Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
RR oli takuulla itse nyt illalla muistuttelemassa omasta kirjoituksestaan muka toisena henkilönä. Vip-vieraista ei ollut 20.-21.9 _mitään_ keskustelua, silti joku esiintyy emoketjussa nyt siten kuin muistaisi asian, mutta ei ollut sen kirjoittaja. Pakko olla RR itse.
 
vierailija
Olihan siellä muitakin ihan Kärdenkin tagatyistä löytyy ja jo muusikko miehenkin takia. Ja olkoot vaikka jalkalamppu Keniasta, mitä se sun päätä repii? Sama jankkaus kuin 007 kohdalla. Sulla on näköjään maniat tulilla. Antaisit muiden keskustella palstan aiheesta rauhassa.
Voitko sanoa, että monesko ruutu alaspäin nyt? Tai kun ne on 3 ruudun riveinä, niin montako riviä alas? Jos et vastaa, on pakko epäillä, että olet valehtelija.
 
vierailija
Voitko sanoa, että monesko ruutu alaspäin nyt? Tai kun ne on 3 ruudun riveinä, niin montako riviä alas? Jos et vastaa, on pakko epäillä, että olet valehtelija.
Tuossa on ainakin yksi kuva ja olihan siellä ollut Merimaa itsekin. Ja esim se Mersedes Bentso on kuviensa mukaan tavannut pojat Tavastialla. Ei tuo nyt mikään ihmeellinen juttu ole ja mulle kyllä ihan sama.
 
vierailija
Tuossa on ainakin yksi kuva ja olihan siellä ollut Merimaa itsekin. Ja esim se Mersedes Bentso on kuviensa mukaan tavannut pojat Tavastialla. Ei tuo nyt mikään ihmeellinen juttu ole ja mulle kyllä ihan sama.
Niin? Nuo eivät ole espanjalaisia vip-vieraita. Millä tavalla tägäykset kertovat espanjalaisista vip-vieraista, tarkentaisitko?
Jos et vastaa, äskeinen tägäyspuheesi oli siis pelkkä yritys huijata lukijaa.
 
vierailija
En enää muista kuka suomalainen poppari joitakin vuosia sitten kertoi lähteneensä Tavastialta omaan bussiin keikkansa jälkeen, koska bäkkärille alkaa virtaamaan väkejä. Jäi kummallinen mielikuva tilanteesta. Onko Tavastialla sitten käytäntönä päästää muita julkkuja ja niiden kavereita bäkkärille? Sen verran erikoista poppoota JO keikallakin on ollut. Siinä mielessä en ihmettelisi vaikka olisi ollut espanjalaisia. Siihen tuskin mitään lähdettä on olemassa, eikä sillä pitäisi mitään suurta merkitystä olla-
 
vierailija
En enää muista kuka suomalainen poppari joitakin vuosia sitten kertoi lähteneensä Tavastialta omaan bussiin keikkansa jälkeen, koska bäkkärille alkaa virtaamaan väkejä. Jäi kummallinen mielikuva tilanteesta. Onko Tavastialla sitten käytäntönä päästää muita julkkuja ja niiden kavereita bäkkärille? Sen verran erikoista poppoota JO keikallakin on ollut. Siinä mielessä en ihmettelisi vaikka olisi ollut espanjalaisia. Siihen tuskin mitään lähdettä on olemassa, eikä sillä pitäisi mitään suurta merkitystä olla-
Älä selitä. Jos yrität pedata tarinaa, että siellä oli ulkomaalaisia vip-vieraita, joilla oli connection RR:ään, niin reisille meni. Ne vip-vieraat saapuivat sinne Tavastialle ennen 2. keikan alkua.
 
vierailija
Koska hän ei ikinä pysty antamaan mitäön todistuksia väitteistään. Se kertoo, että hän keksii asiat itse tehdäkseen vaikutuksen noihin tolloihin palstalla, joilta puuttuu arvostelukyky ja aivot. Eli sinä et koskaan todista väitteitäsi. Sinä olet se patologinen valepukki täällä.
Mun ei ole vaikeaa uskoa koska siellä on muutakin väkeä lappanut. Sen mies on muusikko ja se saa varmasti suhteilla asioita tehtyä ja siinä ei oo mitään ihmeellistä, varsinkin kun näyttää että siellä on lappanut muutakin porukkaa.
Mulle hänen ei tarvi todistaa mitään. Kukaan muu ei täällä mesoa kuin sinä. Olitko itse edes keikoilla? Annatko näille keskusteluille koskaan mitään muuta kuin tuota reuhaamista? No sitähän minäkin.
 
vierailija
Mun ei ole vaikeaa uskoa koska siellä on muutakin väkeä lappanut. Sen mies on muusikko ja se saa varmasti suhteilla asioita tehtyä ja siinä ei oo mitään ihmeellistä, varsinkin kun näyttää että siellä on lappanut muutakin porukkaa.
Mulle hänen ei tarvi todistaa mitään. Kukaan muu ei täällä mesoa kuin sinä. Olitko itse edes keikoilla? Annatko näille keskusteluille koskaan mitään muuta kuin tuota reuhaamista? No sitähän minäkin.
Sun kuvitellulla (tai kenties oikealla, tai ex-) muusikkomiehelläsi ei ole mitään yhteyttä ei Käärijään eikä Joker outiin ettekä te ole poikia tavanneet. Älä tule jauhamaan sellaista millekään palstalle ja valehtelemaan porukalle.
 
vierailija
Sun kuvitellulla (tai kenties oikealla, tai ex-) muusikkomiehelläsi ei ole mitään yhteyttä ei Käärijään eikä Joker outiin ettekä te ole poikia tavanneet. Älä tule jauhamaan sellaista millekään palstalle ja valehtelemaan porukalle.
Oletko sinä kuitenkin itse se monipersoonainen? Ja älä huoli tuskin tulee enää palstoille toivottavasti.
 
vierailija
Miten se hänen pitäisi sulle tai kenenkään muunkaan todistaa mitään? Ei tarvitse. Sä vaikutat ihan joltaiin tuksu palstalaiselta.
Haluaisin täällä keskustella palstan aiheesta en katsella tätä jatkuvaa yhden ihmisen meukkausta. Mua ei nimimetkit kiinnosta tippaakaan.
Mä viittasin mun lainauksilla Vauvan pääketjuun ja siellä tänään olleeseen valehtelemisyritykseen ja sellaisen selvälle petaamiseen huomiselle (tai lähipäiville). Että en usko, että niissä puhutaan totta. Katsos kaikki muut puhuvat näissä ketjuissa totta, paitsi sinä. Siis ”ulkomaalaisista vip-vieraista Tavastialla” jos puhutaan. Selkeät vitsit toki erikseen. Mutta tää vip-vierasasia ei ollut mikään T:Lasse -vitsi
 
vierailija
Sama tilannehan se on ollut about koko ajan, jos ei lasketa sitä vaihetta kun Jokereiden tunnukset suolsivat jatkuvaa shippimatskua. Kärtsä mouruaa Bojania julkisesti, postaa matskua ja heittää suhdeläppää, siinä missä Bojan on vaisumpi julkisuudessa, vitsailee aiheesta paljon vähemmän ja tunteet näkyvät sitten naamasta ja käytöksestä. En vetäisi siitä liikaa johtopäätöksiä, ovat vain erityyppisiä persoonia.
 

Yhteistyössä