Joker Out feat. Kärtsä Nordic Tour Yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Eikös joku muumio taas ilmaissutvraportoineensa sanomalle ketjusta? Kiitos vaan taas.
No niinpä ja liekkö ollut sama joka kirjoitti että "poistoon vaan". Täällä näkyy viestit aiheesta kun aiheesta muuten pysyvän paremmin.

Mikä ihme siinä on että ei kestetä niitä negatiivisia viestejä tai viestejä gf? Ei tarvitse poistattaa jokaista ulkonäön arvotelua, missä on maininta jostakusta jne. Samoin jos itse kirjoittaisin nimimerkillä (tai ilmankin) ja joku hyökkäisi minua vastaan niin antakaa olla niiden viestejen. Menee toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos eikä tarvitse minua suojella tms. Jollain palstapoliisillakin taitaa ottaa myös vaikealle.
 
vierailija
Mulle tuli todella paha mieli siitä, tempusta, jonka Leila valehtelemalla esittäen, että me kaikki muka tavalaan seuraamme hänen silmiensä kautta poikia, teki. Nyt ei kannata jankuttaa tähän mun tunnetilaan, että se loukkaa sua, jos et halua jankutuksen jatkuvan.
 
vierailija
Mulle tuli todella paha mieli siitä, tempusta, jonka Leila valehtelemalla esittäen, että me kaikki muka tavalaan seuraamme hänen silmiensä kautta poikia, teki. Nyt ei kannata jankuttaa tähän mun tunnetilaan, että se loukkaa sua, jos et halua jankutuksen jatkuvan.
Aito, usko nyt jo, että raportti oli ihan todellinen. Eikä Leilan kynästä, Leila vain oli seuraamassa sitä.
 
vierailija
Ja mä olen vihainen tällaisesta "porukkahengettömyydestä" ja yhteisöllisyydettömyydestä(?!), jossa toisia palstalaisia kusetetaan, viilataan linssiin ja heille valehdellaan. Ei ole minusta kivaa näihin ketjuihin millään tavalla. Se, että tekee feikkejä luentoja tai kertoo saaneensa uhkauskirjeen, mutta todisteiden kysyjälle suututaan on vielä vähän eri asia, kuin alkaa valehdella ketjussa oleville suoraan päin naamaa. Todella halveksin sellaista käytöstä, ja voisit Leila/RR/Tarotar nyt ihan vain tunnustaa ja pyytää anteeksi. ei tartte heti, mutta mietittyäsi ensin pari viikkoa, otatko muiden tunteita huomioon laisinkaan, vaiko et.
 
vierailija
Ja mä olen vihainen tällaisesta "porukkahengettömyydestä" ja yhteisöllisyydettömyydestä(?!), jossa toisia palstalaisia kusetetaan, viilataan linssiin ja heille valehdellaan. Ei ole minusta kivaa näihin ketjuihin millään tavalla. Se, että tekee feikkejä luentoja tai kertoo saaneensa uhkauskirjeen, mutta todisteiden kysyjälle suututaan on vielä vähän eri asia, kuin alkaa valehdella ketjussa oleville suoraan päin naamaa. Todella halveksin sellaista käytöstä, ja voisit Leila/RR/Tarotar nyt ihan vain tunnustaa ja pyytää anteeksi. ei tartte heti, mutta mietittyäsi ensin pari viikkoa, otatko muiden tunteita huomioon laisinkaan, vaiko et.
Aito, sä voisit pyytää anteeksi. ❤
 
vierailija
Huhhuh, jollain on paha olla. Täällä on monia kirjoittajia, ei vain yhtä vihollista Aito.

Oli miten oli uskon että päätähdillä oli ihanat neljä päivää. Oon niin nauttinut tästä matkasta. Kiitos kaikille kanssamatkaajille. Palailen kun tuuli vähän tyyntyy.
 
vierailija
Olen yrittänyt saada selville palstaa selaamalla, oliko siis niin, että K ja B olivat molemmat aamuyöhön saakka ihkussa ja ainakin välillä keskustelivat siellä kahdestaan? Muut joksut myös mukana. Joku asia raportoijalta jäi kertomatta. Kertoiko hän sen tänään, en löydä. Raportoija ilmeisesti oikeasti oli siellä paikalla.
 
vierailija
Ja mä olen vihainen tällaisesta "porukkahengettömyydestä" ja yhteisöllisyydettömyydestä(?!), jossa toisia palstalaisia kusetetaan, viilataan linssiin ja heille valehdellaan. Ei ole minusta kivaa näihin ketjuihin millään tavalla. Se, että tekee feikkejä luentoja tai kertoo saaneensa uhkauskirjeen, mutta todisteiden kysyjälle suututaan on vielä vähän eri asia, kuin alkaa valehdella ketjussa oleville suoraan päin naamaa. Todella halveksin sellaista käytöstä, ja voisit Leila/RR/Tarotar nyt ihan vain tunnustaa ja pyytää anteeksi. ei tartte heti, mutta mietittyäsi ensin pari viikkoa, otatko muiden tunteita huomioon laisinkaan, vaiko et.
Ei minua ole kusetettu. Osaan itse päätellä mitä uskon ja mitä en eikä tarvitse minun puolestani ainakaan loukkaantua mistään kusetuksesta. Tuon yöllisen raportin luin vasta nyt ja tarothömpötykset olen ohittanut. Se on ihan lähtökohtaista että netin anonyymipalstalla voi satuilla mitä sattuu ja ihan yhtälailla puhua tottakin.
 
vierailija
Olen yrittänyt saada selville palstaa selaamalla, oliko siis niin, että K ja B olivat molemmat aamuyöhön saakka ihkussa ja ainakin välillä keskustelivat siellä kahdestaan? Muut joksut myös mukana. Joku asia raportoijalta jäi kertomatta. Kertoiko hän sen tänään, en löydä. Raportoija ilmeisesti oikeasti oli siellä paikalla.
Joo, ymmärtääkseni kaikki lähti samanaikaisesti (suunnilleen). Paitsi Jure ja ehkä Härtsä jos ymmärsin oikein?
 
vierailija
Leila ilmeisesti loi näillä "ketjua seuraavien kommentoijien" suulla, joita itse siis myös esittää, sellaista vaikutelmaa, että kertoo ja raportoi enemmän, kuin itse raportoijana sanoikaan.
Eli kommentoijat tekivät muka oletuksia Leilan sanomisista, joihin Leila (reportteri) ei itse kommentoi. Mutta näin tulee kuitenkin syöttäneeksi kaikenlaista lukijalle.
 
vierailija
Leila ilmeisesti loi näillä "ketjua seuraavien kommentoijien" suulla, joita itse siis myös esittää, sellaista vaikutelmaa, että kertoo ja raportoi enemmän, kuin itse raportoijana sanoikaan.
Eli kommentoijat tekivät muka oletuksia Leilan sanomisista, joihin Leila (reportteri) ei itse kommentoi. Mutta näin tulee kuitenkin syöttäneeksi kaikenlaista lukijalle.
 

Yhteistyössä