Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä vedän tässä kohtaa foliohatun päähäni ja väitän, että ainakin yksi Jokereista jää Suomeen viikonlopuksi. Toki mahdollista on että lähtevät lauantaina jo, mutta keikka Tampereella on kohtuu myöhään, ja sieltä sitten pitäisi vielä pari tuntia ajella Helsinkiin takaisin... Myöhään menee yöunet, jos aikovat ehtiä aamukoneeseen. Realisti minussa toki sanoo, että totta kai ensimmäisellä aamukoneella lähtevät, mutta pieni toivonkipinä elää.
Sen yhden jokerin tänne jäämisestä, mites se oleskelu sujuisi ja mitä hän siitä saisi, kun gf taitaa olla siinä sitten kolmantena. B on sen vaihtoehdon jo kokenut ja on lisäksi varmaan väsynytkin keikkojen jälkeen.
 
vierailija
Taidatte olla oikeasti. Shippilasit päässä tässä ylitulkitaan asioita Bojanista ei tietenkään koskaan tiedä. Eihän Jerelläkään taida olla mitään. Mutta toki taitavat ehditä hengailemaan muutenkin joka on kiva, että näkevät.
Ja sitten sekin vaikuttaa, miten jokereiden ja K yhteiselo on sujunut. Nyt ei vielä tiedä edes, kuinka monta päivää ovat yhdessä ja miten yöpyvät.
 
vierailija
Oletan että he kaipaa niin kovasti menestystä brittimarkkinoilla että suuntaavat sen takia kappaleen niin suoraan lontoolaisille/briteille ja jättävät sivuun ne ikävät tapahtumat mitä brittikiertueen jälkeen tapahtui.. siellä paikan päällähän ei tapahtunut vielä mitään vaan G:tä vastaan höyryäminen alkoi vasta kun JO oli palannut Sloveniaan. Mun mielestä tuo on jonkun verran riski omien kotimaan fanienkin suhteen mutta pakko se kai noin on tehdä jos kovasti kaipaavat suurempaa kv. läpimurtoa.
Jos ne pahimmat Rekon vainoajat olivat brittejä, niin nyt heidät vielä palkitaan, kun saavat oman kappaleen. No tietysti ne höyryäjät olivat vain pieni osa faneista. Saa nähdä kuinka paljon jokerit saavat palautetta kotikulmilla uuden kappaleen suuntaamisesta ihan muille kuin uskollisille vanhoille faneille.
 
vierailija
Ymmärrän täysin jos haluavat lähteä nopeasti takaisin kotiin. Samoilla silmillä saavat melkein aamuun asti mennä. Keikan jälkeisellä fiiliksellä tuskin heti nukahdetaan. Toisena vaihtoehtona on vaikkapa vähän juhlistaa välietappia ja nukkua pitkään Tampereella tai Helsingissä hotellissa. Muista kuin suorista lennoista en osaa sanoa. Mitä K puhui aikaisemmin B:stä osoittaa heillä olevan edelleen yhä hyvät ja lämpivät välit. Pitävät yhteyttä säännöllisesti. B saattaisi haluta hyvin jäädäkin odottamaan maanantain lentoa. Eikö heillä viimeksi ollut Briteistä tullessa kiire muualle? Harvemmin kai viikonloppuna mitään haastatteluja jne.
 
vierailija
Ymmärrän täysin jos haluavat lähteä nopeasti takaisin kotiin. Samoilla silmillä saavat melkein aamuun asti mennä. Keikan jälkeisellä fiiliksellä tuskin heti nukahdetaan. Toisena vaihtoehtona on vaikkapa vähän juhlistaa välietappia ja nukkua pitkään Tampereella tai Helsingissä hotellissa. Muista kuin suorista lennoista en osaa sanoa. Mitä K puhui aikaisemmin B:stä osoittaa heillä olevan edelleen yhä hyvät ja lämpivät välit. Pitävät yhteyttä säännöllisesti. B saattaisi haluta hyvin jäädäkin odottamaan maanantain lentoa. Eikö heillä viimeksi ollut Briteistä tullessa kiire muualle? Harvemmin kai viikonloppuna mitään haastatteluja jne.
Tarraan myös vähän siihen faktaan, että ovathan he nytkin menneet vuorokautta ennen Norjaan, vaikka vasta sunnuntai-iltana heillä on vierailu Costellon keikalla ja oma keikka maanantaina. Tiedä sitten miten lennot olisivat järkevästi Norjaan menneet, mutta ainakin he ovat alkupäähän varanneet silkkaa hengailuaikaa ilman haastatteluja tms., niin ehkä sitten kiertueen loppupäähänkin?
 
