Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ettekö te oikeasti ole koskaan kokeneet tällaista syvää ystävyyttä kenenkään kanssa? No ilmankos K&B herätti sitten monissa näin syviä tunteita ja kaipausta. Minulla on ollut kaksi ns. elämänkumppania, joiden kanssa on ollut heti sellainen tunne, että olen ns. kotona. Sen lisäksi minulla on kemiat kohdanneet poikkeuksellisesti hyvin kahden muun ihmisen kanssa, vaikka en heihin seksuaalista vetoa tuntenutkaan. Heidänkin kanssaan tuli myös heti sellainen olo, että olen tullut kotiin. Heistä tuli minulle erittäin läheisiä ystäviä tai paremminkin perheenjäseniä. Jotkut jopa luulivat, että minulla on suhde tämän toisen ystäväni kanssa, koska meille meni kaikki niin hyvin yksiin. Sanoisin siis kokemuksesta, että poikkeuksellista kemiaa voi olla myös ns. pelkän (huono termi) ystävän kanssa. Ihmisillä on vaan taipumus nähdä romantiikkaa siellä, missä sitä ei ole. Se on meihin sisään ajettu. Ihana kevät ja vielä ihanammat B&K. Itse en vaan näe mitään seksuaalista heidän välissään.
En niin sanonutkaan, että kysymys olisi välttämättä ollut seksuaalisesta vetovoimasta. Tuolle suhteelle on mielestäni turha etsiä mitään varsinaista termiä, mutta syvemmältä se minusta näytti kuin peruskaverisuhde.
Toki olen itsekin elämässäni kohdannut muutamankin ystävän, jonka kanssa on heti klikannut. En kuitenkaan ole kohdannut sellaista ystävää, josta olisin höpötellyt kaikille ja kaikkialla. Mutta ihastuksen kohteesta olen kyllä nolouteen asti sitä tehnyt.

Katrina
 
  • Tykkää
Reactions: Tuitui 💞
vierailija
Nyt en ymmärrä tuota kommenttia "viisukevät oli niin poikkeuksellinen, että se herätti meissä monessa ihmisessä rakkauden tarpeen" Siis miksi oli niin poikkeuksellinen? Käärijä-huuma herätti meissä rakkauden kaipuun vai häh? Itse en seurannut viisuja lainkaan paitsi ykkössemi ja finaali Kärtsään asti (eli en edes nähnyt Jokereita viisuissa), hurahdin shippaukseen vasta heti finaalin jälkeen.

Lisäksi huhtikuun loppupuolella ihastuin läheiseen ystävään, joten ei luulisi, että toukokuussa olisin erityisesti kaivannut lisäihastuksia. Olen edelleen enemmän fiiliksissä K&B:stä kuin omasta ihastuksestani.

- Joymuffin
👍
 
vierailija
En niin sanonutkaan, että kysymys olisi välttämättä ollut seksuaalisesta vetovoimasta. Tuolle suhteelle on mielestäni turha etsiä mitään varsinaista termiä, mutta syvemmältä se minusta näytti kuin peruskaverisuhde.
Toki olen itsekin elämässäni kohdannut muutamankin ystävän, jonka kanssa on heti klikannut. En kuitenkaan ole kohdannut sellaista ystävää, josta olisin höpötellyt kaikille ja kaikkialla. Mutta ihastuksen kohteesta olen kyllä nolouteen asti sitä tehnyt.

Katrina
👍
 
vierailija
Otetaanpa vielä pieni nostalginen kertaus siihen kemiaan:




Itkettävän ihania koosteita. Vaikka nämä on nähnyt about sata kertaa, aina tulee hyvä mieli ja herkistää. Kiitos tekijöille!
 
vierailija
Voi ei, se meni lukkoon. Mä haluan kuulla LadySLO terveisiä, miten jän löytää tän ketjun? Ja JOn keikatkin tulossa Suomeen. Ja kun ko. palstalla uudet ketjut poistetaan heti, ihan älytöntä.
 
