Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Muhunkaan ei kyllä ICIP pahemmin iske, toki varmasti keikoilla toimii ja K:n puolesta voi olla iloinen että on päässyt tekemään T:n kanssa yhteistyötä mutta mitä nyt vauvaa ja tumblria on tässä lukenut niin eipä suurin osa ees itse biisistä ookkaan niin innostuneita vaan musiikkivideosta ku oottavat vaan että siinä ois jotakin kunnon miesten välistä actionia...
 
vierailija
Muhunkaan ei kyllä ICIP pahemmin iske, toki varmasti keikoilla toimii ja K:n puolesta voi olla iloinen että on päässyt tekemään T:n kanssa yhteistyötä mutta mitä nyt vauvaa ja tumblria on tässä lukenut niin eipä suurin osa ees itse biisistä ookkaan niin innostuneita vaan musiikkivideosta ku oottavat vaan että siinä ois jotakin kunnon miesten välistä actionia...
Ei siltä kyllä pelkkää homoerotiikkaa odoteta vaan myös taiteellisuutta/tyylikkyyttä, kauhua yms, mutta joo, on se homostelukin aika isossa roolissa. :)
 
vierailija
Ei siltä kyllä pelkkää homoerotiikkaa odoteta vaan myös taiteellisuutta/tyylikkyyttä, kauhua yms, mutta joo, on se homostelukin aika isossa roolissa.
Mä odotan kyllä innolla myös JO:n uutuuksia, mutta niillä on tosiaan vaikea spekuloida, kun on niin vähän tietoa. ICIPiä taas on markkinoitu tosi hyvin, ja mulla odotukset on korkealla videon suhteen, myös sen sisältämän homoerotiikan suhteen 😄

Ymmärrän hyvin, jos K haluaa tehdä selvän pesäeron viisu-Käärijään, ja arvostan, et se selvästi uskaltaa tuoda artistipersoonaansa muutakin kuin perusräppikliseitä.

🤔💡❤🔥
 
vierailija
Moikka Mango! Ei täällä ole kukaan tietääkseni siirtynyt meiliin. Jotkut ovat muuten vähentäneet kirjoittamista tai jankkaus/ilmapiiriongelmien takia jopa lopettaneet. Vauvan ketjukin meni jo kolmesti lukkoon kun siellä oli niin paljon ongelmia, mutta onneksi aukesi uudestaan.

Itse asun nyt Bojanistanisa (=maa jossa asuu Bojan-nimisiä ihmisiä, joskin ei Slovenia) kirjoittelen yhä ficcejä ja nyt on fanitaidettakin työn alla. Eiköhän ensi viikolla nähdä monia ihmisiä vielä uudestaan. :)

- Joymuffin
 
vierailija
Olen ollut pitkään pois, mutta tulin takaisin. Eilen pyörittelin pitkää viestiä, mutten jaksanut kirjoittaa sitä.

Onko täällä vielä tuttuja? Toivottavasti kaikki eivät ole siirtyneet meiliin.

Sitä tulin nyt pohtimaan, että onkohan tuo Frankin ylösnousemus viite siihen, että Frank nähdään JO-keikalla

Mango
Katrina täältä myös löytyy 🙋🏻‍♀️
 
vierailija
Kappas, Italia-ficin lisäksi juhannusficin jatkojutusta tuli uusi luku! Ja jos ei lasketa sitä, että premissi on minusta järjetön (Joksut tulevat Suomeen koska Jeren kaverilla on synttärit?) niin ihan hyvä luku. :) https://archiveofourown.org/works/49184821/chapters/126303013

P.S: Omassa seuraavassa ficissäni tulee olemaan tosi rankkaa draamaa, edellinen on siihen verrattuna ihan nössö. :p

- Joymuffin
 
vierailija
Moi, kiva nähdä tuttuja! ❤🤩

Inhottavaa, kun hyvät ketjut menevät pilalle trollien ja jankkaajien takia. Tämä on ollut ihana ketju ❤

Tapailumiehen kanssa ei ihan tunnu kuitenkaan jutut menevän sillee sopivasti. Kuitenkaan. No, hitaasti hyvä tulee, mutta tunsin kesällä enemmän ihastuksen ja rakastumisen tunteita J&B ❤ Enkä siis ollut itse ihastunut heihin vaan "heihin". (Toki ottaisin Turun keikalta mukaani vaikka koko JO ja Jeren siihen vielä kaupan päälle. Voisi nelikymppinen mamma näyttää pojille, mistä aikuiset naiset on tehty 😝 tai sitten istuisin ja katsoisin kun J&B tekevät rakkautta ❤)

No anyway. Ajattelin Turkuun laittaa hiukset jotenkin sotkunutturalle ja aion ostaa ison hiuskukan, jonka laitan jotenkin. Vaikken ollut ihan alkuperäisjengiä, niin koen vahvaa yhteenkuuluvuutta ja haluan näin sen osoittaa.

Tätä eilen pohdin:
En ole varmaan kuukauteen (ainakaan) kuunnellut JO, mutta nyt on ollut terveyshaastetta ja tuntuu että kroppa laittaa väkisin suorittajan pysähtymään. Illalla autossa laitoin JO soimaan. Ihan kuin olisi kotiin tullut. Joskus teinivuosilta muistan näin vahvan fiiliksen musiikista. Tuli sellainen turvallinen olo, "kaikki järjestyy kyllä". Sitten alkoi Vem da greš, joka on mun mielestä ehdottomasti JO paras biisi. Kyyneleet alkoi valua, itse asiassa itken nyt taas. Tuntuu, että olen suorittanut ja suorittanut ja nyt tuli pakkopysöhdys. En mä uskaltanut tänään kuunnella autossa JO kun pelkäsin alkavani taas itkemään.

