Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kiitos kommenteista ficciin. :) Se menee vähän tunteisiin joo. Seuraavan luvun alku on itse asiassa kaikkein itkettävin kohta omasta mielestäni, mutta kyllä se vielä iloksi muuttuu.

Ei olekaan aikoihin tullut yhtä paljon ficcejä kuin tänään, myös Ugly Beautiful ja sex cam worker Jere, tosin kummassakin oli vähän väliluku, ja ainakin kolme eri ficciä, joissa Bojan tulee nyt Suomeen. :p En tiedä inspiroiko Pohjoismaiden kiertue ihmisiä vai onko sama kuin minulla, että en haluaisi kiertueen aikana postata. Tai ehkä he haluavat keskneräiset jutut valmiiksi jos kiertue inspiroi uusia. :)

- Joymuffin
 
vierailija
Kiitos kommenteista ficciin. Se menee vähän tunteisiin joo. Seuraavan luvun alku on itse asiassa kaikkein itkettävin kohta omasta mielestäni, mutta kyllä se vielä iloksi muuttuu.

Ei olekaan aikoihin tullut yhtä paljon ficcejä kuin tänään, myös Ugly Beautiful ja sex cam worker Jere, tosin kummassakin oli vähän väliluku, ja ainakin kolme eri ficciä, joissa Bojan tulee nyt Suomeen. En tiedä inspiroiko Pohjoismaiden kiertue ihmisiä vai onko sama kuin minulla, että en haluaisi kiertueen aikana postata. Tai ehkä he haluavat keskneräiset jutut valmiiksi jos kiertue inspiroi uusia.

- Joymuffin
Kiitos varoituksesta, tiedän taas varautua itkukohtaukseen :D Mut kiva tosiaan tietää et muuttuu iloksi :) Ja joo tuntuu et ficcejä tulee yhtäkkiä ku sieniä sateella, tosi kiva kyllä ku oli vähän liiankin hiljasta tossa.
 
vierailija
Mussa on kai joku vika, kun en löydä AO3:sta mitään, mitä en ole pistänyt seurantaan tai kirjanmerkkeihin Muistaako joku, mikä sen sex cam worker -ficin nimi olikaan?
Vaikea ehkä muistaakin: "šepetaj mi koliko me hočeš"
 
vierailija
vierailija
Tässähän alkaa jo vähän jännittämään ensi viikko! 😍 Mitäs luulette, jääkö pojat Suomeen viikonlopun yli odottamaan suoraa lentoa Sloveniaan, vai lähtevätkö heti lauataina takaisin. 🙊
 
vierailija
Täytyy myöntää, että tämän uuden singlen suunta ja suuntaaminen selvästi Brittien markkinoille ihmetyttää vähän muakin. Toki heillä on ihan kivasti kuuntelijoita Briteissä, mutta Puolassa, Suomessa ja kotimaassa on selvästi suurimmat kuuntelijamäärät. Mutta ehkä tämä päätös on jo ollut pitkään olemassa, ennen Euroviisujakin, ja taitavat kuitenkin sitten pitää Brittejä suurempana inspiraationaan tyylillisesti, niin haluavat sitten suunnata sinne. Suren vain sitä, jos se tarkoittaa täysin kielen vaihtumista ja muuttoa heillä Lontooseen pysyvästi jossain vaiheessa. Haluaisin pitää yllä toivoa siitä, että he tämän Nordic Tourin jälkeen voisivat täällä uudelleenkin keikkailla. (Eikä vain Jeren takia, köh köh.)
Mä tunnen itsessäni selviä loukkaantumisen merkkejä tämän uuden kappaleen suuntaamisen takia. Kyllähän tuon voi tulkita, että britit on tärkeämpiä faneja kuin muut. Jos B olisi oleskellut pitempään Englannissa ja niistä kokemuksista tekisi biisin, ymmärtäisin paremmin. Tällainen toiminta jotenkin sotii sitä kuvaa vastaan, joka mulla on Bojanista, koska tämä ei tunnu reilulta. Eikös niitä Rekon arvostelijoita ollut juuri Briteissä vai oliko heitä vähän kaikkialla? Toivon, että tälle biisille ilmaantuu joku hyvä selitys ja seuraavat biisit 'ovat kaikille'. Tai sitten Bojanin on tehtävä biisi muillekin kaupungeille. " Summer nights of Helsinki"
 
vierailija
Tässähän alkaa jo vähän jännittämään ensi viikko! Mitäs luulette, jääkö pojat Suomeen viikonlopun yli odottamaan suoraa lentoa Sloveniaan, vai lähtevätkö heti lauataina takaisin.
Ystävä hyvä, mä olen pian 60 ja aion mennä siitä huolimatta. Keikoille on vain alaikäraja, ei yläikää.
Mä olen yli 60, joten tuolla aiemmalla kirjoittajalla on asiat vielä hyvin🙂tänään taas keskustelin itseni kanssa ja mietin, että onko tässä kuitenkaan järkeä lähteä Logomoon. Saatan ihan oikeasti olla kaikkein vanhin siellä yleisössä. Hotelli on varattuna, mutta kovasti mietityttää edelleen, mitä tekisin. Varsinkin nyt, kun jokereiden uusi kappale onkin suunnattu nuorille faneille.
 
