Joker Out feat. Kärtsä Nordic Tour Yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Oli mitä vaan fanservicea, niin ei niiden tarvis minkään promootion takia tollasta enää tehdä, kummatkin tahot tekee loppuunmyytyjä keikkoja ulkomaillakin. Ne tekee, koska haluu ja heillä on hauskaa
 
vierailija
Nyt kun Suomen NT on ohi, niin muistuu mieleen keskustelut Vauvalla, kun minä ja pari muuta sanottiin, että JO ja Kärde voi yhdessä heittää CCC:n. Niin muutama negailija oli heti, että miten se nyt muka onnistuu. Ja nyt on Jokerit, Bojan ja Kärde todistanut, että miten se onnistuu!
Mahtavia kundeja ovat kaikki!
 
vierailija
Nyt kun Suomen NT on ohi, niin muistuu mieleen keskustelut Vauvalla, kun minä ja pari muuta sanottiin, että JO ja Kärde voi yhdessä heittää CCC:n. Niin muutama negailija oli heti, että miten se nyt muka onnistuu. Ja nyt on Jokerit, Bojan ja Kärde todistanut, että miten se onnistuu!
Mahtavia kundeja ovat kaikki!
Totta. Mä aloin vasta nähtyäni jonkun vähän heavymmän rockbändin (oliko se Voyager, onko ne versioineet tuon kanssa?) ajatella, että niin no, tolleen. Tosin silloin hönksötettiin possujunasta, niin mites se sit ois saatu tähän? 🤔
 
vierailija
Allu ja Jaakko olleet studiollakin tänään. Kyllä nostan Kärtsälle hattua,että lähti poikien mukaan vaikka olisi varmasti ollut paljon muutakin hommaa. Kyllä se Boitsu oli kaiken ajan ja 20k arvoinen ja enemmänkin.
 

Yhteistyössä