Hämmentävä reaktio. Mutta sen ansiosta istuin alas ja aloin miettimään, mikä on oikeasti tärkeää.

En olisi toukokuussa kuvitellut, että poikabändi Sloveniasta auttaa tässäkin 🤷

Sain kesällä purettua kaikki fiilikset ficceihin. Kirjoitan huomenna lisää. Imeydyn varmaan täysillä takaisin puutarhaan, mutta hei, ensi viikolla Joker Out tulee Suomeen 🤩🎉 Nyt jos koskaan on juuri oikea aika tulla takaisin!

Fiilis kattoon ja bileet pystyyn, koska rakkaat puutarhalaiset ja Jere ja Joker Out:
IT'S CRAZY, IT'S PARTY!!

Mango

Ps. Tässä tuli tosi paljon henkilökohtaista, mutta en usko lähimpieni köyvän täällä ja jos käyvät, he tuntevat minut niin hyvin, etteivät ihmettele 😘
 
vierailija
Olen pysynyt taaempana näillä palstoilla, liikaa ikäviä viestejä ja kaikki kiva ja hauska katoaa massan joukkoon. Hytissä on ihan mukava olla. Aina välillä poikkean katsomaan ja ihana huomata vanhoja ”tuttuja”. Tällä hetkellä on niin odottava tunnelma, monta asiaa tapahtuu seuraavan kahden viikon aikana. Saa nähdä saako laiva lisää tuulta purjeisiin vai tuleeko jo rantautuminen.

Enid
 
vierailija
Olen pysynyt taaempana näillä palstoilla, liikaa ikäviä viestejä ja kaikki kiva ja hauska katoaa massan joukkoon. Hytissä on ihan mukava olla. Aina välillä poikkean katsomaan ja ihana huomata vanhoja ”tuttuja”. Tällä hetkellä on niin odottava tunnelma, monta asiaa tapahtuu seuraavan kahden viikon aikana. Saa nähdä saako laiva lisää tuulta purjeisiin vai tuleeko jo rantautuminen.

Enid
Rantautuminen tapahtuis varmaan vaan siinä tapauksessa, jos huomais et poikien välinen kemia ois yhtäkkiä kadonnu johonkin. Ja en kyl usko et se mihinkään ois kadonnu. Eiköhän ne löydä sen yhteisen aivosolunkin aika nopeesti :D
 
Ihanaa että hyteistä mönkii tuttuja esiin keikkojen lähestyessä 💜🤩 kiva kun kirjoitit Mango! Ja odotan ficcejä, niillä on hyvä virittäytyä tunnelmaan! Harmi ettei tapailumiehen kanssa ihan lähde lentoon mutta pikkuhiljaa... tunnistan tuon musahomman. Mun mielestä JO:lla on joka mielentilaan sopivia biisejä ja ne resonoi aina. Bojanin ääni on niin rauhoittava, tosiaan kuin kotiin tulisi. Rakastan.
 
  • Rakkaus
Reactions: Shippisipriina
vierailija
Mango ja Enid, ihanaa kuulla teistä! ❤

Nyt on ollut vähän odottava tunnelma, ja itse ainakin vetäydyn odottamaan rauhallisempaa merenkäyntiä aina, kun tänne(kin) eksyy joku trolli jauhamaan.

Itse jätin JO:n kuuntelussa vähemmälle jossain kohtaa kesällä, jotta ei mene homma ylikierroksille. Nyt vois kyllä alkaa taas kuunnella ihan tosissaan, kun keikat lähestyy. Oon päättänyt kuitenkin, että en ala opetella kertosäkeitä kuin korkeintaan Carpe diemistä. Haluan mieluummin keskittyä kuuntelemaan B:n jumalaista ääntä kuin hoilaamaan mukana. Saa toki nähdä, kuinka käy. Taannoin Käärijän keikalla en pysynyt vastaavassa suunnitelmassa lainkaan vaan karjuin mukana lähes kaiken 🙈
Sitä se livemusa teettää 😅

💡🤔❤🔥
 
vierailija
Tervetuloa takaisin Mango!

Täällä taitaa vielä suurin osa vakkareista pyöriä, itsellänikin vaan on tosi paljon vaihdellut fiiliksen mukaan, että viitsinkö ainakaan nimimerkillä kirjoittaa. Ja välillä meininki on sellaista, että on parempi pysyä poissa vähän aikaa kokonaan. Vauvapalstan seuraaminen on minulla kokonaan tauolla tällä hetkellä, sillä se tuotti toistuvasti enemmän pahaa kuin hyvää mieltä. Shippiin liittyvät asiat menevät itselläni usein niin käsittämättömän syvälle, että on pakko suojella itseään.

Minäkin olen tulossa Turkuun ensi viikolla!

Stella
 
vierailija
Kiva nähdä tuttuja nimiä<3
Itse olen pysytellyt nimimerkittömänä mutta alusta asti seilannut mukana - ja seilaan edelleen. Tuo trollaus/jankkaus on saanut minutkin välillä puhisemaan itsekseni ja pitämään palstoista taukoa. Shippausta ja mielikuvailoittelua harrastan silti edelleen päivittäin. Jokereiden keikalle en saanut lippua, (Tkuun niitä olisi vielä kai saanut mutta se ei muutoin sopinut), joten tulen täällä seuraamaan kiinteästi muiden keikkafiilistelyjä ensi viikolla. <3
 

Yhteistyössä