopi hyvin mausteeksi. Soundeista on tosiaan vähän vaikea sanoa mitään rupuisen IG-liven perusteella.
Totta! Kaikki biisit Umazanelta ja Demonilta. Lisäksi se Poganja ja oliko vielä joku?
Nyt ansaitsevat sen lomansa sitten todellakin!
 
vierailija
Nyt kun noihin kaikkiin biiseihin on jo päässyt aika hyvin sisälle, niin siellä ei itselle ole mitään erityisen heikkoa biisiä. Tosin on sanottava, että JO ei ole musiikillisesti ydinlempimusaani, mutta silti kappaleet ovat mielestäni tasaisella tavalla hyviä. Mulla on sieltä kaksi aika aitoa suosikkia, joista pidän paljon, Omamljeno telo ja Dopamin, näistä ensin mainittu yltäisi mulla kuunteluun ilman shippaamistakin, jos olisi tullut vastaan.
Mutta ei kaiken kuunnellun musiikin tarvitse aina olla sitä ydin-ominta-musaa, tässä tietty erilaisuus jo tuo paljon plussaa kuulijana, eli kieli ja ote kappaleisiin. Rakastan Bojanin sanoituksia, vaikka en niitä sinänsä ymmärräkään, mutta muistan mitä niissä sanotaan (enkuksi). Pidän Jokereita kaikenkaikkiaan hyvin mielenkiintoisina, eikä Krisin tämän iltainen asuvalinta ainakaan tätä ajatusta mitenkään syönyt... ; )
 
  • Tykkää
Reactions: LadySLO:)
vierailija
Aivan mahtava keikka! Ai että kun olisi päässyt ite oleen paikan päällä! Ja yllättävän pitkä, mikä oli positiivinen yllätys. Kaikki tuntuu hehkuttavan Krisiä, mutta itse en vaan pääse yhtäään siihen mukaan.. Mikä siinä on se the juttu? Ihan kiva joo ja tosi lahjakas muusikko mutta thats it, en näe mitään kuumaa siinä.
 

Yhteistyössä