Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
En ois tätä kyllä osannut ees manifestoida Kärtsä se osaa aina yllättää! Ja nythän on Boitsun varmaan ihan "pakko" mennä jollekkin Kärtsyn ulkomaan keikalle, että saa varmasti kostopitsinä takaisin
Joo ei noin legendaarista vaatekappaletta saa Vantaalle jättää, K vielä hukkaa senkin kuten hukkasi boleronsa ennen viisuja 😱 Mä ja varmaan jokunen muukin haluan nähdä ton pitsin B:n päällä vielä monilla keikoilla 🥵

Joku on kyllä käynyt läpi fandomin keskusteluja, kun just kostopitsi pääsi näin merkittävään rooliin K:n Instassa 😄
 
vierailija
vierailija
Anteeksi, jos tulen pilaamaan ilonne. Todennäköisintä on, että Bojan unohti ne tohkeissaan Tavalle suihkun jälkeen. Kärde kävi keretessään noutamassa poikaystävänsä heitteillejätetyn omaisuuden.

Vaikka mieluummin tietenkin sohvan alta löytö!
Hmm. Mutta mutta… K puhui viisistä kalsareista. 🤔 Olisiko Bojan jättänyt Tavalle viidet kalsarit ja kostopitsin😅 Olen taipuvainen uskomaan että romppeet jäivät jonnekin Tampere-Vantaa akselilla. No, faktaa on ainakin se että ficin-kirjoittajien näppäimistöt laulavat, kun tätä mysteeriä selvitellään.

 
vierailija
Ehkä Käärijä keräili niitä kalsareita kuin herkkutatteja metsästä. Ai tuolla on yhdet, katsos, tännekin on jäänyt. Olisi sääli jos ne unohtuisivat Bojanilta tänne Suomeen, otankin talteen… 🙃
 
vierailija
Ehkä Käärijä keräili niitä kalsareita kuin herkkutatteja metsästä. Ai tuolla on yhdet, katsos, tännekin on jäänyt. Olisi sääli jos ne unohtuisivat Bojanilta tänne Suomeen, otankin talteen…

Voi jos täälläkin olis lista niin Käärijä keräilemässä Bojanin kalsareita kuin herkkutatteja metsästä kuuluisi kyllä niin sinne 😅. Aivan mahtavaa sanaseppoilua taas 😁
 
vierailija
Ai hitto, ihan mahtavaa! Kiitos K ja B ja kiitos palstailijat kaikista upeista spekulaatioista! 🙏😆❤
Jännityksellä jäämme odottamaan nähdäänkö tänään kostopitsiä ja jos, kenen päällä.. 😄

Ailakki
 
vierailija
K: Sorry to call you so early. I have an important question.
B: Good morning to you too, you wake me up. It's six a clock, what's wrong?
K: I am packing for Seinäjoki gig, and I only need to know if I can use your white lace shirt in the evening.
B: Do you have it? I have been looking for it.
K: I found it behind the coach. I bought a new one and the old had to be taken away.
B: I am happy, that I have no idea how it got there.
K: I have, but won't go into that now. It was really, really great. But what you say, can I wear the shirt today at Rytmikorjaamo?
B: Honey, of course you can. But promise, that you send it right after the gig back to me. It's my favourite shirt. And, please, do not wash it after the gig.
K: Yes, yes. I too slept with your scent many nights before I washed the shirt. Go back to sleep, I am going to Seinäjoki.
B: Post a picture on IG. I would like to see you in my white shirt.
K: Yes, yes.
 
  • Rakkaus
Reactions: Shippisipriina
vierailija
Hmm. Mutta mutta… K puhui viisistä kalsareista. Olisiko Bojan jättänyt Tavalle viidet kalsarit ja kostopitsin Olen taipuvainen uskomaan että romppeet jäivät jonnekin Tampere-Vantaa akselilla. No, faktaa on ainakin se että ficin-kirjoittajien näppäimistöt laulavat, kun tätä mysteeriä selvitellään.


No, sillä on ollut samassa likavaatepussissa koko kiertueen likaiset kalsarit. Tunkenut sinne sekaan hikisen paidan ja koko pussi jäänyt jonnekin Tavastian nurkkaan haisemaan. Sieltä joku siivoaja sen löytänyt ja kysellyt, kenen nämä mahtavat olla. Joku muisti, ja otti yhteyttä Kärtsään arviona, että sen kautta nämä varmaan menee eteenpäin.

Oikeasti toivoisin tietty niin, että ovat menneet Tavastian ja baarikierroksen jälkeen Kärtsälle, heitelleet pitsipaidat ja kalsarit pitkin huushollia, ja kun Kärtsä tuli Härtsän "palautusleiriltä", hän löysi hikiset ja haisevat vaatteet lattialta, nukkui ensin yhden yön valkoista paitaa nuuhkien, ja laittoi sen jälkeen pesukoneeseen. Nyt odotan, mitä Kärtsällä on illalla Seinäjoella päällä. Onneksi tajusin ostaa lipun ajoissa, keikka on ollut jo iät ajat loppuunmyyty.
 
vierailija
On kyllä hauska sattuma, jos kyseessä on unohtunut pyykkikassi, joka Nordic Tourin viideltä paikkakunnalta jää toki juuri sille paikkakunnalle, missä Kärtsä asuu, mutta onhan se toki tilastolliseti ihan mahdollista. :) (Tai että Bojan unohtelee likapyykkejään useamminkin ja emme vain kuule asiasta.)
 
vierailija
On kyllä hauska sattuma, jos kyseessä on unohtunut pyykkikassi, joka Nordic Tourin viideltä paikkakunnalta jää toki juuri sille paikkakunnalle, missä Kärtsä asuu, mutta onhan se toki tilastolliseti ihan mahdollista. (Tai että Bojan unohtelee likapyykkejään useamminkin ja emme vain kuule asiasta.)

