vierailija
En osaa nyt puhua sulle, sanoa mitään. Sen vain tiedän, että rakastan sinua. Sillä saat nyt mennä.
Päästät itsesi niin helpolla.En osaa nyt puhua sulle, sanoa mitään. Sen vain tiedän, että rakastan sinua. Sillä saat nyt mennä.
Hyvästi sitten.En osaa nyt puhua sulle, sanoa mitään. Sen vain tiedän, että rakastan sinua. Sillä saat nyt mennä.
Tulkitse miten tahdot.Päästät itsesi niin helpolla.
Mene menojasi rauhassa.Hyvästi sitten.
Ja viis välität miltä musta tuntuu.Tulkitse miten tahdot.
Itse tiedän mitä tahdon.
Menen. Olet merkityksettömyyteni tehnyt selväksi.Mene menojasi rauhassa.
Ketä?En osaa nyt puhua sulle, sanoa mitään. Sen vain tiedän, että rakastan sinua. Sillä saat nyt mennä.
Nyt menee ohi ja huti lujaa.Ja viis välität miltä musta tuntuu.
Häntä, jota rakastan.Ketä?
Sulle se on ehkä trollaamista, mulle se on ihan vaan tunteiden purkamista. Ja joo, mulle on ihan harvinaisen selvää, ettei musta ole oikein mihinkään.Inhottaa trollaamisesi, muuhun ei sinusta ole.
Olen tällä hetkellä maalla ja päivystykseen olis aika matka, mut onneksiKiitos. Kannattaa mennä päivystykseen, jos olotila pahenee. Mulla on kaikki ihan ok, paitsi aikamoinen ikävä ja halipula.
Kauniita unia sullekin. Lämpimiä halauksia ja suukkoja
Oot ajatuksissani
Pyörität ihmisiä miten haluat ja selität tunteiden purkamisella. En suostu tähän enää. Olisi susta ollut, muttet halunnut.Sulle se on ehkä trollaamista, mulle se on ihan vaan tunteiden purkamista. Ja joo, mulle on ihan harvinaisen selvää, ettei musta ole oikein mihinkään.
Höpöhöpö.Pyörität ihmisiä miten haluat ja selität tunteiden purkamisella. En suostu tähän enää. Olisi susta ollut, muttet halunnut.
Ei kai kukaan avaudu täysin, jos toinen ei tule yhtään vastaan.Olisit voinut kertoa totuuden jos olisit halunnut. Et halunnut etkä tule koskaan haluamaan. Se oli valintasi.
Olet pysynyt aina poissa.Voin pysyä kyllä myös kokonaan poissa.