Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Onnea Katrina!

Boitsun Lontoo-puheista tuli mieleen nyt se, kun hän sanoi haastiksessa kesäkuussa, että haluaisi jatkossa keikkailla Pohjoismaissa/Skandinaviassa kesät ja Balkanilla talvet (mitä on TBH aika mahdoton olla lukematta shippilasien läpi, koska mitä järkeä tuossa on jos se ei liity Jereen). Mutta UK kai sitten kuitenkin houkuttaa enemmän isoine yleisöineen... (Ja mikä ihmeen JOULU muka tämä?)

- Joymuffin
Täytyy myöntää, että tämän uuden singlen suunta ja suuntaaminen selvästi Brittien markkinoille ihmetyttää vähän muakin. Toki heillä on ihan kivasti kuuntelijoita Briteissä, mutta Puolassa, Suomessa ja kotimaassa on selvästi suurimmat kuuntelijamäärät. Mutta ehkä tämä päätös on jo ollut pitkään olemassa, ennen Euroviisujakin, ja taitavat kuitenkin sitten pitää Brittejä suurempana inspiraationaan tyylillisesti, niin haluavat sitten suunnata sinne. Suren vain sitä, jos se tarkoittaa täysin kielen vaihtumista ja muuttoa heillä Lontooseen pysyvästi jossain vaiheessa. Haluaisin pitää yllä toivoa siitä, että he tämän Nordic Tourin jälkeen voisivat täällä uudelleenkin keikkailla. (Eikä vain Jeren takia, köh köh.)
 
vierailija
Jeren tilanne vaikuttaa erityisen jännältä. Hänessä oli aistittavissa selvää ja usein aika voimakasta suuttumusta joka kerta kun kokeilin Stadikan keikan jälkeen (alkaen siis tunti pari sen keikan loputtua) eli monta viikkoa, mutta toissapäivänä(?) se suuttumus oli joko kadonnut kokonaan tai ainakin hälventynyt paljon ja muuttanut muotoaan. Muutama päivä sitten (4-5 pv sitten?) Bojanilla sen sijaan oli jotain tosi jännän tuntuista suuttumusta meneillään. Vaikeaksi menee kyllä vetää näistä johtopäätöksiä.

-energiamamma

Kiitos! Edelleen seuraan mielenkiinnolla.
 
vierailija
Täytyy myöntää, että tämän uuden singlen suunta ja suuntaaminen selvästi Brittien markkinoille ihmetyttää vähän muakin. Toki heillä on ihan kivasti kuuntelijoita Briteissä, mutta Puolassa, Suomessa ja kotimaassa on selvästi suurimmat kuuntelijamäärät. Mutta ehkä tämä päätös on jo ollut pitkään olemassa, ennen Euroviisujakin, ja taitavat kuitenkin sitten pitää Brittejä suurempana inspiraationaan tyylillisesti, niin haluavat sitten suunnata sinne. Suren vain sitä, jos se tarkoittaa täysin kielen vaihtumista ja muuttoa heillä Lontooseen pysyvästi jossain vaiheessa. Haluaisin pitää yllä toivoa siitä, että he tämän Nordic Tourin jälkeen voisivat täällä uudelleenkin keikkailla. (Eikä vain Jeren takia, köh köh.)
Tuo on kyllä hämmentävä kommentti jos moinen päätös on jo ollut olemassa, ellei sitten ole ollut ihan ihastuksen riepoteltavissa, mutta miksei edes olisi maininnut Brittejä siinä.

En pysty uskomaan, että koko bändi haluaisi pysyvästi Britteihin. He lienevät useimmat/kaikki perherakkaita, osalla on jo kumppanit Sloveniassa ja päälle vielä yleinen Balkan-mentaliteetti. Ainakin köyhemmissä Balkanin maissa kaikki haluavat muuttaa ulkomaille, se ikään kuin kuuluu asiaan (joissain Balkanin maissa kielilukioihin on valmennuskursseja, koska kielilukion tarkoitus on päästä ulkomaille opiskelemaan!), ja about kaikki Balkan-kaverini ovat asuneet ulkomailla, mutta kaikki ovat palanneet. Koska siellä on niin spesiaalit vibat, ettei jotain Englantia jne voi verrata.

