Joker Out feat. Kärtsä Nordic Tour Yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Väsyttää ihan helvetisti, mut ei vaan pysty vielä lopettamaan seuraamista, jos vaikka jotain tapahtuu. Sen verran harvinaista herkkua B&K baariliveseuranta
Moni kyllä tekis vaikka mitä päästäkseen vaihtaan paikkaa sun kans, joten nyt kaikki irti liveseurannasta! Liveähän kai aiemmin manifestoitiin, niin se varmaankin tuli sitten tässä muodossa ja sä oot se valittu;)
 
vierailija
Ovatko jotenkin erilaisia vapaalla ja luonnossa :)D...) kuin lavalla ja somessa? Tietty ovat varmaan jo promilleissa niin se vähän vaikuttaa! Mutta onko jotain huomioita siitä, miten näyttävät tai ovat erilaisia siitä mitä kuvittelit?

Joko erikseen tai keskinäinen vuorovaikutus yhdessä?
 
vierailija
TARINAA:

Kohta J on juonut niin paljon, että polttaa poikkeuksellisen ärhäkästi kääminsä röyhkeään Seiskan paparazziin - tässä hänen elämänsä ehkä emotionaalisimmassa hetkessä.

J kohottaa jo nyrkkinsä harkitsemattomaan iskuun, kunnes Bojan lukitsee hänen käsivartensa tiukasti ja hellästi selän taakse ja painaa huulensa pyristelevän Jeren niskan kaarelle. "Rauhoitu", Bojan kuiskaa matalalla käheällä äänellään......"Meillä on toisillemme vain aikaa, pysäytetään se NYT"
 
vierailija
Ovatko jotenkin erilaisia vapaalla ja luonnossa D...) kuin lavalla ja somessa? Tietty ovat varmaan jo promilleissa niin se vähän vaikuttaa! Mutta onko jotain huomioita siitä, miten näyttävät tai ovat erilaisia siitä mitä kuvittelit?

Joko erikseen tai keskinäinen vuorovaikutus yhdessä?
Mun mielestä ehkä vielä vähän rennompi, sen verran, kun nyt voin sanoa. Ehkä jopa mä oon vähän yllättynyt tosta keskustelun soljuvuudesrs.
 
vierailija
MMun mielestä K katsoo tosi nätisti, mutts oon sanonut samaa klippien perusteella, eikä oo aina kaikki ollut samaa mieltä. Mutta pehmeä katse se mun mielestä on.
007
<333 ooo aaaw ja ties mitä!! Tän tourin aikana mun silmää niitä lämpimiä katseita on tullu aivan eri lailla, eri mittakaavassa ja useammin ku aiemmin someen näkyville ja keikoilla!

Niin voin tosi hyvin kuvitella tän! Lämmittää kyllä mieltä<3
 

Yhteistyössä