vierailija
Menkää ihmeessä kaikki kenellä liput on. Se on lyhyt mutta varmasti antoisa hetki elämässä ja kukaan ei välitä siitä minkä ikäisiä muut siellä yleisössä on. Tai jos joku välittää niin mitä sillä on väliä. 😊
 
vierailija
Mä tunnen itsessäni selviä loukkaantumisen merkkejä tämän uuden kappaleen suuntaamisen takia. Kyllähän tuon voi tulkita, että britit on tärkeämpiä faneja kuin muut. Jos B olisi oleskellut pitempään Englannissa ja niistä kokemuksista tekisi biisin, ymmärtäisin paremmin. Tällainen toiminta jotenkin sotii sitä kuvaa vastaan, joka mulla on Bojanista, koska tämä ei tunnu reilulta. Eikös niitä Rekon arvostelijoita ollut juuri Briteissä vai oliko heitä vähän kaikkialla? Toivon, että tälle biisille ilmaantuu joku hyvä selitys ja seuraavat biisit 'ovat kaikille'. Tai sitten Bojanin on tehtävä biisi muillekin kaupungeille. " Summer nights of Helsinki"
Oletan että he kaipaa niin kovasti menestystä brittimarkkinoilla että suuntaavat sen takia kappaleen niin suoraan lontoolaisille/briteille ja jättävät sivuun ne ikävät tapahtumat mitä brittikiertueen jälkeen tapahtui.. siellä paikan päällähän ei tapahtunut vielä mitään vaan G:tä vastaan höyryäminen alkoi vasta kun JO oli palannut Sloveniaan. Mun mielestä tuo on jonkun verran riski omien kotimaan fanienkin suhteen mutta pakko se kai noin on tehdä jos kovasti kaipaavat suurempaa kv. läpimurtoa.
 
vierailija
Taisi olla aikamoiset matkustusajat niissä ei suorissa lennoissa viikonloppuna. Varmasti olis jo pitkän ja tiiviin rundin jälkeen mukava ottaa muutama päivä rauhallisemmin. Keikkakalenterinkaan mukaan ei ole kiire.
 
vierailija
Taisi olla aikamoiset matkustusajat niissä ei suorissa lennoissa viikonloppuna. Varmasti olis jo pitkän ja tiiviin rundin jälkeen mukava ottaa muutama päivä rauhallisemmin. Keikkakalenterinkaan mukaan ei ole kiire.
Ikävä kyllä lentää myös Lauantaina Finnair suoran Sunnuntaina ei
23.9.2023

Meno07:05 la Helsinki HEL, Helsinki Vantaa

Saapuminen08:40 la Ljubljana LJU, Ljubljana Joze Pucnik
Finnair
2 h 35 min, suora
 
vierailija
Ikävä kyllä lentää myös Lauantaina Finnair suoran Sunnuntaina ei
23.9.2023

Meno07:05 la Helsinki HEL, Helsinki Vantaa

Saapuminen08:40 la Ljubljana LJU, Ljubljana Joze Pucnik
Finnair
2 h 35 min, suora
Mä vedän tässä kohtaa foliohatun päähäni ja väitän, että ainakin yksi Jokereista jää Suomeen viikonlopuksi. Toki mahdollista on että lähtevät lauantaina jo, mutta keikka Tampereella on kohtuu myöhään, ja sieltä sitten pitäisi vielä pari tuntia ajella Helsinkiin takaisin... Myöhään menee yöunet, jos aikovat ehtiä aamukoneeseen. Realisti minussa toki sanoo, että totta kai ensimmäisellä aamukoneella lähtevät, mutta pieni toivonkipinä elää. :D
 
vierailija
Mä vedän tässä kohtaa foliohatun päähäni ja väitän, että ainakin yksi Jokereista jää Suomeen viikonlopuksi. Toki mahdollista on että lähtevät lauantaina jo, mutta keikka Tampereella on kohtuu myöhään, ja sieltä sitten pitäisi vielä pari tuntia ajella Helsinkiin takaisin... Myöhään menee yöunet, jos aikovat ehtiä aamukoneeseen. Realisti minussa toki sanoo, että totta kai ensimmäisellä aamukoneella lähtevät, mutta pieni toivonkipinä elää.
Joo sais kyl sit Tampereelta ajella suoraan Helsinki-Vantaalle :D Ei kuitenkaan pääse heti keikan jälkeen lähtemään, ku on roudaukset sun muut vielä keikan jälkeen. Realistipuoli tosiaan sanoo et eiköhän ne tolle aamulennolle mee, mut sit se vaaleenpunanen hattarapuoli toivoo ettei aamulento nappaa :D
 

Yhteistyössä