Mä vähän luulen, että se unohtelee kaikenlaista ellei ole joku "aikuinen" koko ajan muistuttamassa. Jopa itsensä :)
 
vierailija
On kyllä hauska sattuma, jos kyseessä on unohtunut pyykkikassi, joka Nordic Tourin viideltä paikkakunnalta jää toki juuri sille paikkakunnalle, missä Kärtsä asuu, mutta onhan se toki tilastolliseti ihan mahdollista. (Tai että Bojan unohtelee likapyykkejään useamminkin ja emme vain kuule asiasta.)
No mua ei edes haittaa miten ja mistä ovat päätyneet K:lle, se on nyt faktaa että sillä ne siellä on. Koska jos olisivat jääneet esim. tavalle niin minkä takia jotkut likaset bokserit pitäis sieltä K:n noutaa ja pestä 😂 pointti se, että kyllähän tästäkin välittäminen huokuu: pesee toisen vaatteet eikä niin että ne heitetään roskiin/unohdetaan jonnekkin. Koska ihan varmasti jos itse jättäisin jotain toiseen maahan niin voisin suosiolla vaan ostaa uudet.
 
vierailija
Normaalistihan jos unohtaa hotelliin vaatteita tai muuta tavaraa, he postittavat ne ilmaiseksi sinulle. Joskus tämä menee ihan överiksi, esim. kaverini oli unohtanut jotain tavallisia t-paitoja hotelliin ulkomailla ja ne oli postitettu Suomeen henkareilla eli valtava paketti! En tiedä sitten miten likapyykit toimivat, mutta jos hotellissa on pesula niin kuvittelisi, että ennemmin pesevät ne kuin lähettävät ällöjä vaatteita.
 
vierailija
Jäin kyllä pohtimaan myös tuota K:n heittoa siitä, että laittaa pyykit pussiin ja postittaa ne Sloveniaan, mutta tuleekohan näin oikeasti tapahtumaan, vai odottavatko he, että pääsevät kasvokkain näkemään ennen kuin vaatteet palautuvat oikealle omistajalleen? Postituskulut pyykkipinolle voi nimittäin tulla aika kalliiksi Suomessa, saattaisi melkein olla helpompi (ja halvempi) odottaa jälleennäkemiseen asti.
 
vierailija
No mua ei edes haittaa miten ja mistä ovat päätyneet K:lle, se on nyt faktaa että sillä ne siellä on. Koska jos olisivat jääneet esim. tavalle niin minkä takia jotkut likaset bokserit pitäis sieltä K:n noutaa ja pestä pointti se, että kyllähän tästäkin välittäminen huokuu: pesee toisen vaatteet eikä niin että ne heitetään roskiin/unohdetaan jonnekkin. Koska ihan varmasti jos itse jättäisin jotain toiseen maahan niin voisin suosiolla vaan ostaa uudet.
Onko tuon pyykkäyksen joku kolmas videoinut ? Se tuo tämän homman taas uuteen valoon.
 
vierailija
No mua ei edes haittaa miten ja mistä ovat päätyneet K:lle, se on nyt faktaa että sillä ne siellä on. Koska jos olisivat jääneet esim. tavalle niin minkä takia jotkut likaset bokserit pitäis sieltä K:n noutaa ja pestä pointti se, että kyllähän tästäkin välittäminen huokuu: pesee toisen vaatteet eikä niin että ne heitetään roskiin/unohdetaan jonnekkin. Koska ihan varmasti jos itse jättäisin jotain toiseen maahan niin voisin suosiolla vaan ostaa uudet.

Just tämä välittäminen, joka minusta aivan huokuu Kärtsästä. Ihania kuvia, joissa yrittää saada poninhäntää kummitytön hiuksiin, hommaa sapuskaa porukalle Hki-Tku välille ja paljon, paljon muuta. Luulen kyllä, ettei ihmisellä, johon hän rakastuu, ole hädän päivää. Osoittaa kyllä varmasti rakkauttaan ja välittämistään.
 
vierailija
No ihan ite se K on kuvannu sen stoorin. Kai se hipelöis niitä molemmilla käsillä jos ois molemmat kädet vapaana. Ja ihan sama kuka on pyykit pessy, siellä ne kostopitsit ja bokserit kuitenki on.
 
vierailija
Jotain isoa on muljahtelemassa (foorumikin sanoo, että tupenrapinat). Eilisillasta lähtien ollut energiatasolla enemmän meneillään kuin kiertueen aikana tai tässä välissä olleina päivinä, etenkin Jeren sisällä. En viitsi sanoa tarkemmin, kun niistä voisi vetää useanlaisia isoja johtopäätöksiä, enkä tiedä, mitkä niistä ovat totta (tai välttämättä eivät mitkään). Plus itse olen aika jäävi sen suhteen, mihin suuntaan haluaisin kuvitella moista liikehdintää tapahtuvan.

-energiamamma
 

Yhteistyössä