Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Katrina, todella hyvin muotoiltu, mikä tässä K & B -jutussa ainakin itseäni puhuttelee.

Mäkin veikkaan, et K ei ole käynyt kesällä Sloveniassa. Kyllähän hänen kesänsä on ollut melkoista hullunmyllyä, ja keikkoja sun muuta työtä on tullut lisää kesän mittaan. Ehkä K käy vastavierailulla syksymmällä, joskin syksynkin keikkakalenteri näyttää kovin täydeltä.
Ite en usko et on tän vuoden puolella sinne menossa. Ois niillä molemmilla marraskuussa yks semmonen pätkä milloin molemmilla on vapaata, mut K on käyny vetämässä lokakuussa sen rundin ulkomailla ni ei välttämättä ihan heti matkustelu kiinnosta. Pääasia et ovat nyt pitkästä aikaa näkemässä. Alkuvuodesta voi vaik sit matkustaa Sloveniaan. Luulis et K:llakin silloin ees jonkinlainen tauko keikoista on.
 
vierailija
Voi myös olla, että Sloveniaan meno on K:lle iso juttu henkisesti ja ei ole siihen valmis ainakaan vielä. Just näihin omiin kokemuksiin peilaten. Taustalla voi olla myös tähän yksityishenkilöön, josta täällä ei periaatteessa saisi puhua, liittyviä ristiriitoja. Bojanilla kuitenkin hyvä syy vierailla Suomessa - aiemmin kiertueen järjestämiseen/tietynlaiseen promoamiseen liittyen, ja nyt tietysti kiertue itse. K:n vähän vaikeampi perustella Sloveniaan menoa, varsinkin jos lähipiirillä edes pientä epävarmuuden poikasta K:n ja B:n läheisistä väleistä. Ja oikeasti kenellä ei olisi jos on noita klippejä nähnyt.
 
vierailija
Täällä on todellakin paljon pohdittu, että miten juuri tuosta suhteesta on löytynyt niin paljon samaistumispintaa monelle meistä ja miksi se on meitä niin syvältä koskettanut ja saanut miettimään asioita.
Ehkä joku epätoivoinen toive siitä, että olisi oikeasti olemassa jokin tosi elämän "Romeo ja Julia"- romanssi, joka ei päättyisikään traagisesti vaan saisi onnellisen lopun. Että kaksi niin taustoiltaan erilaista ihmistä kuitenkin olisivat tarpeeksi toisillensa. Että olisi edes kerran oikeasti olemassa suhde, jossa ei tarvitsisi välittää olosuhteista, ottaa huomioon muita ihmisiä, punnita seurauksia. Että edes joku uskaltaisi olla rohkea, kun itsestä sitä rohkeutta ei silloin joskus löytynyt.

Katrina
4 kuukautta tässä ollaan kärvistelty ja viimeinkin joku osasi kiteyttää kaiken oleellisen. Ei voi muuta enää lisätä, hienosti kuvailtu ja sanoitettu kaikki oleellinen. Kiitos Katrina.
 
vierailija
Minusta on paljon todennäköisempää, että joku trolli yrittää hämmentää ja sekoittaa pakkaa, kuin se että joku sähköpostiryhmäläinen haluaisi tahallaan ärsyttää. En keksi tuolle jälkimmäiselle mitään motiivia.
En ole trolli, vaan yksi tämän palstan vakkareista. Minulla oli eilen auki neljä sivustoa ja yhdessä tehtiin minulle henkilökohtaista Tarot tulkintaa. Ajatuksissani kirjoitin kiitoksen tänne. Kuinka monta kertaa tätä täytyy vielä pyytää anteeksi. Jos ei muuta, niin ainakin tuli selväksi, että nämä Tarot tulkinnat ovat edelleen joillekin suuri kipupiste tässä ketjussa. Antakaa asian jo olla ja keskittykää muihin aiheisiin.

