Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä luulen, että heistä on vaan innostavaa ja kiinnostavaa, jos yleisössä näkyy vähän varttuneempaakin väkeä. Ehkä antaa heille myös ajattelemisen aihetta bändin tulevaa suuntaa ja levyä ajatellen.
Komppaan! Milloin viimeksi olette tuominneet vaikka festarikävijöiden ikää ja asuja? Vai oletteko tulleet festareille artistien tähden? 😁 Ei keikalla kukaan katso muuta kuin lavaa, ja teinejä jonossa kiinnostaa vain puhelin.
 
vierailija
Bojan arvuutteli tuossa JO+A livessä Alessandralta ljuba (rakkaus)-sanan merkitystä. A arveli sen tarkoittavan naurua.

Bojan: "Se (nauru) voi olla osa sitä. Sen pitäisi olla osa sitä."

Tästä tuli samantien mieleen Bojanin kommentti siitä, kuinka ihastuu ihmisen nauruun. Ja kaikki ne kerrat, kun K ja B ovat nauraneet yhdessä aivan kippurassa jollekin hölmölle.

Mä en kestä, että pian nämä kaksi taas tapaavat❤
 
vierailija
Bojan arvuutteli tuossa JO+A livessä Alessandralta ljuba (rakkaus)-sanan merkitystä. A arveli sen tarkoittavan naurua.

Bojan: "Se (nauru) voi olla osa sitä. Sen pitäisi olla osa sitä."

Tästä tuli samantien mieleen Bojanin kommentti siitä, kuinka ihastuu ihmisen nauruun. Ja kaikki ne kerrat, kun K ja B ovat nauraneet yhdessä aivan kippurassa jollekin hölmölle.

Mä en kestä, että pian nämä kaksi taas tapaavat
😍
 
  • Rakkaus
Reactions: Shippisipriina
vierailija
Tässä vaiheessa kyllä jänskättää. Odotan Joksujen keikkoja enemmän kuin olen odottanut mitään vuoteen, vaikka en ole edes menossa (kun en asu Suomessa). Jouluakaan en ole päässyt viettämään vuosiin, niin tässä on monen vuoden joulut samalla. :) Kuumottaa kyllä, että mitä seuraavaksi.

- Joymuffin
 
vierailija
Kyllä jännitys alkaa oleen ihan huipussa. Tämä hölmö hymy huulilla näyttää varmaan ulkopuolisista enemmän kuin oudolta ja tuskin tulee hyytymään koko viikkona 😄 Toivottavasti pystyn jotenkin saamaan fokusta myös työasioihin enkä ihan hirveästi sekoile. Luojan kiitos, se Tampereen keikka on perjantaina, en varmasti olisi työkykyinen seuraavana päivänä.
Katrina
 
Rekkasin viimein tämän tunnuksen, pääasiassa siksi että pääsen tykkäilemään muiden viesteistä. Rekkautumisen yhteydessä tarkastuskysymyksenä oli mikäpä muukaan kuin MRS=3, tuntui hyvältä enteeltä. Kesti vaan kauan, että keksin itselleni "toisen etunimen" kun pelkkä Stella oli varattu, tää sama on mulla AO3:ssa käytössä.

Kivoja ficcejä tullut lähipäivinä, esimerkiksi Joymuffinin uusin ficciosa oli taas ihan parhautta, tosi uskottavan tuntuista ja koskettavaa draamaa. Tulee tuntumaan niiiin palkitsevalta kun sitten jossain kohtaa päästään onnellisempiin tunnelmiin.

Ja sit lisäksi olen mm. alkanut tosi paljon tykkäämään siitä sex cam worker Jere -ficin Jerestä (tuo ficci kulkee nyt näköjään ikuisesti minulla tällä nimellä, en ikinä jaksa mennä tarkistamaan sitä oikeaa nimeä), hahmoa on käytetty siinä tosi mielenkiintoisen moniulotteisesti. On tosi toimiva ratkaisu, että se hahmo on toisaalta viettelevä ja itsevarma s eksityöntekijä, mut sitten B kuitenkin näkee alusta asti hänessä pehmeän puolen, joka herättää suojelunhalua. Toivon vaan, että tuohon ei rakentuisi jatkossa mitään sellaista tunkkaisen konservatiivista narratiivia, jossa s eksityöntekijä nähdään uhrina, jonka toinen hahmo "pelastaa".

Huomenna alkaa varmaan jännitys toden teolla nousta, oijoi mikä viikko onkaan tulossa!
 

Yhteistyössä