vierailija
En niin sanonutkaan, että kysymys olisi välttämättä ollut seksuaalisesta vetovoimasta. Tuolle suhteelle on mielestäni turha etsiä mitään varsinaista termiä, mutta syvemmältä se minusta näytti kuin peruskaverisuhde.Ettekö te oikeasti ole koskaan kokeneet tällaista syvää ystävyyttä kenenkään kanssa? No ilmankos K&B herätti sitten monissa näin syviä tunteita ja kaipausta. Minulla on ollut kaksi ns. elämänkumppania, joiden kanssa on ollut heti sellainen tunne, että olen ns. kotona. Sen lisäksi minulla on kemiat kohdanneet poikkeuksellisesti hyvin kahden muun ihmisen kanssa, vaikka en heihin seksuaalista vetoa tuntenutkaan. Heidänkin kanssaan tuli myös heti sellainen olo, että olen tullut kotiin. Heistä tuli minulle erittäin läheisiä ystäviä tai paremminkin perheenjäseniä. Jotkut jopa luulivat, että minulla on suhde tämän toisen ystäväni kanssa, koska meille meni kaikki niin hyvin yksiin. Sanoisin siis kokemuksesta, että poikkeuksellista kemiaa voi olla myös ns. pelkän (huono termi) ystävän kanssa. Ihmisillä on vaan taipumus nähdä romantiikkaa siellä, missä sitä ei ole. Se on meihin sisään ajettu. Ihana kevät ja vielä ihanammat B&K. Itse en vaan näe mitään seksuaalista heidän välissään.
Toki olen itsekin elämässäni kohdannut muutamankin ystävän, jonka kanssa on heti klikannut. En kuitenkaan ole kohdannut sellaista ystävää, josta olisin höpötellyt kaikille ja kaikkialla. Mutta ihastuksen kohteesta olen kyllä nolouteen asti sitä tehnyt.
Katrina