- Joymuffin
 
vierailija
Jodelissa oli myynnissä
Mä vinkkasin tuosta vauvalla 😁 näitkö vinkin vai satuitko muuten huomaamaan? Joka tapauksessa kivaa, että meni ns. hyvään kohteeseen. Mitä tuohon huijaamiseen tulee, niin jodelia jonkun verran käyttäneenä uskon, että suurin osa on kyllä hyvin rehellistä porukkaa etenkin vielä noin pienen (?) faniporukan sisällä. Voiskohan sen lipun aitouden jotenkin etukäteen varmistaa tiketistä 🤔

T. Yksi edelleen nimimerkitön mutta palstaa ahkerasti seuraava
 
vierailija
Mä vinkkasin tuosta vauvalla näitkö vinkin vai satuitko muuten huomaamaan? Joka tapauksessa kivaa, että meni ns. hyvään kohteeseen. Mitä tuohon huijaamiseen tulee, niin jodelia jonkun verran käyttäneenä uskon, että suurin osa on kyllä hyvin rehellistä porukkaa etenkin vielä noin pienen (?) faniporukan sisällä. Voiskohan sen lipun aitouden jotenkin etukäteen varmistaa tiketistä

T. Yksi edelleen nimimerkitön mutta palstaa ahkerasti seuraava
No voi kiitos! Sieltä huomasin ja itseasiassa olin jo poistanut tuon Jodelin, kun kuvittelin etten sitä tarvitse. Onneksi sovellus ei kuitenkaan ollut ehtinyt poistua vielä ja pienten teknisten ongelmien jälkeen (en siis osannut käyttää sitä Jodelia 😄) lipun osto onnistui 😊
Luulen, että lippu sinällään on ok, mutta kuinka monta kertaa se on myyty 🤷🏻‍♀️
Tosin mulla on kyllä lipun myyjän sp-osoite ja myös puhelinnumero, että ehkä kaikki on ok.
 
vierailija
No voi kiitos! Sieltä huomasin ja itseasiassa olin jo poistanut tuon Jodelin, kun kuvittelin etten sitä tarvitse. Onneksi sovellus ei kuitenkaan ollut ehtinyt poistua vielä ja pienten teknisten ongelmien jälkeen (en siis osannut käyttää sitä Jodelia ) lipun osto onnistui
Luulen, että lippu sinällään on ok, mutta kuinka monta kertaa se on myyty
Tosin mulla on kyllä lipun myyjän sp-osoite ja myös puhelinnumero, että ehkä kaikki on ok.
Aivan, en tullut tuota moneen kertaan myymistä ajatelleeksi. Mutta uskoisin kanssa, että on kuitenkin epätodennäköistä, että tuolla huijattaisiin etenkin jos on puhelinnumero numero ja kaikki.

T. Se vinkkaaja, myös Tampereelle menossa

Vähän jännää mennä, kun en oo ikuisuuteen missään keikalla käynyt, mutta eiköhän sinne joukkoon jotenkin sulaudu 😀 ja eihän tätä nyt voisi väliin jättää, kun lipun onnistuin kanssa kuin ihmeen kaupalla saamaan
 
vierailija
Aivan, en tullut tuota moneen kertaan myymistä ajatelleeksi. Mutta uskoisin kanssa, että on kuitenkin epätodennäköistä, että tuolla huijattaisiin etenkin jos on puhelinnumero numero ja kaikki.

T. Se vinkkaaja, myös Tampereelle menossa

Vähän jännää mennä, kun en oo ikuisuuteen missään keikalla käynyt, mutta eiköhän sinne joukkoon jotenkin sulaudu ja eihän tätä nyt voisi väliin jättää, kun lipun onnistuin kanssa kuin ihmeen kaupalla saamaan
Mä varmaan en enää tämän ikäisenä pysty siihen yleisöön sulautumaan vaikka kuinka haluaisin 😂 Mutta menen silti.
 
vierailija
Ainahan on mahdollisuus yrittää esittää jonkun tytsyn äitiä, joka on säälistä otettu mukaan Kun onhan tämä yksi meno hieman kuumottavaa

Katrina
Tämä vois olla yksi hyvä strategia, eri asia on mitä mieltä uhriksi joutuva random teini on 😃

Mäkin oon yksin menossa, että mun seuraan ainakin voi lyöttäytyä vaikka en en kyllä ihan teinistä mene, jos en sitten käy äkkiä ensi viikolla laittamassa kunnon botoxit naamaan 😂

Sama vinkkaaja
 
vierailija
Tämä vois olla yksi hyvä strategia, eri asia on mitä mieltä uhriksi joutuva random teini on

Mäkin oon yksin menossa, että mun seuraan ainakin voi lyöttäytyä vaikka en en kyllä ihan teinistä mene, jos en sitten käy äkkiä ensi viikolla laittamassa kunnon botoxit naamaan

Sama vinkkaaja
Mielelläni löyttäydyn seuraksi, voi olla ettei sellaista rooliin suostuvaa teiniä löydy 😂
Katrina
 
vierailija
Mä en usko sattumaan tuon SSOL kansikuvassa, koska kaikki muut tavarat on aseteltu huolella. Ihan olisi voinut ottaa vaikka minkä muun korun, mutta otettiin sitten sellainen jossa on kirjaimia.