vierailija
Esittäisinkö mä sitten jonkun nelikymppisen äitiä, kolme sukupolvea jokereita kuulemassanyt on kyllä oikeasti vakava paikka, mitä tulemiseni kanssa teen.
Ehdottomasti menet. Viimeistään kun keikka alkaa, ei kenenkään katseet vierustovereihin suuntaudu. Varmasti kaduttaa, jos nyt missaat tämän, joten älä jätä menemättä.
Kyllä musiikki kuuluu kaikenikäisille ja Bojan varmasti puolustaisi sua yhtä ponnekkaasti ikärasisteja vastaan kuin taannoin siellä yhdellä keikalla puuttui siihen kähmimiseen Joten kivaa keikkaa meille molemmille 😍!

Katrina
 
  • Tykkää
Reactions: Tuitui 💞
vierailija
Minusta ei voi verrata Britteihin suoraan, koska kesällä olivat paljon kiireisempiä, käyvät Briteissö useammin (Bojanillahan oli se hengailureissukin siellä kesällä keikkojen lisäksi) ja kaikilla Jokereilla on vaikuttanut olevan tosi lämpimät välit Kärtsään, niin mikseivät raivaisi pari päivää tilaa kalenteriin. :)
 
vierailija
Deanin stoorissa on hänen matkansa eli Nordic tourin matkat: Irlannista lentokoneella Ruotsiin, Ruotsista autolla Norjaan, Norjasta autolla Ruotsiin, Ruotsista lentokoneella Suomeen, Suomesta lentokoneella Ruotsiin ja Ruotsista lentokoneella Irlantiin. Asuukohan siis Irlannissa? Mutta aina Ruotsin kautta matkustaa.
 
vierailija
C'moon, kukaan ei jätä The Bojanin keikkaa väliin iän takia! The Bojan tulee Suomeen!!
Ketään ei kiinnosta, kuka on kenenkin kanssa 😘 paitsi että onko The Bojan Jeren kanssa 🥰

Keikkapaikalla voi pitää puhelinta kädessä ja lukea vaikka ficcejä ja vilkuilla ympärilleen ja esittää, että odottaa jotain jos on vaikea yksin olla 😊

Jere meni yksin Euroviisuihin (artistina yksin, ei bändiä 🤭), sinä voit tulla yksin The Bojanin keikalle. (Ja muidenkin ihanien Jokerien 🤩🤩🥳)

Mango
 
vierailija
C'moon, kukaan ei jätä The Bojanin keikkaa väliin iän takia! The Bojan tulee Suomeen!!
Ketään ei kiinnosta, kuka on kenenkin kanssa paitsi että onko The Bojan Jeren kanssa

Keikkapaikalla voi pitää puhelinta kädessä ja lukea vaikka ficcejä ja vilkuilla ympärilleen ja esittää, että odottaa jotain jos on vaikea yksin olla

Jere meni yksin Euroviisuihin (artistina yksin, ei bändiä ), sinä voit tulla yksin The Bojanin keikalle. (Ja muidenkin ihanien Jokerien )

Mango
Hyvin sanottu! :)
 
  • Tykkää
Reactions: Shippisipriina
vierailija
C'moon, kukaan ei jätä The Bojanin keikkaa väliin iän takia! The Bojan tulee Suomeen!!
Ketään ei kiinnosta, kuka on kenenkin kanssa paitsi että onko The Bojan Jeren kanssa

Keikkapaikalla voi pitää puhelinta kädessä ja lukea vaikka ficcejä ja vilkuilla ympärilleen ja esittää, että odottaa jotain jos on vaikea yksin olla

Jere meni yksin Euroviisuihin (artistina yksin, ei bändiä ), sinä voit tulla yksin The Bojanin keikalle. (Ja muidenkin ihanien Jokerien )

Mango
👍
 
vierailija
Hyvä Mango, just noin! 👍
Jos on liput yms. kunnossa ja nyt jättää keikan väliin, varmasti kaduttaa. Sen sijaan tuskin kaduttaa, kun menee paikan päälle katsastamaan Jokerit livenä 🔥 Hetkeen ei varmaan tule uutta tilaisuutta nähdä heidät Suomessa.