vierailija
Voi ei, se meni lukkoon. Mä haluan kuulla LadySLO terveisiä, miten jän löytää tän ketjun? Ja JOn keikatkin tulossa Suomeen. Ja kun ko. palstalla uudet ketjut poistetaan heti, ihan älytöntä.
Siellä on jo uusi:

 
vierailija
Eikös tuo K vastaus liittynyt nimenomaan siihen, kun toimittaja kysyi mahdollisista viisuihastumisista.
Kyllä, se Aftonbladetin haastattelu turkoosilla matolla, jossa kysyttiin onko viisuihastusta ja K hihittelee, että maybe, but I can't tell more, ja flirttailukysymykseen myös maybe... but yeah, ja lopuksi vielä se strange things happen. Että ei nyt ihan kuulosta pelkältä platoniselta jutulta tuo. Ja tässä kaupan päälle vielä linkki:
 
  • Tykkää
Reactions: Tuitui 💞
vierailija
Uusikin ketju on näköjään poistettu jo Vauvalta, ilmeisesti siellä on sitten tehty ylläpidossa päätös, että tuohon aiheeseen liittyviä ketjuja ei enää sallita? Mutta miksi just nyt? Tosi outoa, kuitenkin kuukausia se pääketju sai olla siellä. Hyvä sentään että vain lukotettiin eikä poistettu.

Itse olen tykännyt siitä, että on ollut aktiivisempi ketju josta saa kaiken olennaisen informaation halutessaan, ja sitten rinnalla tämä rauhallisempi osasto. Olen pitänyt vähän väliä taukoa vauvan ketjun seuraamisesta, koska välillä siellä tulee vain ikävät fiilikset. Tätä olen seurannut koko ajan. Saa nähdä meneekö tämäkin ketju nyt pilalle, jos tänne pelmahtaa kovastikin jankkaajia vauvalta. Ja kuinkahan moni jättää laivan tässä kohtaa?

Stella
 
vierailija
Kyllä, se Aftonbladetin haastattelu turkoosilla matolla, jossa kysyttiin onko viisuihastusta ja K hihittelee, että maybe, but I can't tell more, ja flirttailukysymykseen myös maybe... but yeah, ja lopuksi vielä se strange things happen. Että ei nyt ihan kuulosta pelkältä platoniselta jutulta tuo. Ja tässä kaupan päälle vielä linkki:
Nyt kun kuuntelin tuon klipin uudestaan niin mun korvaan kuulosti et K sanoo ”something crazy happens” taisi olla myös siinä swe tekstityksessä kanssa. :)
 
vierailija
Uusikin ketju on näköjään poistettu jo Vauvalta, ilmeisesti siellä on sitten tehty ylläpidossa päätös, että tuohon aiheeseen liittyviä ketjuja ei enää sallita? Mutta miksi just nyt? Tosi outoa, kuitenkin kuukausia se pääketju sai olla siellä. Hyvä sentään että vain lukotettiin eikä poistettu.

Itse olen tykännyt siitä, että on ollut aktiivisempi ketju josta saa kaiken olennaisen informaation halutessaan, ja sitten rinnalla tämä rauhallisempi osasto. Olen pitänyt vähän väliä taukoa vauvan ketjun seuraamisesta, koska välillä siellä tulee vain ikävät fiilikset. Tätä olen seurannut koko ajan. Saa nähdä meneekö tämäkin ketju nyt pilalle, jos tänne pelmahtaa kovastikin jankkaajia vauvalta. Ja kuinkahan moni jättää laivan tässä kohtaa?

Stella
Ei vielä heitetä kirvestä kaivoon kumpaisenkaan palstan ketjujen kanssa. Siellä Vauvalla on taas uusi ketju, ja aloittaja sanoo avaavansa uuden ketjun niin usein kuin on tarvis. Joku nähtävästi tekee kiusallaan ilmoituksia Vauvan ketjusta mutta toivottavasti kyllästyy jossakin vaiheessa.

Minäkin toivon että molemmat palstaketjut säilyisivät, koska tunnelma näissä on ollut erilainen ja kummallekin on ollut paikkansa. Puutarhureilla on edelleen kova tarve päästä jakamaan ajatuksiaan ruusuista ja fiilistellä.
 

Yhteistyössä