Kiitos Katrina kirjoituksestasi. Se kosketti, koska asia on varmasti noin, kuinka sen ilmaisit.🙏💖
 
vierailija
Voi myös olla, että Sloveniaan meno on K:lle iso juttu henkisesti ja ei ole siihen valmis ainakaan vielä. Just näihin omiin kokemuksiin peilaten. Taustalla voi olla myös tähän yksityishenkilöön, josta täällä ei periaatteessa saisi puhua, liittyviä ristiriitoja. Bojanilla kuitenkin hyvä syy vierailla Suomessa - aiemmin kiertueen järjestämiseen/tietynlaiseen promoamiseen liittyen, ja nyt tietysti kiertue itse. K:n vähän vaikeampi perustella Sloveniaan menoa, varsinkin jos lähipiirillä edes pientä epävarmuuden poikasta K:n ja B:n läheisistä väleistä. Ja oikeasti kenellä ei olisi jos on noita klippejä nähnyt.

Olen samaa mieltä. Pystyn kuvittelemaan helposti lähemmäs tusinan hyviä syitä, miksi Kärtsä ei mennyt sinne (jotka eivät mitkään liity kiinnostuksen puutteeseen), esim. burnout-tunnelmat, Boitsun hajoilut sun muut, mutta itse kuitenkin uskon, että ei uskaltanut. Olisi ollut ennemmin liikaa kiinnostusta kuin liian vähän. (MRS=3 vaihteksi taas)

- Joymuffin
 
vierailija
En ole trolli, vaan yksi tämän palstan vakkareista. Minulla oli eilen auki neljä sivustoa ja yhdessä tehtiin minulle henkilökohtaista Tarot tulkintaa. Ajatuksissani kirjoitin kiitoksen tänne. Kuinka monta kertaa tätä täytyy vielä pyytää anteeksi. Jos ei muuta, niin ainakin tuli selväksi, että nämä Tarot tulkinnat ovat edelleen joillekin suuri kipupiste tässä ketjussa. Antakaa asian jo olla ja keskittykää muihin aiheisiin.

Kiitos Katrina kirjoituksestasi. Se kosketti, koska asia on varmasti noin, kuinka sen ilmaisit.
Olet täysin oikeassa kipupisteestä. Muutin hyttiin ja vedin verhot kiinni muutama viikko taaksepäin. Puutarhaosasto menetti vähintään yhden matkustajan tapahtumien seurauksena, ehkä useamman hiljaisuuden perusteella. Seuraava steppi olisi hukuttautuminen mutta jopa pimeästä hytistä on haastavaa lähteä. 🙃
 
vierailija
En ymmärrä vauvan ketjun lukkiutumista sitten ollenkaan. Alan olla siinä uskossa, että siellä on joku automaattinen lukkiutumistoiminto jos tulee riittävän monta asiattomaksi ilmoitettua viestiä ja mode ei ehdi ajoissa tarkastamaan ketjun tilaa? Koska eihän sitä muuten palautettaisi?
Tai sitten Pyhimyksellä kaveri siellä ylläpidossa 😁 (tuskin kun näyttäis tykkäävän huomiosta, sekä negatiivisesta että positiivisesta semmoisesta)

Tosi typerä systeemi kyllä. Ei siellä edes ollut mitään niin kamalaa taas ainakaan mitä itse ehdin näkemään. Nimimerkkijankkaakakin vähän rauhoittui.
 
vierailija
No nyt menee täälläkin viestit automaattisesti modelle. Sori jos tulee sama kahteen kertaan kun yritin keksiä mikä siinä oli vikana.

Kritisoin vähän vaavin ylläpitoa ja sitä, että ketju meni taas lukkoon vaikka en ainakaan itse huomannut mitään tavallisesta poikkeavaa siellä. Eli menisiköhän se automaattisesti lukkoon jos riittävän monta ilmiannettua kommenttia ja mode ei kerkeä ajoissa paikalle (vknloppu jne)?
 
vierailija
Jokereiden tiktok tilillä maininta, että "Live-tapahtuma 12. suys 21:00"
En tiedä onko toi mahdollisesti myös ig:ssä ja onko kellonaika meidän vai heidän. Kääntääkö tiktok kellonajan aikavyöhykkeen mukaiseksi jne.
 
vierailija
Jokereiden tiktok tilillä maininta, että "Live-tapahtuma 12. suys 21:00"
En tiedä onko toi mahdollisesti myös ig:ssä ja onko kellonaika meidän vai heidän. Kääntääkö tiktok kellonajan aikavyöhykkeen mukaiseksi jne.
madam_cykan instasta selvis et on live myös instassa. Ja siellä luki et ois klo 20 eli Suomen aikaa sit klo 21. Pitääkin laittaa muistutus :D
 

Yhteistyössä