Joker Out feat. Kärtsä Nordic Tour Yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kyyninen ja katkera?? Totuudenmukainen!

Hotellit on muuten niitä paikkoja, joissa usein intohimo ryöpsähtää vakiintuneillekin pareille. Onnee Kärden tydylle! Lucky one.
Ehkä sinunkin maailmankuvasi joskus vielä avartuu. Minä puolestani onnittelen Bojania ja Jereä, jotka saivat rauhassa viettää kahdenkeskeistä aikaa tänäKIN yönä. Lucky them!
 
vierailija
Kiitos 007. Olit söpö vähän huppelissa oleva agentti :D Pääsithän turvallisesti kotiin? Juuri luin raportoinnin. Vauvalle meno ei just houkuta, arvaan kyllä mikä meno siellä on.
 
vierailija
Jaaha vauvan ketju meni taas lukkoon. No eipä ihme, ollut sellainen meno koko aamun ja jotkut siihen myös selkeästi pyrki esittämällä erinäisiä yksityiselämään liittyviä väitteitä.
 
vierailija
Mä en ehkä jaksa täällä tai varaketjussa roikkua, odottelen rauhassa emoaluksen avautumista. Ehkä ihan hyvä että tulee vähän hengähdystaukoa, voidaan sitten tauon jälkeen hyvällä fiiliksellä puida kaikkea NT ja K/B:sta. Hyvää lauantaita kaikille!
 
vierailija
Jatketaanko täällä väliaikaisesti? Mua jäi naurattamaan, missä kondiksessa se eniten päihtynyt Kris mahtaa olla.
Tähänkin kiinnitin jo yöllä ihmeissä'ni huomiota, että "raportoija" kirjoitti aika ilkeästi Krisistä: "Krisko inttää kännissä." Tuostakin tuli mieleen, että ei raportoi totuutta, vaan suoltaa omia patoutumiaan valheena toisille. Mutta kun mistä sä voit tietää ja olla varma!?
Ja sit toisessa kommentissa: "On Nace ja Jan myös, pyörivät Krisko kanssa mutta mulle tulee vähän sellainen olo että niin ihana kuin Kris onkin, mä en tulisi toimeen sen kanssa. En ainakaan, kun ollaan humalassa. Vänkää ja inttää ja on kovaääninen kans. Sori Kris, live you. 💚"
Hyi et varmaan tulisikaan, koska Kris noista on tosi kiva.
 
vierailija
Oot kyllä superraportoija!!!!!! Jättipokaali laivaan kyllä!!!!

Extra ja jatkuva toisen huomiointi, ahhh!!<3

Missä tai miten käytöksessä/eleissä/puheessa se extra &jatkuva toisen huomiointi tuli ilmi?

Entä millasia ne äänensävyt oli?

Tää on kyllä hunajaa shipparin korville, ei voi muuta sanoa.
Niin kuin tämmöisetkin kommentit, ihan naurettavia. Jos tätä ei ollut kirjoittanut valehteleva raportoija itse itsestään, niin syön sen oranssin Marimekon kassin.
 
vierailija
Tähänkin kiinnitin jo yöllä ihmeissä'ni huomiota, että "raportoija" kirjoitti aika ilkeästi Krisistä: "Krisko inttää kännissä." Tuostakin tuli mieleen, että ei raportoi totuutta, vaan suoltaa omia patoutumiaan valheena toisille. Mutta kun mistä sä voit tietää ja olla varma!?
Ja sit toisessa kommentissa: "On Nace ja Jan myös, pyörivät Krisko kanssa mutta mulle tulee vähän sellainen olo että niin ihana kuin Kris onkin, mä en tulisi toimeen sen kanssa. En ainakaan, kun ollaan humalassa. Vänkää ja inttää ja on kovaääninen kans. Sori Kris, live you. "
Hyi et varmaan tulisikaan, koska Kris noista on tosi kiva.
Ja monta kertaa silti sanoi pitävänsä Krisistä. En mä näe tässä mitään negatiivista. Muistetaan, että kirjoittaja oli kans humalassa.
 
vierailija
Miksi olen Leila? Oon ihan pihalla näistä Aidoista ja Leiloista. Ihan itsenäni tuon ylemmän kirjoitin. No en ala täällä vänkäämään. Pakko ottaa vähän etäisyyttä palstailuun että saa edes jotain järkevää tehtyä pitkästä aikaa
Joo, todella uskottavaa. Oot ihan random joo, mutta päätit silti puolustaa! :D Miten noin random ihminen on heti päätynyt tällaiseen palstan varan varan varaketjuun, kun oikea ketju lukittuu? Mutta palstailee niin vähän, ettei ole kuullutkaan aidosta eikä Leilasta! Häpeä!
 

Yhteistyössä