💡🤔❤🔥
 
vierailija
C'moon, kukaan ei jätä The Bojanin keikkaa väliin iän takia! The Bojan tulee Suomeen!!
Ketään ei kiinnosta, kuka on kenenkin kanssa paitsi että onko The Bojan Jeren kanssa

Keikkapaikalla voi pitää puhelinta kädessä ja lukea vaikka ficcejä ja vilkuilla ympärilleen ja esittää, että odottaa jotain jos on vaikea yksin olla

Jere meni yksin Euroviisuihin (artistina yksin, ei bändiä ), sinä voit tulla yksin The Bojanin keikalle. (Ja muidenkin ihanien Jokerien )

Mango
Kyllä. Mitä tahansa The Bojanin vuoksi. ❤

Sissi
 
  • Tykkää
Reactions: Shippisipriina
vierailija
Mulla oli myös kynnys keikoille lähtemiseen kesällä. Että voiko tän ikäinen käydä missään. Vaikka en ole vielä käynyt kuin yhdellä pienen bändin keikalla, on lippuja nyt syksylle VIIDELLE keikalle! Jos jota kuta mun oleminen siellä häiritsee, niin voi voi.

Enid.
❤ Keikat on ihmisen parasta aikaa. Ikään katsomatta.

Sissi
 
  • Tykkää
Reactions: Emma.1815
vierailija
Miksiköhän meillä jo elämää vähän enemmän nähneillä kynnys keikoille lähtöön kasvaa, kun keikka lähestyy? Olen menossa Tampereelle, ikää about 60 ja kieltämättä mielessä on käynyt, olenkohan porukan vanhin. Tuskin kuitenkaan olen, ja matkassakin olen tyttären kanssa, mutta hänkin on jo kolmekymppinen. Ja vaikka olisinkin, so what.

Kun ostin liput, en edes tiennyt JOn biisejä Carpe Diemiä ja Novi valia enempää. Nyt tiedän, ja mitä enemmän olen niitä kuunnellut, sitä enemmän niistä pidän. Just nyt ykkössuosikki on Demoni, jonka uoeuden tajusin vasta vähän aikaa sitten.
 
vierailija
Miksiköhän meillä jo elämää vähän enemmän nähneillä kynnys keikoille lähtöön kasvaa, kun keikka lähestyy? Olen menossa Tampereelle, ikää about 60 ja kieltämättä mielessä on käynyt, olenkohan porukan vanhin. Tuskin kuitenkaan olen, ja matkassakin olen tyttären kanssa, mutta hänkin on jo kolmekymppinen. Ja vaikka olisinkin, so what.

Kun ostin liput, en edes tiennyt JOn biisejä Carpe Diemiä ja Novi valia enempää. Nyt tiedän, ja mitä enemmän olen niitä kuunnellut, sitä enemmän niistä pidän. Just nyt ykkössuosikki on Demoni, jonka uoeuden tajusin vasta vähän aikaa sitten.
JO vuoksi sinne mennään ja olen varma, että bändille kelpaa jokainen meistä yleisöstä ❤
 
vierailija
B: Honey, you said in the interview that you need to start a new life? What does it mean?
K: Nothing special. I go to bed early, go to the gym and don't drink so much lonkero.
B: What about me? Is there room for me in your new life?
K: Don't worry. I think there will be time for you more than ever before.
B: Sounds nice. What it means in practice?
K: Mikke promised me a little bit more time in phone. Now it's 3.10.
B: Oh. But can we still stay up late and take some lonkero next week when I come to Finland.
K: Yes, yes. I will not tell Mikke.
 
vierailija
B: Honey, you said in the interview that you need to start a new life? What does it mean?
K: Nothing special. I go to bed early, go to the gym and don't drink so much lonkero.
B: What about me? Is there room for me in your new life?
K: Don't worry. I think there will be time for you more than ever before.
B: Sounds nice. What it means in practice?
K: Mikke promised me a little bit more time in phone. Now it's 3.10.
B: Oh. But can we still stay up late and take some lonkero next week when I come to Finland.
K: Yes, yes. I will not tell Mikke.
😁🥰
 

Yhteistyössä