vierailija
Onks tää vähän säälittävää ? Tsekkailen täällä historiallisella Popedan keikalla välillä JO lippuja
Todellakin nostaa tunteet pintaan, tuo katse Oishan Jere voinut varmasti Boitsusta laittaa pätkää myös tavastialta kun suurin osa pätkistä oli kuitenkin keikkamateriaalia, mutta halus kuitenkin laittaa just tuon...Nostaa kyllä tunteet pintaan. Miten ihana katse, miten vahva tunne....awww.
No ehkä vähän, mutta tämähän vaan vahvistaa että elämä jatkuu ja musiikki ei kuole koskaan.Onks tää vähän säälittävää ? Tsekkailen täällä historiallisella Popedan keikalla välillä JO lippuja
Jossakin on olemassa video tuosta yhteisestä karaokelaulusta, josta meille näytettiin vain tuo pieni hetki. Voin kuvitella ne intensiiviset katseet, hymynkareet, naurahdukset, kosketukset. Haluaisin kuollakseni tietää minkä kappaleen esittivät.Tässä tuo karaokehetki vähän selkeämmäksi käsiteltynä
live, laugh, lidl
PAIDATONRIEHUJA (TT) ► 2023/09/02 summer was crazy and party! thank you everybody ❤️❤️ thanks people who visited gigs 💚💚 i got many new friends yes yes i think! i hope im right 🤝www.tumblr.com
Et taida olla ainoa.Jossakin on olemassa video tuosta yhteisestä karaokelaulusta, josta meille näytettiin vain tuo pieni hetki. Voin kuvitella ne intensiiviset katseet, hymynkareet, naurahdukset, kosketukset. Haluaisin kuollakseni tietää minkä kappaleen esittivät.
Ja jotkut hannuhanhet näkivät sen livenäJossakin on olemassa video tuosta yhteisestä karaokelaulusta, josta meille näytettiin vain tuo pieni hetki. Voin kuvitella ne intensiiviset katseet, hymynkareet, naurahdukset, kosketukset. Haluaisin kuollakseni tietää minkä kappaleen esittivät.
Rakas poikani, ehkä sinulla siinä tapauksessa olisi minulle jotain kerrottavaaNo ehkä vähän, mutta tämähän vaan vahvistaa että elämä jatkuu ja musiikki ei kuole koskaan.
PS. Ethän vaan ole mun äiti sekin on siellä konsertissa.
Ihana kuulla. Mulla on ollut jotenkin sellainen sokeristen söpöstelyficcien kaipuu viime aikoina, kun omassa arjessa on ollut vähän ehkä rankempaa. Tänään on ollut ihan parasta, kun on ollut sadepäivä ja sen on saanut viettää viltin ja teekupposen kanssa sohvannurkassa, ao3:a selaillen. <3Kirjoitin tämän illan superrakkaustunnelmissa lopetuksen siihen pitkään ficciini, tulipa vielä överilutuisempaa kuin ajattelin. Koetan saada lähipäivinä nettiin kun on editoitu yms.
- Joymuffin
Rakas poikani, pitäisikö meidän keskustella jostain ?No ehkä vähän, mutta tämähän vaan vahvistaa että elämä jatkuu ja musiikki ei kuole koskaan.
PS. Ethän vaan ole mun äiti sekin on siellä konsertissa.
Rakas poikani, pitäisikö meidän keskustella jostain ?
Siis _olisipa_ mahtavaa saada tietää, mitä lauloivatIhana toi K:n video ja etenkin toi kohta B:n kanssa
Mä en kestä, et siellä baarissa jengi on voinut seurata livenä näiden kahden höpsöttelyä ja että siitä vieläpä ei ole tuotu julki mitään ennen kuin nyt!
Olipa tosiaankin mahtavaa saada tietää, mitä ne on siellä laulaneet
No et taida olla
Olisihan se ollut aika hauskaa, että kolmessa polvessa shipattaisiin meidän perheessä koska oma lapseni shippaa myös
Joo ei kovin riehakasta menoa näytä olevan.Joksut aika hillittyjä tänään lavalla?