Oot siis edelleen mukana. Miten ne kulkee, jos näet. Joo nyt on joulu ja juhannusUlkona, mjtta en lähtenyt ihan suoeaan perään.
Kotimatkalla ihan omin jaloin, eli en asu ksukana kohteesta. Olivat muuten Tampereen Ihkussa.RAKASTAN KAIKKIA JA KAIKKEA!!
Missä olet 007 nyt?
Extrapisteet ja mitali aktiiviselle agentille<3 tässä oli kyllä enemmän ku paljon materiaalia tältäkin illan osalta! Hyvä sie!Alkuillan rlsiaan olen missannut, mä tulin tonne samaan paikkaan v Asta silloin, kun laitoin tänne viestin, et tääl on kaikki päissään. Tutulta kuulin, missä pojat oli juhlimqssq.
Arvasin tän jopa näin helsinkiläisenä, mut en viitsinyt laittaa ennenkuin ovat lähteneet.Kotimatkalla ihan omin jaloin, eli en asu ksukana kohteesta. Olivat muuten Tampereen Ihkussa.
Kävikö jotkut Jokereista laulamassa karaokea, entä K&B?Kotimatkalla ihan omin jaloin, eli en asu ksukana kohteesta. Olivat muuten Tampereen Ihkussa.
Tästä just olisin kaivannut todisteenNe lähti kaks min ennen muita ja menivöt jonnekin hiljaiseen kortteliin jossa B painoi Kärden seinää vasten ja kielet tietty kurkussa. Eiköhän siinä noin oo käyny.
Näinkö tää taas päättyy. Ei taida edetä homma.Eli yhtä tyhjän kanssa. Kärde kiitti Bojtsua seurasta ja meni hotlaan tyden pehmoiseen syliin.
Kylla!!007, oot kansallissankari!
V?No eihän tässä raportoitu mitään olennaista. Uskokaa nyt vaan, ettei pojilla pompsauta ees casualiin stiffnessiin toistensa läsnäolo. Kyllä mä nää muusikkopoikien leikkisät homoiluelostelut tiedän, kuuluu genreen, mutta koskaan ei seinälle asti päädytä.
Iso pehmeä halaus sinullekin, oi katkera ja kyyninen kanssakulkijamme, ja KIITOS KIITOS KIITOS, ettet tullut tänne ankeuttamaan kesken reaaliaikaisen lämminhenkisen raportoinnin!Eli yhtä tyhjän kanssa. Kärde kiitti Bojtsua seurasta ja meni hotlaan tyden pehmoiseen syliin.
Kyyninen ja katkera?? Totuudenmukainen!Iso pehmeä halaus sinullekin, oi katkera ja kyyninen kanssakulkijamme, ja KIITOS KIITOS KIITOS, ettet tullut tänne ankeuttamaan kesken reaaliaikaisen lämminhenkisen raportoinnin!