Enid
Ja valokuvaajat katsovat huolella, sekä kokonaisuutta että yksityiskohtia. Esim. että kirjaimista ei muodostu mitään noloja yhdistelmiä tai muuta. (Siis esimerkki: olisi vaikkapa kaksi kirjainkorua lähekkäin ja toisesta näkyisi S H ja toisesta I T.)

valokuvaaja joka on kuvannut muutaman vähän samantyyppisen kansikuvan (ei levyihin kylläkään).
 
vierailija
Uusimman ficcini toisessa luvussa ryvetään vielä angstitunnelmissa, mutta seuraavassa luvussa (todnäk ma) vihdoin helpottaa. Paljastan että sen kolmannen ja todennäköisesti viimeisen luvun nimi on “Time Travel Skiffy Movie With Gay Po rn” (koska why not). :) Mutta nyt vielä sitä hajoilua yhden luvun verran, POV vaihtuu tämän luvun ajaksi Jereen. https://archiveofourown.org/works/50083885/chapters/126575566

- Joymuffin
 
  • Tykkää
Reactions: Shippisipriina
vierailija
Tää olis kiva! Jotenkin olis kyllä hauskempaa mennä jonkun kanssa mä olin myös siinä jodelin ketjussa, oon se nro 3 olettaen että nyt varmasti puhutaan samasta keskustelusta. Siellä vois chatissa vaikka alkuun sopia tarkemmin?
Yritetään, jos mä nyt enää osaan käyttää sitä. Mut jos ei onnistu, niin täällä voitais ehkä sopia joku paikka jossa nähdään ennen keikkaa?
Katrina
 
vierailija
Uusimman ficcini toisessa luvussa ryvetään vielä angstitunnelmissa, mutta seuraavassa luvussa (todnäk ma) vihdoin helpottaa. Paljastan että sen kolmannen ja todennäköisesti viimeisen luvun nimi on “Time Travel Skiffy Movie With Gay Po rn” (koska why not). Mutta nyt vielä sitä hajoilua yhden luvun verran, POV vaihtuu tämän luvun ajaksi Jereen. https://archiveofourown.org/works/50083885/chapters/126575566

- Joymuffin
😭😭💔 Meni vähän tunteisiin, hemmetti 😄 Välillä pystyy ihan hyvin lukee angstijuttujakin, mut näköjään nyt oli herkempi päivä.
 
vierailija
Yritetään, jos mä nyt enää osaan käyttää sitä. Mut jos ei onnistu, niin täällä voitais ehkä sopia joku paikka jossa nähdään ennen keikkaa?
Katrina
Joo tehdään näin. Kokeiletko laittaa mulle siellä chattipyynnön? Klikkaamalla sitä mun nroa 3.

Riippuen kumpi numero oot siellä niin en tiedä pystynkö mä laittamaan chattia, nrolla 1 ei näytä olevan chattiasetus päällä (sen saa päälle kun menee Minä - Lisää - Keskustelupyynnöt sinulle). Mulla pitäis olla keskustelupyynnöt käytössä niin mulle tulee siitä chattikutsu, jos klikkaat mun numeroa. Tai sitten mä voin laittaa chattia jos sulla on keskustelupyynnöt päällä.
 
vierailija
Uusimman ficcini toisessa luvussa ryvetään vielä angstitunnelmissa, mutta seuraavassa luvussa (todnäk ma) vihdoin helpottaa. Paljastan että sen kolmannen ja todennäköisesti viimeisen luvun nimi on “Time Travel Skiffy Movie With Gay Po rn” (koska why not). Mutta nyt vielä sitä hajoilua yhden luvun verran, POV vaihtuu tämän luvun ajaksi Jereen. https://archiveofourown.org/works/50083885/chapters/126575566

- Joymuffin
😭😭 Onneksi tarina vielä jatkuu

💡🤔❤🔥
 

Yhteistyössä